Autoinak.sk

DACIA CHCE BYŤ LÍDROM DOSTUPNEJ MOBILITY

Dacia Manifesto

Dacia predala 7,5 milióna vozidiel za 18 rokov a predaj súkromným zákazníkom ju radí na 3. miesto v Európe. Dacia je moderná, ale inak. Predstavuje víziu áut uznávanú rastúcim počtom zákazníkov, ktorí majú peniaze, ale rozumne ich míňajú, majú radi slobodu a vyhýbajú sa nadmernému konzumu. Značka Dacia chce priniesť do C segmentu hodnoty, ktoré jej priniesli úspech v B segmente. 20 mesiacov po predstavení plánu Renaulution je Dacia pripravená začať svoju novú kapitolu v histórii. Rozhodla sa posilniť príťažlivosť bez toho, aby sa vzdala ponuky hodnoty za peniaze. K tomu značka v posledných mesiacoch predstavila novú identitu, logo, dílerstvá, nový dizajn a farby.

ZÁKLADNÁ A STÁLE COOL

Posledných 18 rokov ponúkala značka Dacia zákazníkom základ, a zároveň im ukázala, že to stačí. To čo je a nie je základné sa ukáže časom. Napríklad klimatizácia nebola základom pred 18 rokmi, ale teraz už áno. A naopak, načo pridať do vozidla dve či tri obrazovky, keď existuje jednoduchý spôsob, ako si zákazník spáruje svoj mobil s vozidlom, napríklad cez Media Control system a užíva si všetky základné vychytávky.

DACIA CHCE BYŤ LÍDROM DOSTUPNEJ MOBILITY

ROBUSTNÁ A POSTAVENÁ PRE OUTDOOR DOBRODRUŽSTVÁ

Spoľahlivosť a robustnosť sú dve zo základných vecí, ktoré podporili úspech Dacia. Vernosť zákazníkov je toho najlepším príkladom: vo Francúzsku si svoj model Dacia držia v priemere 8 rokov a 60 % z nich ju nahradí iným modelom Dacia. Ďalším príkladom je záruka najlepšej hodnoty za peniaze od Dacia: zostatková hodnota automobilu Dacia pri predaji z druhej ruky je približne o 10 bodov vyššia ako priemerná hodnota nešpecializovaných konkurentov.

ECO-SMART: EKONOMICKÁ A EKOLOGICKÁ

Dacia využíva na spájanie záujmov zákazníkov osvedčené technológie, ktoré im šetria peniaze, namiesto vývoja nových. Jedným príkladom je existujúca platforma CMF-B. Vynechaním nadbytočných technológií alebo iba kozmetických prvkov sú autá ľahšie, a tým šetrí palivo – čo je dobré pre peňaženky majiteľov a planétu. Jogger je napríklad o 300 kg ľahší ako jeho hlavní 7-miestni konkurenti. Ďalšou prioritou Dacia je rozsiahle používanie recyklovaných materiálov. 12 % plastov použitých v modely Duster sa recykluje – čo je oveľa viac, ako je priemer pre nové autá na európskom trhu. Opäť tu spájame záujmy zákazníkov so záujmami planéty.

DACIA CHCE BYŤ LÍDROM DOSTUPNEJ MOBILITY

SKÚSENOSŤ ZÁKAZÍKOV BEZ NÁMAHY

Nová kapitola v histórii značky Dacia zahŕňa skokovú zmenu v interakcii značky so zákazníkmi. Tí by mali dostať ešte hladší, príjemnejší a priamočiary zážitok. Rekonštrukcia sa začala šíriť v celej sieti predajcov značky Dacia už na jar. Nové showroomy sú účelné, flexibilné, ekologicky zodpovedné a zamerané na rozumné ceny. Za týmto účelom Dacia prepája fyzické a virtuálne zážitky, najmä pomocou rozšírenej reality na smartfónoch.

DACIA MANIFESTO

Konceptom MANIFESTO značka potvrdzuje svoju bezkonkurenčnú víziu základného, štýlového, robustného, cenovo dostupného a ekologického vozidla. MANIFESTO je testovací priestor pre nápady. Je to vozidlo spojené s prírodou, šetrné k životnému prostrediu a prekypujúce prelomovými novinkami, z ktorých niektoré budú dostupné aj na budúcich vozidlách radu Dacia.

DACIA CHCE BYŤ LÍDROM DOSTUPNEJ MOBILITY

Koncept MANIFESTO nie je model budúcnosti: je to vyhlásenie, že cieľom značky je stáť na strane zákazníkov, ktorí sa stále viac zaujímajú o outdoorové aktivity. Model zároveň rozširuje hodnoty a kvality, ktoré sú základom úspechu vozidiel Dacia. S týmto koncepčným vozidlom ide Dacia o krok ďalej a ponúka model, ktorý možno použiť na špecifickejšie úlohy, ako je ochrana prírody či pomoc turistom.

ZÁKLADNÉ, ALE ŠTÝLOVÉ

Koncept MANIFESTO nanovo definuje základy, aby poskytoval ešte jednoduchší a reálnejší zážitok. Medzi cestujúcimi a okolím nie sú žiadne filtre – ani dvere, okná či čelné sklo. Ste ponorení do prírody. A keď si užívate svoje aktivity pod holým nebom, nie je nič pohodlnejšie než pracovná plocha, ktorá slúži na rôzne účely namiesto dverí batožinového priestoru.

Dacia Manifesto

ROBUSTNÉ A AKO STVORENÉ NA OUTDOOROVÉ AKTIVITY
Automobily Dacia sú známe svojou robustnosťou a spoľahlivosťou. Napríklad Duster, Jogger a Sandero Stepway vynikajú ako vozidlá, na ktoré sa zákazníci môžu spoľahnúť pri outdoorových aktivitách. Koncept MANIFESTO posúva hranice ešte ďalej a mení auto na sprostredkovateľa spájajúceho ľudí a prírodu. MANIFESTO prichádza so všetkými off-roadovými charakteristickými znakmi: pohon 4 kolies, veľkorysá svetlá výška, veľké kolesá a karoséria postavená tak, aby odolala aj tým najťažším terénom. Je úplne vodotesný: vnútro môžete vyčistiť prúdom vody. Odnímateľné poťahy sedadiel sa behom niekoľkých sekúnd stanú spacími vakmi. Vyberateľná batéria dodáva energiu cez domácu zásuvku, čím sa koncept MANIFESTO stáva zdrojom energie pre akékoľvek outdoorové aktivity, ktoré si to vyžadujú.

EKO-SMART

Konceptom MANIFESTO značka ponúka svoju víziu vozidla s minimálnou environmentálnou stopou. Keďže je kompaktný a ľahký, spotrebuje menej energie. Snaha o efektívnosť siaha aj do minulosti v rade Dacia – napríklad Jogger je o 300 kg ľahší ako jeho konkurenti. Veľká časť karosérie MANIFESTO je vyrobená z recyklovaných plastov, materiálov, vyrobených zo spracovaných použitých polymérov so škvrnitým povrchom, s názvom Starkle®. Interiér je vybavený prírodnými materiálmi, ako je korok, ktorý pokrýva palubnú dosku. Koncepčné pneumatiky bez vzduchu sú ďalšou inovatívnou funkciou, pretože sa zameriavajú na šetrnosť k životnému prostrediu, ako aj úsporu. Základným princípom je odolnosť: tieto pneumatiky sú odolné proti prepichnutiu a vydržia tak dlho ako vozidlo.

Dacia Manifesto

Zdroj: Dacia

Exit mobile version