Autoinak.sk

Test: Honda HR-V – Sebavedomé a praktické SUV

Test Honda HR-V 2022

Honda je japonský gigant, ktorý okrem automobilov patrí ku globálnym lídrom aj segmente motocyklov, lodných motorov alebo záhradnej techniky. Automobilová divízia sa dlhodobo radí medzi najpokrokovejšie zmýšľajúcich výrobcov, ktorým nie je ľahostajná budúcnosť našej planéty. Japonci sa vďaka tejto stratégii snažia, čo najvyváženejšie kombinovať tradičné cnosti ich modelov s novými technológiami. Prísna európska emisná legislatíva je pre Hondu, aj preto skôr výzvou ako prekážkou. Automobilka už dávnejšie ohlásila, že svoju novú európsku stratégiu postaví prakticky výhradne len na elektrifikovaných modeloch. Prvým čisto elektrickým modelom je originálna Honda e. Kompletné európske portfólio, ale už dnes pozostáva z konštrukčne unikátnych hybridov Honda e:HEV. Horúcou novinkou v kľúčovom SUV segmente je nová generácia Honda HR-V, ktorú sme mali možnosť preveriť v redakčnom teste.

Nový model Honda HR-V s hybridnou motorizáciu 1,5 i-MMD, skombinovanou s bezstupňovou automatickou prevodovkou a prostrednej výbavovej verzii Advance, nám na test zapožičal slovenský importér vozidiel značky Honda.

Rýchle fakty:

Fotogaléria Honda HR-V

Imidžovo ladené SUV Honda HR-V (Hi-rider Revolutionary Vehicle) debutovalo premiérovo v roku 1998. Model s veľmi sebavedomým dizajnom v tých časoch paradoxne predbehol svoju dobu. Obrovský a dodnes trvajúci boom tzv. mestských crossoverov vypukol naplno až o niečo neskôr. Logicky naň reagoval aj automobilový gigant z krajiny vychádzajúceho slnka. Po približne siedmych rokoch výrobnej absencie sme v roku 2013 spoznali druhú generáciu modelu Honda HR-V. Prakticky ladené SUV sa zaradilo medzi nosné piliere európskeho portfólia tejto automobilky.

So zásadnou až takmer revolučnou medzigeneračnou premenou prichádza aj aktuálna tretia generácia. Tá bola oficiálne predstavená začiatkom minulého roka. Nová Honda HR-V pôsobí vďaka citeľnému medzigeneračnému nárastu šírky ešte priestrannejším a dospelejším dojmom. Podpísalo sa pod to aj pestré spektrum moderných a zároveň dobre fungujúcich asistenčných systémov. Po technickej stránke je novinka, podobne ako sesterský Jazz, postavená na prispôsobenej, resp. presnejšie predĺženej platforme Global Small.

Model HR-V je v súčasnosti vstupnou bránou do SUV sveta značky Honda.

Moderný technický základ je dôležitým elementom z hľadiska zástavby pohonu. Aj keď v globálnej optike je nové HR-V, aj naďalej k dispozícii, aj s čisto benzínovými motorizáciami, tak v Európe automobilka podľa ohlásenej stratégie ponúka výhradne inteligentný hybrid. Honda plánuje novinku neskôr vyrábať aj v kompletne batériovej verzii, teda s čisto elektrickým pohonom.

Technologicky zaujímavá hybridná technika e:HEV sa pri novom SUV javí ako identická s tou, ktorú ponúka menší model Jazz. Japonskí konštruktéri tu ale svoj hybrid reálne prispôsobili potrebám rozmerovo väčšieho SUV. Testovaný model má vo finále, v porovnaní s modelom Jazz, nielen vyšší výkon elektromotora, resp. pohonnej sústavy, ale aj o niečo väčšiu kapacitu batérie (1,08 kWh).

Novinka je v našom priestore k dispozícii výhradne s prepracovaným full-hybridným pohonom e:HEV 1,5 i-MMD

Unikátnosť elektrického full-hybridu značky Honda spočíva v tom, že odolný atmosférický benzínový 4-valec tu primárne slúži ako zdroj elektrickej energie. O pohon vozidla sa prioritne stará výkonný elektromotor. Tomu je prispôsobená aj konštrukcia bezstupňovej prevodovky. Výnimku predstavuje predovšetkým vyššie rýchlostné tempo. V tomto prípade dokáže vozidlo prostredníctvom stáleho prevodu, za predpokladu ak je to výhodné, poháňať priamo spaľovací motor. V rámci konfigurátora je model HR-V v našom priestore k dispozícii výhradne s motorizáciou 1,5 iMM-D e:HEV s výkonom 131 koní, skombinovanou s bezstudňovou automatickou prevodovkou. Novinka je zároveň aj naďalej k dispozícii výhradne s pohonom predných kolies a celkovo troch výbavových stupňoch.

Uhladená elegancia

Pri automobilke Honda sme si z nedávnej minulosti zvykli na mnohé dizajnovo odvážne riešenia. Nový model HR-V je v tomto smere výnimkou. Jeho krivky namiesto výstrednosti vo všeobecnosti vsádzajú na uhladené línie a atraktívny minimalizmus. Aj napriek tomu pôsobí novinka naživo reálne až prekvapivo robustným SUV dojmom.

Nová Honda HR-V dostala na jednej strane robustný, ale zároveň aj veľmi uhladený dizajn

Optická robustnosť najviac vyžaruje z prakticky kolmej prednej časti, na ktorú nadväzuje pomerne vysoko posadenou líniou kapoty. Originálne a neopozerane pôsobí v tomto kontexte silueta dizajnovo výraznej prednej masky. Tú tvoria lamely s horizontálnym usporiadaním. Výrazný nasávací, resp. chladiaci otvor sa nachádza až v spodnej časti nárazníka. V rámci segmentovej príslušnosti tu podľa očakávania nemôže absentovať ani „ochranné“ oplastovanie, na ktoré nadväzujú aj bočné lemy blatníkov. Orientáciu skôr na efekt pred praktickým „offroad” využitím, pri testovanej konfigurácii pripomína lesklá povrchová úprava ochranných plastov. Toto riešenie je logicky viac náchylné na škrabance. Atraktívnu dynamickú príchuť predných partií dotvárajú pomerne úzke predné svetlomety. Tie už v štandarde disponujú za tmy presvedčivo výkonnou LED technikou. Testovaná prostredná výbava k tomu pridáva už aj LED hmlovky.

Optické SUV svaly celkom jasne vyžarujú aj z bočných partií novinky s logom Honda. Okrem už spomínanej mohutnej a takmer rovnobežnej línie prednej kapoty, sa pod to podpísali aj vytiahnuté blatníky a masívne dvere. Pre ich druhý pár sú opäť príznačné kľučky „ukryté“ v klinovej línii končiaceho bočného presklenia. Vizuálny náznak kupé v tomto priestore ešte viac evokuje výrazne skosenie zadného stĺpika karosérie. Zmysel pre efekt v spojitosti s japonskou racionalitou, Honda ideálne premostila pri diskoch kolies. Pre model HR-V sú pri každej výbave k dispozícii efektné 18-palcové zliatinové disky. Použité pneumatiky tu napriek tomu stále disponujú dostatočnou výškou bočného profilu.

Dnešnú automobilovú modernu pripomínajú takmer vzájomne prepojené koncové svetlá.

Neopozerane pôsobí novinka aj pri pohľade zozadu. Na aktuálne automobilové trendy reaguje model HR-V prostredníctvom pútavej grafiky koncových svetiel. Originálny svetelný podpis zabieha až do profilu dverí batožinového priestoru. Vzájomnému prepojeniu svetelného podpisu bráni fabrické logo s hybridno-modrým farebným akcentom. Na športový akcent odkazuje decentný strešný spojler. Prioritne uhladené a jednoliate línie pripomína dizajnovo jednoduchý zadný nárazník s lesklou povrchovou úpravou. Testovanému exempláru veľmi pristane aj exkluzívna biela perleťová farba s prívlastkom Sunlight White Premium.

Inovatívny interiér

Nová generácia modelu Honda HR-V ponúka v interiéri množstvo originálnych prekvapení a inovatívnych nápadov. Ešte pred vstupom na palubu poteší dôkladné prekrytie prahov dverí. Užitočný a zároveň aj praktický detail podčiarkuje príslušnosť k SUV svetu. Japonci si pri príjemne vzdušnom koncepte kabíny dali zároveň reálne záležať aj na kvalitatívnom dojme.

Palubná doska nového modelu Honda HR-V.

V rámci svojho segmentu ponúka novinka okrem precízneho dielenského opracovania pestré spektrum mäkčených, resp. na dotyk príjemných materiálov. Frekvencia ich výskytu sa zvyšuje predovšetkým v miestach predpokladaného kontaktu s pasažierom. Výnimkou je prekvapujúco len príliš obyčajná, resp. plastová hlavica voliča automatickej prevodovky prevzatá z menšieho modelu Jazz. Prioritou opticky jednoduchého usporiadania palubnej dosky je precízna užívateľská ergonómia. Sympatické je, že aj nové HR-V pomerne úspešne ignoruje módny trend v podobe obkladov z tzv. klavírneho laku.

Novinka s logom Honda poteší vyváženým mixom klasických ovládacích tlačidiel a moderných digitálnych hračiek. V rámci sofistikovaných riešení, tu nemožno opomenúť postranné výduchy ventilácie, ktoré ponúkajú dve užitočné alternatívy vzduchového rozptylu! Vtipné a originálne riešenie ponúka model HR-V aj pri prístrojovom paneli. V priestore pred vodičom je k dispozícii netradičný mix. V pravej časti sa nachádza klasický analógový budík ukazovateľa rýchlosti, ktorému v priestore naľavo sekunduje veľký displej. Na prvý pohľad graficky jednoliate riešenie ponúka pestré spektrum variácií vyobrazovaných údajov. Logika ich prepínania prostredníctvom multifunkčného volantu kopíruje zaužívaný prístup značky Honda.

Originálny prístup si model HR-V zvolil v rámci hybridného prístrojového panela

Centrum palubnej dosky vypĺňa do priestoru vsadená obrazovka palubného infotainmentu. Jeho najnovšia evolúcia, známa už aj z modelu Jazz, ponúka okrem kvalitnej grafiky, kam radím aj detailný výstup z parkovacej kamery, prehľadné usporiadanie jednotlivých funkcií a aplikácií. Z funkčnej stránky si palec hore zaslúži aj prítomnosť dvojice najdôležitejších hardwarových tlačidlových skratiek, doplnených o otočný potenciometer hlasitosti audia. Povrch obrazovky chválim za matnejší povrch, ktorý je menej náchylný na odtlačky prstov. Pri dopade bočných slnečných lúčov by obrazovke v určitých situáciách, ale predsa len pristala mierna orientácia v smere na vodiča.

Príjemný ergonomický štandard spĺňa okrem infotainmentu aj užívateľsky prívetivý modul klimatizácie. V tejto súvislosti zaujme jeho prémiový detail v podobe červeného podsvietenia otočných ovládačov pri pridávaní teploty, resp. modrého podsvietenia pri jej znižovaní. Silnou stránkou novej generácie modelu HR-V sú rozumne navrhnuté odkladacie priečinky, ako aj samotný vnútorný priestor.

Nádrž pod prednými sedačkami pasažierov prakticky nijako neobmedzuje

Aj napriek palivovej nádrži umiestenej pod prednými sedačkami, ponúka novinka široké spektrum personálneho nastavenia pohodlných a dostatočne nadimenzovaných predných sedadiel. Drvivá väčšina náhodných spolucestujúcich si mierne špecifický tvar priestoru pod nohami dokonca vôbec nevšimla. Na športovo ladenú DNA značky Honda odkazuje trojramenný multifunkčný volant. Konštruktéri si dali záležať aj na výhľade z vozidla. Pomerne tenkým predným stĺpikom karosérie sekundujú veľkorysé spätné zrkadlá s funkčne skoseným tvarovaním.

Rodinná orientácia vyžaruje z testovaného exempláru aj v rámci nadštandardných priestorových pomerov v druhom rade. Prístup dozadu zabezpečujú pomerne veľké dvere otvárajúce sa takmer až do pravého uhla. Dlháni si pri vstupe na palubu napriek tomu musia dávať pozor na klesajúcu strešnú líniu, ktorá čiastočne ohrozuje ich hlavy. V druhom rade sa bezproblémovo a pohodlne odvezie aj dvojica vskutku urastených pasažierov. Takáto vymoženosť nie v danom segmente vozidiel automatickým pravidlom! Novinka v tomto smere ťaží aj z už spomínaného výrazného medzigeneračného nárastu vnútornej šírky.

Silnou zbraňou značky Honda sú okrem vnútorného priestoru tradične aj kúzelné zadné sedačky

Z funkčných detailov ma v zdanej časti kabíny prekvapil opäť prémiový detail v podobe LED vnútorného osvetlenia. V rámci praktickej straky sú bezkonkurenčným tromfom, typickým pre značku Honda, tzv. kúzelné sedačky. Vďaka netradičnej pozícií palivovej nádrže je ich možné nezávisle od seba sklápať a zároveň aj vyklápať ich sedaciu časť. V takejto konfigurácii, v kombinácií s minimalistickým stredovým tunelom, je možné v druhom rade jednoducho prepraviť aj nadrozmerné a neforemné predmety!

Štandardný batožinový priestor ponúka v základom usporiadaní kapacitu 335 litrov. Honda férovo priznáva aj čistý objem. V kapacite 319 litrov nie je zohľadnený pomerne veľký box pod zadnou časťou podlahy. Zvyšnú časť priestoru pod podlahou vypĺňa batéria hybridného pohonu. Z funkčnej stránky zaujme netradičné uchytenie krycieho plata, nachádzajúce sa priamo v module elektricky ovládaných piatych dverí. Po sklopení zadných sedadiel vzniká ideálna rovina a maximálna prepravná kapacita dosahuje až 1305 litrov.

Klasický batožinový priestor disponuje kapacitou 335 litrov.

Honda pri novej generácii modelu HR-V rozhodne nešetrí ani z hľadiska výbavy na palube. Všetky bezpečnostné prvky, full LED svetlá, automatická klimatizácia, adaptívny tempomat, ale aj vyhrievanie predných sedadiel, vstavaná navigácia či výduchy ventilácie pre zadných pasažierov sú tu k dispozícii už v úplnom základe. Testovaná prostredná konfigurácia s názvom Advance k tomu ďalej pridáva napríklad aj: polokožené čalúnenie, dvoj-zónovú automatickú klimatizáciu, vyhrievanie volantu, vyhrievanie čelného skla, cúvaciu kameru či 6-reproduktorov.

Atraktívny hybrid

Dôraz na zážitok z jazdných vlastností bol v nedávnej minulosti doménou prakticky všetkých modelov s logom Honda. Časy sa menia a „japonské háčko“ sa dnes pred plnohodnotnou šoférskou nirvánu, s odmyslením si modelu Civic Type R, orientuje prioritne na efektivitu a inteligenciu pohonného reťazca.

Aj nová Honda HR-V dostala nový a výrazne lepší intainment.

Honda má s výrobou elektrifikovaných modelov z historického hľadiska zároveň už veľmi bohaté skúsenosti. Zaujímavosťou je, že práve táto značka do Európy ako vôbec prvá priviezla v princípe odlišný koncept full-hybridého pohonu. Písmenko e v názve e:HEV pripomína, že hybrid značky Honda má principiálne bližšie k čistým elektromobilom ako ku klasickým spaľovakom. Nový model HR-V je v praxi zároveň dôkazom toho, že automobilka svoju full-hybridnú koncepciu neustále inovuje a vylepšuje.

Ešte pred zhodnotením samotného pohonu si SUV novinka zaslúži náležitú pozornosť aj v optike všeobecných jazdných vlastností. Silnou stránkou modelov Honda bola vždy konštrukcia podvozka, na čom sa nič nemení ani pri testovanom modeli. Vďaka precíznej konštrukcii podvozkových partií pôsobí HR-V suverénnym a šoférskym dojmom. Odladenie pruženia resp. tlmičov možno vo všeobecnosti označiť ako o niečo tuhšie. Novinka napriek tomu zvláda s prehľadom odfiltrovať bežné nerovnosti našich ciest. Logicky viac obozretný tu treba byť pri zdolávaní veľkých jám alebo iných hrubých nerovností.

Schopný podvozok a dobré riadenie patria k ozdobám nového modelu značky Honda

Aj napriek vyššej SUV stavbe je prednosťou testovaného modelu pocitová suverenita citeľná pri dynamickejšom jazdnom štýle. Svižné prejazdy cez zakrútené okresky sú vzhľadom na stavbu vozidla doprevádzané prakticky len minimálnymi náklonmi karosérie. Honda si v tomto smere dala záležať nielen na adekvátne nízkom ťažisku, ale aj na celkovom rozložení váhy. Prirodzená nedočkavosť sa tak prihlási o slovo o niečo neskôr, ako ju vodič reálne očakáva! Pohotovostná hmotnosť testovanej konfigurácie sa mimochodom nachádza v stále sympatickom spektre pod hodnotou ako 1,5 tony. Podvozok by vo finále v mojich očiach s určitosťou zvládol aj citeľné vyššiu výkonovú porciu ako ponúka moderný hybrid.

Na šoférsky talent podvozka dokázalo po jazdnej stránke plynule nadviazať príjemné strmé a príkladne komunikatívne riadenie so sympatickým náznakom spätnej väzby. V disciplíne jazdného komfortu si konštruktéri dali podstatne viac záležať na odhlučnení priestoru pre posádku. Príjemným prekvapením nového modelu HR-V je na japonské pomery nezvyčajná kobercová výplň podbehov zadných blatníkov. Jedným dychom, ale dodávam, že vyslovené zázraky smerom od akustického odhlučnenia, tu predovšetkým pri vyššom rýchlostnom tempe, reálne očakávať nemožno.

Vodič má k dispozícii celkovo tri režimy jazdy

Potencionálnym zdrojom „hluku“, je predovšetkým pri vyššej záťaži samotný spaľovací motor. Ten aj s prispením atmosférickej konštrukcie pri svižnejšej jazde pomerne často pracuje vo vyššou spektre otáčok. Na jeho občasne temperamentnejší prejav si je jednoducho potrebné zvyknúť.

Novinke s logom Honda, z hľadiska kultivovanosti, v sumári najviac svedčí pokojný a rozvážny jazdný prejav. Pri prevažne ležérnejšej jazde sa rodinne orientované SUV s motorizáciou 1,5 i-MMD s výkonom 131 koní odvďačí svojej posádke pozoruhodne nízkymi nárokmi na palivo. Prácu hybridu, vrátane preferencie jazdy na elektrickú energiu s vypnutým spaľovacím motorom, si za každých okolností manažuje výhradne riadiaca jednotka, teda bez možnosti manuálneho zásahu vodiča.

Vďaka bezstupňovej prevodovke ponúka hybrid e:HEV prakticky okamžité rekcie na plynový pedál.

V mestskej premávke a pri nižších rýchlostiach vo všeobecnosti sa o pohon vozidla stará výhradne výkonný elektromotor. Vďaka danej konštrukcii dokáže novinka potešiť veľmi pohotovými a prakticky okamžitými odozvami na pedál akcelerátora. V meste, ale aj na okreskách dokáže HR-V zároveň veľmi často plachtiť v vypnutým spaľovacím motorom. Tento jav nastáva prakticky po každom uvoľnení pedála akcelerátora. Pri jemnej práci s plynom a efektívnom brzdení je v urbanizovanej zástavbe zároveň možné absolvovať veľkú porciu kilometrov čisto len na elektrinu, resp. v najefektívnejšom hybridnom móde.

O opätovné získanie elektrickej energie sa aj v tomto prípade stará funkcia rekuperácie. Okrem možnosti pevnej aktivácie intenzívnejšieho módu B, ponúka nový model HR-V sofistikovanú a návykovú zábavu v podobe štyroch rozumne odstupňovaných stupňov intenzity brzdnej rekuperácie. Vodič ich dokáže regulovať prostredníctvom pádiel pod volantom. Škoda len, že samotná rekuperácia nedokáže ani vo svojom najintenzívnejšom stupni, resp. móde B vyvinúť dostatočnú silu potrebnú na úplne zastavenie.

Prácu úsporného hybridného pohonu je možné sledovať aj prostredníctvom grafiky

V mestskej džungli som bol v praxi veľmi spokojný aj s dostupnou jazdnou dynamikou pohonného reťazca e:HEV. Už o niečo menej menej presvedčivo pôsobí novinka v tejto disciplíne pri potrebe svižného pružného zrýchlenia vo vyššom tempe. Teda napríklad pri klasických predbiehacích manévroch na okreskách. Pri dynamickejšej jazde okrem temperamentnej zvukovej farbičky pohonnej jednotky pôsobí sympaticky pomerne dôveryhodná imitácia zmeny jednotlivých prevodových stupňov. Vodič má k dispozícii celkovo tri jazdné režimy. Východiskový Normal dopĺňajú ešte úsporný, a pre nové HR-V, v sumári najvhodnejší mód Econ, ako aj citlivejší a impulzívnejší športový mód.

Pri ustálenom rýchlostnom tempe približne 80 km/h z hľadiska pohonu vozidla prebára primárnu iniciatívu v danej situácii efektívnejší spaľovací motor. Vodiča na tento jav upozorní piktogram ozubeného kolesa viditeľný pri grafike hybridnej schémy pohonu. Pre úplnosť je potrebné uviesť, že riadiaca jednotka vypína spaľovací motor aspoň na krátky čas, vždy keď so situácia dovolí, aj vo vyšších rýchlostiach vrátane jazdy na diaľnici.

Pohyb mimo spevnených ciest uľahčuje solidná svetlá výška

Postupne sme sa prepracovali k najzásadnejšej výhode full-hybridu e:HEV značky Honda. Nové HR-V dokáže byť pri rozumnej jazde prekvapivo úsporné. Nad konkurentmi v danej disciplíne vyniká pri využívaní v čisto mestskej premávke. V mestskej džungli sa pri opakovaných meraniach spotreba paliva pohybovala v blízkosti 5,5 litrovej hranice. Ešte väčšie zázraky možno od testovaného modelu očakávať pri kombinácií mesto + okresky. V tomto prípade nie je príliš ťažké výsledný priemer stlačiť pod magickú 5-litrovú hranicu. V disciplíne spotreby je na tomto hybrid značky Honda podľa očakávania najhoršie na diaľnici. Tu už s princípu nie je k dispozícii veľa príležitostí na efektívne plachtenie. Diaľničný priemer pri rýchlosti 130 km/h sa napriek tomu ustálil na akceptovateľnej hodnote 7,3 l/100 km. Všetky vyššie namerané hodnoty zodpovedajú prioritne pohodovému jazdnému štýlu. Pri dynamickejšom zaobchádzaní treba počítať s približne o liter vyšším apetítom.

Na konci týždňového testu s nájazdom cca 1000 km a prioritne racionálnom používaní sa kombinovaný priemere ustálil na sympatickej hodnote 5,2 l/100 km. To je dokonca o niečo lepší výsledok ako deklaruje samotná automobilka! V rámci celkovej univerzálnosti nová Honda HR-V obstála so cťou aj mimo spevnených komunikácií. Vyladenie trakčnej kontroly na prednej náprave zodpovedá zaužívaným štandardom malých SUV s pohonom len predných kolies. Pohyb v ľahkom teréne veľmi uľahčuje solídna svetlá výška s hodnotou 188 mm. Užitočnou pomôckou na nestabilnom povrchu je zjazdový asistent. Daný prvom výbavy mimochodom v mnohých prípadoch neponúkajú ani koncepčne terénnejší konkurenti. V rámci svižnejšej jazdy po poľných resp. lesných cestách s rozbitým povrchom musím na záver pochváliť aj pocitovo príkladnú tuhosť karosérie.

Nová Honda HR-V na konci testu prekvapila príjemne nízkou spotrebou paliva

A celkový dojem?

Nová Honda HR-V reálne zaujme svojim obrovským medzigeneračným pokrokom. Kompaktné SUV z krajiny vychádzajúceho slnka vďaka novým technológiám pôsobí reálne až nečakane dospelým dojmom. Interiér zaujme nielen prakticky bezkonkurenčnou variabilitou ale aj nadštandardným vnútorným priestorom. Za najväčšiu ozdobu novinky možno napriek tomu vo finále označiť sofistikovaný a reálne úsporný hybridný pohon e:HEV.

Autor: Peter Hlačik/Foto: Filip Lehotský

Testovací diár:

Model: Honda HR-V 1,5 i-MMD e:HEV Advance
Dĺžka: 4 340 mm
Šírka: 1 866 mm
Výška: 1 582 mm
Rázvor: 2 610 mm
Objem kufra: 335 litrov
Motor: zážihový full hybrid
Pohon: predných kolies
Počet valcov: 4
Kombinovaný výkon kW/koní: 96/131
Krútiaci moment Nm: 253
Pohotovostná hmotnosť: 1452 kg
Maximálna rýchlosť km/h: 170
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: 10,6 s
Prevodovka: automatická bezstupňová
Počet stupňov: –
Kombinovaná spotreba podľa výrobcu 5,4 l na 100 km
Spotreba podľa palubného počítača počas testu: 5,2 l/100 km
Pneumatiky: Michelin Primacy

Verzia/cena
Honda HR-V 1,5 i-MMD e:HEV Advance (testovaný model) od 30 990 €
Honda HR-V 1,5 i-MMD e:HEV Elegance od 28 490 €

Exit mobile version