Autoinak.sk

Nové hybridné motorizácie pre modely Peugeot

Nové hybridné motorizácie pre modely Peugeot

Nová generácia hybridných pohonov PEUGEOT HYBRID postupne prichádza k predajcom PEUGEOT a to vrátane vynoveného modelu 208. Nový model 208 dostal HYBRIDNÉ 48 V pohonné jednotky s výkonom 100 k (74 kW) a 136 k (100 kW) spojené s novou 6-stupňovou elektrifikovanou dvoj-spojkovou prevodovkou, ktorej súčasť tvorí elektromotor s výkonom 21 kW (28 k).

Nová generácia hybridných pohonov PEUGEOT HYBRID postupne prichádza k predajcom PEUGEOT a to vrátane vynoveného modelu 208. Vďaka batérii, ktorá sa dobíja počas jazdy, ponúka táto technológia dodatočný krútiaci moment pri nízkych otáčkach a v porovnaní s čisto benzínovým ekvivalentom poskytuje zníženie spotreby paliva až o 15 %. Pri jazde v meste môže 48 V hybridný systém pracovať viac ako 50 % času v 100 % elektrickom režime s nulovými emisiami.

Tieto nové motory postupne nahradia doteraz používané pohonné jednotky 1.2 PureTech 130k EAT8, ako aj 1.2 PureTech 100k EAT8 a do ostatných vozidiel v modelovom rade PEUGEOT sa budú dostávať priebežne.

Hybridný systém prináša úsporu paliva až 15 %, čo sa, v porovnaní s neelektrifikovaným benzínovým motorom s porovnateľnými vlastnosťami rovná zníženiu emisií CO2 o cca 20 g/km (podľa kombinovaného cyklu WLTP). Pohon 48 V HYBRID umožňuje priemernú úsporu paliva takmer 1 liter/100 km (kombinovaný cyklus WLTP), alebo v meste až 2 litre/100 km. Spolu s tým sa spája aj zvýšenie celkového dojazdu. Tento motor ponúka príjemný zážitok z jazdy v spojení s komfortom a dynamikou. Systém umožňuje štartovať, manévrovať (napríklad pri parkovaní) a jazdiť nízkou rýchlosťou v hustej premávke v 100 % elektrickom režime. Pri intenzívnej akcelerácii poskytuje elektromotor v nízkych otáčkach dodatočný krútiaci moment benzínovému motoru.

Nové motory využívajú 48 V lítium-iónovú batériu, ktorá sa nemusí nabíjať z elektrickej siete. Dobíja sa sama počas jazdy. Keď to úroveň nabitia povolí, systém pri jazde v meste na krátke vzdialenosti a pri manévrovaní umožňuje pohon vozidla samotným elektromotorom. Batéria 48 V technológie sa nachádza pod ľavým predným sedadlom. V porovnaní s umiestnením v zadnej časti vozidla to ponúka mnoho výhod.

Individuálni aj flotiloví zákazníci si môžu motory 1.2 Hybrid 100k e-DCS6 a 1.2 Hybrid 136k e-DCS6 objednať u predajcov PEUGEOT. Jednoduchý a prehľadný rad, dostupný pre všetky úrovne výbavy. Prvé vozidlá sú už dokonca dostupné aj na testovaciu jazdu. PEUGEOT prináša mimoriadne konkurencieschopné a inovatívne ponuky: Skvele vybavený nový PEUGEOT 208 ACTIVE 1.2 Hybrid 100k e-DCS6 je možné kúpiť už od 20 390 €.

MOTOR 1.2 HYBRID 136k e-DCS6 dostupný aj pre modely 3008 a 5008

Nový hybridný pohon 1.2 Hybrid 136k e-DCS6 je k dispozícii aj pre súčasné modely 3008 a 5008, pričom prináša rovnaké výhody ako v prípade modelu 208 a nasledovné neodolateľné ponuky:
Cena PEUGEOT 3008 ACTIVE PACK 1.2 Hybrid 136k e-DCS6 sa začína už od 29 690 €.
PEUGEOT 5008 ACTIVE PACK 1.2 Hybrid 136k e-DCS6 začína už na cene 32 190 €.

Zdroj: Peugeot

Exit mobile version