Autoinak.sk

Test: Mercedes-Benz GLB – Malé/veľké auto

Nový Mercedes-Benz GLB

Crossovery a SUV sa stále tešia mimoriadne veľkej obľúbenosti u zákazníkov. Bohaté zastúpenie medzi vozidlami so zdvihnutým podvozkom má aj značka Mercedes-Benz. V Stuttgarte sa zároveň v posledných rokoch tešia aj zo záujmu o prémiové kompaktné modely s trojcípou hviezdou v znaku. Rodina modelov odvodených od triedy A sa najnovšie rozrástla o najväčšieho člena. Reč je o úplne novom modeli Mercedes-Benz GLB, ktorý má podobne ako trieda B v hľadáčiku predovšetkým rodinne orientovanú klientelu. Kým súrodenecký model GLA útočí viac na emócie a osobný štýl, nová trieda GLB má vo svojej DNA zakomponované v prvom rade praktické riešenia. Na prvý pohľad „drsne“ tvarovaná karoséria môže vo svojich útrobách ako jediný kompaktný Mercedes ukrývať dokonca až 7-miestne usporiadanie.

Nový Mercedes-Benz GLB v prostrednej zážihovej verzii GLB 200 s výkonom 163 koní, skombinovaný so 7-stupňovým dvojspojkovým automatom DCT, poháňaný prednou nápravou a vo výbavovej línii Progressive, nám na test zapožičal slovenský importér vozidiel značky Mercedes-Benz.

Rýchle fakty:

Fotogaléria Mercedes-Benz GLB

Mercedes-Benz sa s myšlienkou dizajnu rodinne orientovaného kompaktného SUV začal pohrávať už v roku 2012. Za duchovného predchodcu dnešného modelu GLB možno označiť koncept Ener-G-Force práve z daného roku. Debutu sériového modelu GLB sme sa nakoniec dočkali „až“ v roku 2019.

Po technickej stránke je horúca SUV novinka priamym súrodencom ostatných kompaktných modelov vychádzajúcich z najnovšej generácie triedy A. Pre tieto modely je príznačné predovšetkým priestorovo výhodnejšie priečne uloženie pohonných jednotiek na platforme MFA2. Základnú koncepciu kompaktnej rodiny zároveň podľa očakávania reprezentuje prioritne pohon prednej nápravy.

Testovaný model Mercedes-Benz GLB 200 sa kombinuje výhradne s pohonom predných kolies.

Filozofiou a celkovým zameraním v sebe kombinuje nová trieda GLB hneď dva svety. Tým prvým je dizajnovo atraktívny štýl inšpirovaný u ostatných členov SUV rodiny s trojcípou hviezdou. Písmeno B v označení modelu zároveň zdôrazňuje, že priority konštruktérov sa okrem efektného dizajnu sústredili aj na rodinnú orientáciu, ktorá je typická napríklad aj pre klasické kompaktné MPV v podobe triedy B. SUV novinka však „béčko“ v priestrannosti, ale i vo viacerých dôležitých parametroch citeľne prekonáva. Testovaný exemplár môže na želanie disponovať dokonca aj tretím radom sedadiel, teda 7-miestnou konfiguráciou. Vo finále sa novinka aj preto stavia do pozície „rodinného vanu“, ktorý toho v prípade verzií s pohonom všetkých kolies 4Matic a paketu off-road engineering zvládne už pomerne veľa aj v náročnejšom teréne.

Ponuka pohonných jednotiek aj v tomto prípade tradične pozostáva zo zážihových aj vznetových ekvivalentov. Vstupnou bránou do sveta GLB je benzínová verzia 180. Pod týmto označením sa ukrýva veľmi vydarený prepĺňaný benzínový 4-valec s objemom 1,33 litra a výkonom 136 koní. Identická motorizácia pracuje aj v testovanej verzii GLB 200. V tomto prípade ale výkon dosahuje až 163 koní. Obe spomenuté verzie sa kombinujú výhradne s pohonom predných kolies a 7-stupňovou automatickou dvojspojkovou prevodovkou 7-G DCT. Výkonnejšou benzínovou voľbou je následne prepĺňaný 2-liter vo verzii GLB 250 s výkonom 224 koní. V tomto prípade je už k dispozícii 8-stupňový automat 8G-DCT, predovšetkým ekvivalent v podobe verzie GLB 250 4Matic s pohonom všetkých kolies.

Pod testovanou verziou GLB 200 sa ukrýva výborný prepĺňaný benzínový motor s objemom 1,33 litra.

Pre priaznivcov nafty zaradil Mercedes-Benz do ponuky tradičný 2-litrový turbodiesel, dostupný hneď v troch výkonových verziách. Základný variant 180 d ponúka výkon 116 koní a kombinuje sa výhradne s pohonom predných kolies. Výkonnejšie alternatívy v podobe verzií 200 d (150 koní), resp. 220 d (190 koní) sú okrem prevedenia 4×2 už k dispozícii aj vo verziách 4×4 4Matic. Úplným štandardom je pri všetkých vznetových motorizáciách 8-stupňový automat 8G-DCT. Absolútnou výkonovou špičkou je aj v prípade modelu GLB športový ekvivalent z dielne AMG. Špičkový model Mercedes-AMG GLB 35 4Matic je k dispozícii výhradne s benzínovým prepĺňaným 2-litrom s výkonom 306 koní a 8-stupňovým športovým automatom.

Atraktívny „offroad“ vzhľad

Už pri letmom pohľade na nový Mercedes-Benz GLB musí byť každému jasné, že ani napriek svojmu kompaktnému rodokmeňu nejde v tomto prípade o žiadneho „drobčeka“. Ako smerodajný údaj môže poslúžiť rázvor náprav. Testované SUV v tomto smere prekonáva východiskovú triedu B o 100 mm a za luxusnejším SUV modelom GLC zaostáva len o 44 mm.

Dizajn nového modelu GLB pôsobí robustne a sebavedomo.

Pod veľkorysý vnútorný priestor sa v tomto prípade značne pričinila aj pravidelne tvarovaná karoséria. Ani napriek jej symetrickým líniám nemožno novú triedu GLB označiť za „nudnú škatuľku“. Dizajnérom sa vo finále podarilo optimálne skĺbiť základné hranaté línie s optickou modernou v podobe zaoblených kriviek. Nový model je čiastočne inšpirovaný hneď viacerými súrodencami. Okrem špičkového model GLS tu je možno v niektorých detailoch dokonca vidieť aj ikonické „géčko“.

Predným partiám dominuje tradične mohutná maska chladiča s výrazným fabrickým logom uprostred. Na určitú športovú nôtu však útočí dynamický predný nárazník s naznačenými postrannými prieduchmi. Celkovú robustnosť tu v sumári podčiarkujú obdĺžnikové svetlomety. Tie v prípade testovaného kúsku disponovali s tradične špičkovou a účinnou LED technológiou. V opcii sú, samozrejme, k dispozícii ešte aj vrcholové svetlá s technológiou Multibeam LED.

Bočné partie zaujmú aj pomerne bohatým presklením s dobrým výhľadom.

Ešte väčšie optické svaly prináša SUV novinka s logom Mercedes-Benz pri pohľade z profilu. Offroad charakter okrem hranatých línií znásobuje neprehliadnuteľné ochranné oplastovanie. Vizuálne svaly dotvárajú aj vystúpené blatníky. V prípade testovaného exempláru vo verzii Progressive ukrývali „rozumné“ kolesá s adekvátnym priemerom 18 palcov. Svojou dostatočnou výškou bočného profilu je toto obutie vhodné aj v prípade využitia mimo spevnených ciest. Naopak, na rodinnú orientáciu vo finále odkazuje veľkoryso tvarovaný druhý pár dverí, ako aj bohaté bočné presklenie.

Zadnú časť opticky ešte viac rozširujú výrazné koncové svetlá. Viackrát spomenutý odolný nádych aj tu zvýrazňuje masívny zadný nárazník. Ochranné oplastovanie jeho spodnej časti je v tomto prípade obohatené o štýlový lesklý čierny panel verzie Progressive. Za už pomerne tradičný dizajnový nešvár nových modelov značky Mercedes-Benz možno, „žiaľ“, označiť „fejkové“ koncovky výfukového systému, ktoré zdobia zadný nárazník. Testovanému kúsku však mimoriadne svedčí nenápadná, no zároveň aj netradičná a výrazná sivá metalíza s prívlastkom „horská“.

Karoséria hranatého tvaru je základným predpokladom priestranného interiéru.

Luxusné priestorové kráľovstvo

Aj interiér nového modelu Mercedes-Benz GLB ponúka v jednom balení hneď dve tváre. Z hľadiska dizajnu a rozmiestnenia ovládacích prvkov novinka kopíruje svojich súrodencov postavených na identickom technickom základe. Úplne iný rozmer ale v tomto prípade prináša zážitok z priestoru spojený s príjemnou vzdušnosťou kabíny.

Vyššiu stavbu karosérie a príslušnosti ku kategórii SUV pripomína praktický detail v podobe prekrytia prahov na dverách. Toto riešenie príde vhod nielen v teréne, ale aj v „bežnom živote“, napríklad pri zlých poveternostných podmienkach.

Užitočné prekrytie prahov dverí pri SUV modeloch určite poteší.

Z hľadiska použitých materiálov a celkového kvalitatívneho dojmu musím vyzdvihnúť nielen špičkové dielenské opracovania, ale aj precízny výber jednotlivých materiálov a obkladových plôch. Efektný a zároveň aj odlišovací prvok modelu GLB predstavuje obkladový dekór z lešteného hliníka, ktorý podčiarkuje celkový SUV charakter vozidla. Tento prvok možno nájsť nielen na palubnej doske, ale napríklad aj na stredovej konzole, resp. madlách dverí.

Na prvý pohľad futuristicky pôsobiace vizuálne prepojenie digitálneho prístrojového panela s centrálnym rozhraním MBUX je už dôverne známe aj z ostatných nových modelov tejto značky. Zainteresovaný vodič sa tu aj preto bude cítiť prakticky okamžite ako doma. Naopak, nováčik za volantom trojcípej hviezdy si na niektoré špecifiká bude musieť tradične určitý čas zvykať.

Modernú palubnú dosku v prípade modelu GLB ozvláštňujú dekorácie z lesklého kovu.

Veľký palec hore si zaslúži nielen špičková grafika displejov, ale aj ich vynikajúca čitateľnosť za každých svetelných podmienok. Toto konštatovanie platí aj napriek tomu, že vzájomne prepojené displeje nie sú ani v tomto prípade prekryté tieniacou kaplnkou! Silnou stránkou plne grafického rozhrania značky Mercedes-Benz sú predovšetkým veľmi široké možnosti preferovanej osobnej personalizácie vyobrazovaných údajov.

Pomyselnou čerešničkou je už tradične aj široké spektrum možností ovládania palubného systému, ktorý Mercedes-Benz nazýva MBUX. Inovatívne a neustála sa zlepšujúce hlasové ovládanie vyvolané formulkou „Ahoj, Mercedes“ dopĺňajú intuitívne dotykové plôšky na volante, ako aj centrálny displej reagujúci na dotyk. Mojím favoritom je napriek tomuto všetkému ergonomická klasika v podobe mimoriadne intuitívneho touchpadu, ktorý je umiestnený na stredovej konzole.

Rozhranie MBUX ponúka širokú škálu možností ovládania vrátane intuitívneho modulu na stredovom tuneli.

Celkovo špičkový technologický a grafický dojem kazí pri testovanom kúsku vo finále len „jednoduchšia“ grafická verzia prístrojového panelu, pozostávajúca z menšieho displeja. V prípade osobnej konfigurácie určite odporúčam zainvestovať do väčšieho modulu, ktorý ponúka súčasne vyobrazenie oboch virtuálnych budíkov a zároveň už dokáže na prístrojový panel premietať aj mapové podklady, čím sa násobí celkový zážitok z rozhrania MBUX. Z hľadiska praktickosti a funkčnosti predstavuje príjemný detail samostatný modul klimatizácie s fyzickými tlačidlami. Ten si model GLB uchoval aj napriek inak ultramodernej digitálnej koncepcii interiéru.

Keď si odmyslíme všetky dostupné technológie, nové GLB boduje aj na poli priestoru. Príjemne vyvýšený posed dopĺňa solídny rozhľad z vozidla. Určitým neduhom, typickým takmer pre všetky moderné vozidlá, je aj v tomto prípade pomerne široký predný stĺpik karosérie. Na druhej strane, vďaka hranatým vonkajším proporciám si vodič pocitovo pomerne rýchlo periférne osvojí rohy karosérie. Toto príde veľmi vhod predovšetkým pri tesnom manévrovaní. Vyslovene presné manévrovanie v prípade testovaného kúsku zefektívnili nielen dobre fungujúce parkovacie senzory, ale aj prémiová, inými slovami veľmi detailná parkovacia kamera so špičkovým rozlíšením.

Testovaný exemplár disponoval jednoduchšou verziou prístrojového panela, jeho grafika je aj v tomto prípade prvotriedna.

Veľkorysé predné sedadlá s náznakom bočného vedenia sú dostatočne pohodlné aj na dlhých trasách. Rodinne orientovaní používatelia ocenia v prípade modelu GLB aj dostatočné množstvo odkladacích priečinkov. Priestrannú odkladaciu schránku situovanú na stredovej konzole si Mercedes môže dovoliť aj vďaka tradičnému umiestneniu voliča automatickej prevodovky, priamo na stĺpiku riadenia.

Priestorové hody pokračujú aj v druhom rade. Veľké a doširoka sa otvárajúce dvere uľahčujú nielen inštaláciu autosedačiek, ale aj potenciálny prístup do príplatkového tretieho radu, ktorým ale testovaný exemplár reálne nedisponoval. Dospelí v zadnej časti kabíny určite ocenia obrovskú priestorovú rezervu pre nohy aj hlavu. Reálne sa dokážu sa seba v modeli GLB veľmi komfortne usadiť aj osoby s výškou viac ako 180 cm. Svet MPV pripomína možnosť posúvania sedadiel druhého radu, ako aj nezávislé polohovanie operadiel. Príslušnosť ku kompaktnej kategórii vo finále pripomína len úzke prostredné sedadlo. To v prípade využitia dospelým človekom pôsobí skôr núdzovým dojmom.

Veľkorysú priestorovú ponuku v druhom rade dopĺňa aj výborná variabilita.

Na špičkovú praktickú stránku nadväzuje aj batožinový priestor. Jeho pravidelný tvar ponúka pri 5-miestnej verzii v základnom usporiadaní objem až 570 litrov. Okrem symetrického a pravidelného tvarovaniu priestoru pre batožinu predstavuje dodatočnú výhodu spomenutá variabilita druhého radu. Vďaka možnosti posúvania sedadiel v druhom rade je možné pri 5-miestnej konfigurácii získať k základnému objemu ďalších 190 litrov k dobru. Pod úrovňou podlahy vznikol pri testovanej 5-miestnej verzii priestor vhodný na odloženie povinnej výbavy a niekoľkých ďalších drobností. Rezervnú pneumatiku v tomto prípade nahrádza o niečo menej praktická opravná sada. Za čiastočne kostrbaté možno vo finále označiť sklápanie delených operadiel v druhom rade. Tento úkon je možné realizovať len prostredníctvom úchytov priamo na sedačkách druhého radu. Po kompletnom sklopení zadných sedadiel vzniká úplne rovná podlaha a Mercedes-Benz GBL sa zmení na malú dodávku s maximálnou prepravnou kapacitou na úrovni 1805 litrov.

Z hľadiska variácií výbavy na palube ponúka aj Mercedes-Benz GBL takmer až neobmedzené možnosti voľby preferovaných prvkov. Limitujúcim faktorom môže byť aj v tomto prípade nakoniec až peňaženka potenciálneho záujemcu. Z najzaujímavejších prvkov testovanej verzie Progressive s niektorými prvkami v opcii stojí za zmienku napríklad dvojzónová automatická klimatizácia, elektrické otváranie dverí batožinového priestoru, parkovací asistent, balík dobre fungujúcich asistenčných systémov, tempomat, navigačný modul a mnoho iného.

Batožinový priestor ponúka pri 5-miestnej verzii v základnom usporiadaní až 570-litrový objem.

Po jazdnej stránke dokonale univerzálny

Nový Mercedes-Benz GLB môže niesť pokojne aj nálepku SUV pre každého. Kompaktná, ale zároveň priestranná karoséria prekvapivo nespôsobuje nočné mory ani v hustej mestskej premávke či pri parkovaní na mnohokrát poddimenzovaných parkovacích miestach našich nákupných centier.

Celkové vyladenie podvozka s nezávislým zavesením všetkých kolies má v tomto prípade oveľa bližšie ku komfortu ako k športovej tvrdosti. V testovanej konfigurácii s 18-palcovými kolesami dokáže nové GLB až prekvapivo suverénne odfiltrovať väčšinu bežných nerovností našich ciest. Vyslovene nočnou morou nie sú v tomto prípade ani prepadnuté kanalizačné poklopy. Posádka z hľadiska celkového cestovného komfortu vo finále ocení aj precízne odhlučnenie kabíny.

Vodič má k dispozícii celkovo štyri jazdné režimy.

Novinka svojím celkovým jazdným prejavom nabáda vodiča skôr k pokojnej a rozvážnej jazde. Na druhej strane sa ale, samozrejme, možno bez obáv oprieť o schopnosti podvozka aj pri dynamickejších prejazdoch cez zákruty. GLB sa v tomto režime spôsobom sebe vlastným mierne nakloní, no nič dramatické sa ďalej nedeje. Vodič má prostredníctvom volantu stále dostatočnú spätnú väzbu o tom, čo sa práve deje s kolesami prednej nápravy.

Príjemným prekvapením testovanej verzie GLB 200 je aj samotné pohonné ústrojenstvo. Za spomenutým komerčným označením sa ukrýva prepĺňaný benzínový štvorvalec s objemom 1,33 litra, s plne postačujúcim výkonom 163 koní. Dotknutá pohonná jednotka ma o svojich kvalitách v minulosti už neraz presvedčila aj pri ostatných testoch, aj keď o niečo menších kompaktných súrodencoch s trojcípou hviezdou v znaku. Deklarovaný výkon v tomto prípade s rezervou postačuje aj na pomerne veľké SUV.

Podvozok nového modelu GLB dokáže veľmi pekne odfiltrovať bežné nerovnosti našich ciest.

Pod plne akceptovateľnú jazdnú dynamiku sa predovšetkým pri zaťaženom vozidle podpísala príkladná spolupráca s veľmi dobre vyladenou 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou. Neduh typický pre konštrukciu samočinnej prevodovky tohto typu sa z času na čas dostavil len v podobe akéhosi cuknutia, resp. „poskočenia“ pri tesnom manévrovaní, sprevádzaným rýchlymi zmenami medzi polohami D a R.

Celkový charakter vozidla si môže vodič ovplyvniť a prispôsobiť prostredníctvom dostupných jazdných režimov. V dynamickom móde dostáva vodič citeľne viac spätnej väzby smerom od tuhšieho riadenia. Naopak, úsporný režim Eco veľmi často pracuje so zotrvačnosťou vozidla a využíva režim tzv. voľnobežky, čím sa aj reálne šetrí palivo. Vo finále sa pri testovanom GLB javí ako úplne najlepšia a najuniverzálnejšia voľba východiskový režim Comfort. Ten je zároveň adekvátnym kompromisom pre každú jazdnú situáciu. Pre náročnejších je z dispozícii aj individuálny režim. V tomto prípade si je možné nastaviť podľa osobnej preferencie ponúkané funkcie vozidla.

Príjemným prekvapením je plne akceptovateľná spotreba paliva testovanej verzie GLB 200.

Aj keď je testovaný Mercedes-Benz GLB 200 s poháňanou prednou nápravou prioritne určený na používanie na asfaltových komunikáciách, svetlá výška na úrovni 200 mm mu zároveň dodáva aj slušnú porciu slobody pri potenciálnom pohybe mimo spevnených ciest. Ľahký terén zvládne pri rozvážnej jazde zdolať aj testovaný exemplár s pohonom „len“ prednej nápravy. V praxi som aj vďaka priaznivému počasiu dokázal až prekvapivo suverénne prekonať dokonca pomerne výrazné stúpania na hrboľatom trávnatom podklade. Na druhej strane je úplnou samozrejmosťou, že pri častejšom využívaní v náročnejších podmienkach predstavuje logické a správne riešenie o niečo drahší ekvivalent niektorej z verzií s pohonom 4Matic.

Príslušnosť k prémiovému segmentu vo finále pripomínajú aj veľmi dobre fungujúce asistenčné systémy. Pomerne unikátny je v tomto smere asistent monitorujúci vybočenie z jazdného pruhu. Ak si ho vodič zabudne deaktivovať, tak pri úmyselnom prekročení niektorej z čiar monitorujúcich jazdné pruhy prichádza od vozidla skutočne výrazné a prenikavé napomenutie. Okrem prenikavého zvuku z reproduktorov GLB zároveň na moment aj prudko pribrzdí. Je samozrejmé, že pri vedomom porušení limitov cesty ide doslova o šokujúci zážitok. Na druhej strane platí, že ak by vodič reálne stratil kontrolu nad vozidlom napríklad z dôvodu mikrospánku, tak ho Mercedes-Benz s vysokou pravdepodobnosťou dokáže takýmto spôsobom zobudiť.

Aj v konfigurácii s pohonom len prednej nápravy je možné vybrať sa s modelom GLB do ľahšieho terénu.

A aká bola výsledná spotreba paliva? Výrobca v kombinovanom režime sľubuje priemer v rozmedzí 6,9 – 7,8 litra na každých 100 km. V meste sa dá reálne jazdiť so spotrebou okolo 8 l/100 km. Na okreskách apetít klesne na približne 6-litrovú hranicu. Náš výsledný priemer sa na konci testu ustálil na hodnote rovných 7,4 litra. A toto je pri pomerne veľkom SUV s benzínovým motorom už plne akceptovateľná hodnota. Do výsledku sa pritom premietlo aj časté využívanie na diaľnici, ako aj „offroad“ výlety v ľahkom teréne.

A náš celkový dojem?

Nový Mercedes-Benz GLB prináša do svojej kompaktnej rodiny až prekvapivo čerstvý vietor. Inými slovami platí, že v Stuttgarte si na výslednom produkte dali veľmi záležať. Na pohľad drsná a zároveň autentická karoséria v sebe ukrýva až prekvapivo veľa priestoru, čo ocenia predovšetkým viacčlenné rodiny. Ako prémiové možno zároveň označiť aj jazdné vlastnosti. Pozitívnym prekvapením je testovaná motorizácia. Aj keď sa SUV bez pohonu všetkých kolies prvoplánovo zdal ako nezmysel, tak testovaná verzia GLB 200 má aj v tomto prípade presne zacielené na konkrétnu skupinu zákazníkov. A pre nich bude predstavovať rozhodne imidžovejšiu alternatívu voči klasickým MPV modelom.

Autor: Peter Hlačik/ Foto: Filip Lehotský

Testovací diár:

Model: Mercedes-Benz GLB 200 Progressive

Dĺžka: 4634 mm
Šírka: 1834 mm
Výška: 1658 mm
Rázvor: 2829 mm
Objem kufra: 570 litrov
Motor: zážihový (benzín)
Pohon: predný
Počet valcov: 4
Výkon kW/koní: 120/163
Krútiaci moment Nm: 250
Pohotovostná hmotnosť: 1555 kg
Maximálna rýchlosť km/h: 207
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: 9,1 s
Prevodovka: automatická dvojspojková
Počet stupňov: 7

Kombinovaná spotreba podľa výrobcu 6,9 – 7,8 l na 100 km
Spotreba podľa palubného počítača počas testu: 7,4/100 km
Pneumatiky: Pirelli Scorpion Verde

Recenzia

Mercedes-Benz GLB 200 Progressive

90% Skóre

Dĺžka: 4 634 mm Šírka: 1 834 mm Výška: 1 658 mm Rázvor: 2 829 mm Objem kufra: 570 litrov Motor: zážihový (benzín) Pohon: predný Počet valcov: 4 Výkon kW/koní: 120/163 Krútiaci moment Nm: 250 Pohotovostná hmotnosť: 1555 kg Maximálna rýchlosť km/h: 207 Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: 9,1 s Prevodovka: automatická dvoj-spojková Počet stupňov: 7 Kombinovaná spotreba podľa výrobcu 6,9 – 7,8 l na 100 km Spotreba podľa palubného počítača počas testu: 7,4 / 100 km Pneumatiky: Pirelli Scorpion Verde

Výhody

  • Atraktívny vzhľad
  • Moderný a priestranný interiér
  • Univerzálne jazdné vlastnosti + zladenie motora a prevodovky

Nevýhody

  • Verzie s pohonom 4x2 reálne zvládnu len ľahký terén
  • Neprémiový mechanizmus sklápania sedadiel v druhom rade
  • Cenová politika príplatkovej výbavy

Recenzia

  • Dizajn 100%
  • Interiér 90%
  • Praktická stránka 100%
  • Jazdné vlastnosti 80%
  • Pohonná suśtava 90%
  • Cena 80%

Mercedes-Benz GLB 200 Progressive DEALS

Zhromažďujeme informácie z mnohých obchodov za najlepšiu dostupnú cenu

Najlepšia cena

38262€
Exit mobile version