Do otvorenia brán autosalónu vo Frankfurte nad Moham už ostávajú len hodiny. Automobilka Hyundai predstaví na nemeckej pôde nové dizajnové smerovanie svojich elektrických automobilov. Inšpirácia konceptu pochádza z minulosti. Konkrétne zo 70. rokov minulého storočia kedy bol vyrobený vôbec prvý model s logom Hyundai. V retro kabátiku budu ale ukryté moderne technológie a elektrickým pohonom. Reč je o koncepte Hyundai 『45』.
Koncept 『45』 vychádza z dizajnérskeho jazyka „Sensuous Sportiness“ (zmyselná športovosť), ktorý Hyundai predstavil v roku 2018 konceptom Le Fil Rouge. Výraz „Sensuous“ (zmyselný) vyjadruje emocionálne hodnoty, ktoré môžu zákazníci zažiť prostredníctvom dizajnu, a „Sportiness“ (športovosť) tieto hodnoty napĺňa cez inovatívne riešenia v oblasti mobility.
Koncept Hyundai 『45』 bude vo svetovej premiére predstavený v utorok 10.09. na autosalóne vo Frankfurte.
Zdroj: Hyundai