Autoinak.sk

Test: Mitsubishi Eclipse Cross PHEV – Koncert technológií

Test Mitsubishi Eclipse Cross 2021

Okolo značky Mitsubishi bolo v uplynulých mesiacoch rušno. Na radosť mnohých, ale tri diamanty zo starého kontinentu neodchádzajú! Automobilka, už naopak, intenzívne pracuje na novej európskej stratégii, ktorá v ďalších rokoch vyústi do príchodu nových modelov. Aktuálnou globálnou hviezdou jednej z najstarších automobiliek z krajiny vychádzajúceho slnka je nová generácia SUV Outlander. Japonci okrem toho citeľne zmodernizovali aj svojho štýlového zástupcu v SUV kategórii. Facelitfovaný model Eclipse Cross, je už v predaji aj na našom trhu. Mitsubishi vzhľadom na čoraz prísnejšiu emisnú politiku dováža do Európy výhradne špičkový derivát tohto modelu, v podobe technicky vyspelého Plug-in hybridu. Horúcu novinku s logom troch diamantov sme preverili v redakčnom teste.

Nové Mitsubishi Eclipse Cross PHEV, ktorého základ pozostáva so zážihovej motorizácie 2,4 MIVEC a dvojice elektromotorov, starajúcich sa o pohon všetkých kolies, a vrcholnej výbave Instyle+, nám na test zapožičal slovenský importér vozidiel značky Mitsubishi.

Rýchle fakty:

Fotogaléria Mitsubishi Eclipse Cross PHEV

Pod označením Eclipse si väčšina „petrolheadov“ automaticky vybaví ikonické športové coupé kompaktnej veľkosti, ktoré Mitsubishi vyrábalo v rokoch 1989 až 2011. Automobilová doba sa dynamicky mení a spolu s ňou aj nároky publika. Japonská automobilka sa aj preto v roku 2017 „šokujúco“ rozhodla oprášiť slávne meno Eclipse, aj spolu s výstižným dovetkom Cross. Nové označenie prischlo vtedy horúcej SUV novinke so štýlovou karosériou s náznakom SUV-coupé proporcií. Nový model nesklamal a svoju klientelu si dokázal nájsť veľmi rýchlo.

Tri diamanty po približne troch rokoch od začiatku výroby dopriali SUV Eclipse Cross citeľnú modernizáciu. Hlavnou témou faceliftu je s odmyslením si výrazne pozmeneného dizajnu, prepracovaného interiéru, vyššej pevnosti karosérie či nových technológií na palube, jednoznačne príchod novej Plug-in hybridnej motorizácie. Kým mimo Európy je novinka k dispozícii aj s čisto benzínovými motorizáciami, tak na starom kontinente je vzhľadom na čoraz prísnejšiu emisnú politiku výhradnou voľbou špičkový derivát s prívlastkom PHEV!

Horúcou novinkou značky Mitsubishi v Európe je model Eclipse Cross s Plug- in hybridným pohonom.

Značka Mitsubishi patrí globálnym lídrom medzi nabíjateľnými hybridmi. Aj u nás známy Outlander PHEV je dokonca napredávanejší Plug-in hybrid našej planéty! Japonská automobilka aktuálne využíva už druhú generáciu svojho PHEV pohonu, a tá pracuje aj v útrobách testovaného modelu. Pokroková plug-in hybridná technológia troch diamantov činnosťou v princípe pripomína viac čisté elektromobily ako klasické hybridy. Automobil vo väčšine jazdných módov poháňajú prioritne elektromotory. Spaľovací motor tu väčšinu času slúži ako generátor elektrickej energie.

Základným kameňom druhej generácie PHEV pohonu nového modelu Eclipse Cross je odolný atmosférický benzínový 4-valec 2,4 Mivec so samostatným výkonom 98 koní. Benzínový motor, spojený s kolesami prednej nápravy prostredníctvom jedného stáleho prevodum, automobil priamo poháňa len vo vyšších rýchlostiach, keď to riadiaca jednotka vyhodnotí ako najoptimálnejšie riešenie. Gro trakcie tu ale zabezpečujú dva samostatné elektromotory. Elektrický agregát na prednej náprave disponuje výkonom 82 koní a zadný je vyladený na 95 koní. Mitsubishi Eclipse Cross PHEV disponuje permanentným pohonom všetkých kolies S-AWC. Kombinovaný výkon celej pohonnej sústavy dosahuje slušných 188 koní. Vďaka prítomnosti 13,8 kWh batérie umiestnenej v podlahe sľubuje automobilka čisto elektrický dojazd na úrovni 45 km. Výhodou plug-in hybridu značky Mitsubishi je tiež možnosť napájania ďalších zariadení elektrickou energiou.

O pohon vozidla sa v prevažnej miere starajú elektromotory, benzínový motor 2,4 Mivec tu slúži väčšinu času ako zdroj elektrickej energie

Výrazný dizajn

Mitsubishi doprialo modelu Eclipse Cross v rámci faceliftu zasadnú optickú premenu. Výrazne prepracované krivky v sumári dopĺňa aj o až 14 cm predlžená dĺžka vozidla! Novinka sa zároveň nesnaží maskovať krajinu svojho pôvodu. Mnohopočetným ostrým líniám pri testovanom modeli sekunduje citeľný fabrický tuning. Tento prístup v minulosti už neraz preslávil práve automobily z krajiny vychádzajúceho slnka.

Prednej časti dominuje klasický Mitsubishi element reprezentovaný dizajnovým prvkom „Dynamic Schield.“ Tzv. dynamický štíť aj v tomto prípade prioritne tvoria dva výrazné chrómové „bumerangy,“ do ktorých vrchnej časti je zapracovaný úzky modul denného LED svietenia. Presvedčivo výkonnou LED technológiou v prípade testovaného exemplára disponoval aj o úroveň nižšie umiestnený modul hlavných svetiel, s prepracovaným dizajnom. Športový nádych Eclipse Cross ešte viac umocňuje predný nárazník s výrazným „lízatkom“ v spodnej časti. Celkovo emočnému náboju pristane aj čierne označenie modelu situované na spodnej línií prednej kapoty.

Mitsubishi Eclipse Cross dostalo po facelifte citeľne prepracovaný dizajn

Pri pohľade z profilu nový model v porovnaní s pôvodnou verziou zaujme svojou proporčnou vyváženosťou. Pod tento pocit sa tu podpísal citeľne dlhší zadný previs. Športové emócie aj v tomto priestore pripomína postupne sa zužujúca línia bočného presklenia. Na odolný SUV nádych tu, naopak, odkazuje ochranné oplastovanie viditeľné na lemoch kolies. Bočné prahy testovaného exempláru zdobia, podobne ako pri prednom nárazníku, efektné dvojfarebné nadstavce. Súčasťou príplatkového optického paketu Sport, resp. Sport+ sú okrem toho aj „karbónové“ kryty spätných zrkadiel a nálepky s motívom Eclipse Cross na zadných dverách. Nový pohon v útrobách pripomínajú výrazné chrómové emblémy na predných dverách. Mitsubishi sa prekvapivo drží nohami pevne na zemi pri výbere kolies. Základný model, ako aj špičková verzia Instyle+ disponujú racionálnymi 18- palcovými diskami a pneumatikami s dostatočnou výškou bočného profilu.

Neopozeraný športový nádych vyžaruje aj s citeľne prepracovaných zadných partií. Mitsubishi pri facelifte modelu Eclipse Cross upustilo od deleného zadného skla. Novinka teraz ponúka praktickejšie konvenčné riešenie s jednoliatym oknom. Novú grafiku logicky dostali koncové svetlá s LED podpisom v tvare písmena T. Dizajn centrálneho modulu medzi svetlometmi pripomína legendárne Mitsubishi Pajero! Okrem dynamicky tvarovaného zadného nárazníka s náznakom difúzora, testovaný model zaujme aj výrazným strešným spojlerom. Ten je opäť súčasťou už vyššie spomínaného príplatkového balíka Sport+. Sebavedomý dojem z efektného dizajnu tu v sumári len umocňuje výrazná červená metalíza s názvom Red Diamond.

Najväčšiu dizajnovú premenu zaznamenala prakticky úplne nová zadná časť

Racionálny interiér

Nový Eclipse Cross zostáva verný filozofii „troch diamantov“ aj v rámci koncepcie interiéru. Architektúra palubnej dosky vsádza aj napriek členitejšiemu dizajnu prioritne na konzervatívne a osvedčené riešenia. Okrem poctivého dielenského opracovania hodnotný nádych testovanej vrcholnej výbavovej verzie pripomína predovšetkým luxusné čalúnenie s kvalitnou kožou v bielej farbe.

Pri troche pátrania v kabíne zároveň nie je príliš ťažké natrafiť hneď na niekoľko „retro“ prvkov. Do tejto kategórie radím ovládanie vyhrievania sedadiel s typicky japonskými dvojpolohovými prepínačmi. Jednoduchšie technické prevedenie Mitsubishi uprednostnilo aj pri výsuvnom Head-up displeji s inak peknou grafikou. Za najväčší ergonomický nedostatok v interiéri ale jednoznačne považujem prepínanie údajov palubného počítača prostredníctvom tlačidiel na palubnej doske vľavo pod volantom.

Palubná doska nového Mitsubishi Eclipse Cross PHEV

Mitsubishi musím naopak pochváliť za funkčne dobre vyriešený modul veľkých tlačidiel s dôležitými funkciami v ľavej časti palubnej dosky, ako aj klasické ovládanie klimatizácie. To aj v tomto prípade zastrešuje samostatný modul. Prehľadné prevedenie ponúka aj prístrojový panel s analógovými budíkmi a príjemnou grafikou palubného počítača. Otáčkomer tu je logicky prispôsobený funkcii hybridného pohonu.

Najzásadnejšou interiérovou zmenou faceliftu reprezentuje nový modul infotainmentu, s výrazne väčšou dotykovou obrazovkou umiestnenou bližšie k vodičovi. Vzhľadom na jednoduché dotykové ovládanie Mitsubishi zrušilo pôvodný neintuitívny touchpad na stredovej konzole. Obrazovku chcem okrem pohotovej odozvy na dotyk, pochváliť za jej matný povrch, ktorý je v princípe menej náchylný na nechcené odtlačky prstov.

Dominantou interiéru je nové multimediálne rozhranie s veľkou obrazovkou

Na prvý pohľad nenápadné a jednoduché grafické rozhranie zaujme pomerne kvalitným rozlíšením. To som najviac ocenil pri užitočnom panoramatickom kamerovom náhľade na okolie vozidla. Skúsenosti značky Mitsubishi s hybridmi odzrkadľuje veľmi pestré spektrum rôznorodých štatistických údajov v záložke PHEV pohonu. Nový Eclipse Cross sa s odmyslením si modernej mobilnej konektivity v najvyššej výbave mimochodom vrátil aj ku klasickej vstavanej navigácii!

Nečakane silnou stránkou, v princípe imidžovo navrhnutého modelu, reprezentujú priestorové pomery v kabíne. Prední pasažieri majú okrem vyvýšeného SUV posedu s dobrým výhľadom k dispozícii veľkoryso nadimenzované a reálne pohodlné kreslá, vhodné aj na dlhé presuny. Z hľadiska životného priestoru je na tom obdobne aj druhý rad. Prístup na palubu uľahčujú doširoka sa otvárajúce dvere. Vzadu sa reálne pohodlne odvezie aj dvojica urastenejších dospelých. Cestovný komfort v tomto priestore zvyšujú novotvarované hlavové opierky. Najvyššia výbava k tomu všetkému pridáva zároveň vyhrievanie krajných pozícií.

Predné sedačky sú mimoriadne pohodlné.

Aj keď je 13,8 kWh batéria hybridného systému šikovne zabudovaná v podlahe vozidla, tak elektromotor starajúci sa o pohon zadnej nápravy čiastočne zredukoval praktickú stránku. Nové Mitsubishi Eclipse Cross PHEV disponuje základným objemom batožinového priestoru na úrovni 359 litrov. Daná porcia bude v bežnom živote pre väčšinu z nás postačujúca. „Kufor“ ale aj napriek dostatočnej dĺžke ložnej plochy pôsobí už na pohľad plytším dojmom. Pod úroveň podlahy je možné okrem povinnej výbavy odložiť ešte pár drobností, resp. nabíjací kábel. Neforemné predmety je vhodné prepravovať v konfigurácii so sklopenými sedačkami a takmer ideálnou rovinou. Maximálna prepravná kapacita v tomto prípade dosahuje až 1108 litrov.

Dostatok priestoru panuje aj v druhom rade

Novinka s logom Mitsubishi, ale obohacuje svoju praktickú stránku zaujímavou vychytávkou. V batožinovom priestore sa nachádza zástrčka, ktorá po aktivovaní tlačidlom na palubnej doske dokáže elektrinou napájať zariadenia s výkonom až 1500W! Okrem toho dokáže Eclipse Cross pri použití vhodného príslušenstva poslúžiť dokonca aj ako alternatívny zdroj elektrickej energie, napríklad pre horskú chatu. Týmto krokom naberá plug-in hybrid, ako zdroj energie úplne nový rozmer a v budúcnosti sa podobnými riešeniami v praxi budeme s určitosťou stretávať omnoho častejšie.

Mitsubishi Eclipse Cross je prešpikované zaujímavými technológiami, čo sa premietlo aj do jeho cenovky. Tri diamanty na prvý pohľad vyššiu cenu kompenzujú už v základe bohatou výbavou. Testovaná špičková verzia Instyle+, už bez nutnosti ďalšieho príplatku, disponuje prvkami ako: balík asistenčných systémov vrátane adaptívneho tempomatu, panoramatickou presklenou strechou, kamerovým náhľadom na okolie vozidla, Head-up displejom, navigáciou či kvalitne hrajúcim audiom Mitsubishi Premium Sound System.

Batožinový priestor ponúka v základe 359 litrov

Zmysluplná odpoveď na dobové výzvy

Dizajnovo atraktívne Mitsubishi Eclipse Cross sa po facelifte ešte viac prispôsobilo požiadavkám dnešnej automobilovej doby, spojenej s prísnou emisnou politikou. V štýlovom SUV balení s pohonom všetkých kolies sa prekvapivo ukrýva až nečakane univerzálny automobil. Ak dáme bokom jeho imidžovú stránku, tak toto konštatovanie podčiarkuje aj konštrukčne zaujímavý Plug-in hybrid.

Ešte pred tým, ako dostane priestor samotná PHEV technológia, stoje pri testovanej novinke celkom iste za zmienku aj jej všeobecné jazdné vlastnosti. Aj napriek pomerne zaujímavému systémovému výkonu 188 koní, možno nový Eclipse Cross celkom jednoznačne označiť skôr ako racionálne než zážitkové SUV. Japonci si tu aj napriek pohotovostnej hmotnosti na úrovni cca 1,9 tony dali mimoriadne záležať, na čo najoptimálnejšom rozložení váhy. Ťažisko citeľne vylepšuje batéria plug-in hybridu umiestnená v podlahe.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV dokáže poslúžiť aj ako zdroj elektrickej energie

Skôr komfortné vyladenie pruženia v kombinácii s racionálnym rozmerom pneumatík sa v praxi pričinilo pod to, že Eclipse Cross okrem komunikácií s kvalitným povrchom zvláda veľmi dobre aj cesty s horším povrchom! Reálne spokojný som bol aj so schodnosťou filtrácie väčších nerovností pri vyššom rýchlostnom tempe. Pri dynamickejších prejazdoch cez zákruty treba zároveň počítať so svojskými náklonmi karosérie. Nejde ale o nič dramatické a novinka s logom Mitsubishi je aj v tomto režime precízne ovládateľná.

Aj keď je tu „ľahké“ riadenie vyladené prioritne do mesta, tak strmším chodom volantu testovaný exemplár odkazuje na športovú DNA značky Mitsubishi. Pri hraničných situáciách ale treba vždy myslieť práve na vyššie spomenutou pohotovostnou hmotnosťou vozidla. Vynovený Eclipse Cross je vďaka hybridnému pohonu predovšetkým v meste a nízkych rýchlostiach príjemne tichý. Karta akustického odhlučnenia kabíny sa obracia pri diaľničnom tempe, kde už do interiéru preniká aerodynamický šum.

Podvozok testovaného modelu je vyladený skôr komfortne

Postupne sme sa prepracovali k tomu najzaujímavejšiemu, teda PHEV pohonu. Mitsubishi Eclipse Cross v tomto smere reálne viac pripomína čisté elektromobily než klasické hybridy. Podpísala sa pod to konštrukčná zaujímavosť v podobe využitia benzínovej motorizácie. Odolný atmosférický 4-valec 2,4 Mivec, pracujúci v optimálnych otáčkach, vo väčšine času slúži ako generátor elektrickej energie. O pohon vozidla sa tu primárne starajú dva výkonné elektromotory.

Teórii značky Mitsubishi dala na konci testu za pravdu aj palubná telemetria. Podľa nej jazdil Eclipse Cross len na elektrický pohon takmer až 80% času! Spaľovací motor dokáže kolesá prednej nápravy priamo poháňať prostredníctvom stáleho prevodu predovšetkým pri ustálenej jazde vyšším rýchlostným tempom. Do tejto kategórie logicky najviac spadajú diaľničné presuny, kde jazda v elektrickom režime aj pri potencionálne nabitej batérii nedáva príliš veľký zmysel.

Mitsubishi PHEV pohon preferuje vo výraznej miere jazdu na elektrickú energiu

Sofistikovanosť hybridného pohonu troch diamantov ale prekvapuje aj diaľnici. Spaľovací motor okrem pohonu predných kolies vždy posiela časť energie aj do 13,8 kWh akumulátora. Keď sa jej tam naakumuluje dostatočné množstvo, tak riadiaca jednotka neváha a spaľovací motor odpojí aspoň na krátky časový úsek, čo ma v sumári vplyv na jeho spotrebu. V rámci hybridných módov má vodič k dispozícii okrem automaticky preferovaného čisto elektrického režimu, ktorého podmienkou je dostatočné nabitie batérie, aj full-hybridný režim. Poslednou inštanciou je mód Charge. Ten dokáže za cenu vyššej spotreby paliva paralelne dobíjať batériu prostredníctvom spaľovacieho motora.

Okrem hybridných módov ponúka nové Mitsubishi Eclipse Cross ďalších päť samostatných jazdných režimov. Pri ktorých sa mení nielen odozva plynového pedála, ale napríklad aj charakteristika pohonu všetkých kolies S-AWC. Východiskový mód Normal tu dopĺňa úsporný mód Eco s benevolentnejšími odozvami plynového pedála. Mimo spevnené cesty sú určené terénne módy Snow a Gravel, ktoré sa snažia, čo najviac pracovať s optimálnym prenosom sily a trakciou ako takou.

Volič jazdných režimov v Mitsubishi Eclipse Cross.

Zaujímavosťou testovaného modelu je ekvivalent športového režimu, ktorý Mitsubishi pomenovalo Tarmac (okresky). Práve tento jazdný mód, kde je spaľovací motor z hľadiska elektrického dopingu neustále v permanencii, mi prirástol k srdcu najviac. Okrem intenzívnejšej rekuperácie sa do dynamického módu prepína aj pohon všetkých kolies a z Eclipse Cross PHEV sa stáva automobil, ktorý dokáže pri jazde v zákrutách vyvolať úsmev na tvári.

Všeobecnou výhodou prioritne eklektického pohonu je precízne dávkovanie výkonu prostredníctvom akcelerátora. Plynový pedál sa tu podobne ako pri elektromobiloch vyznačuje bleskurýchlou odozvou. Deklarovaný systémový výkon 188 koní v kombinácii s lineárnym zrýchlením, sa naplno prejaví až pri razantnejšom zošliapnutí akcelerátora, resp. plynu na podlahe. V sumári som bol spokojný aj s reálnou jazdnou dynamikou, vrátane pružných zrýchlení.

V rámci jazdných režimov je najzaujímavejšou voľbou mód Tarmac

PHEV pohon je ale prioritne, o čo najlepšej spotrebe paliva. Tú dokáže pri testovanom modeli v citeľnej miere ovplyvniť aj samotný vodič. Kľúčom k nižšiemu apetítu je nielen predvídavosť ale aj efektívne vyzúvanie viacstupňovej rekuperácie. Okrem mierne neergonomickej pozície B na voliči jazdných režimov je možné rekuperáciu pohotovo regulovať prostredníctvom pádiel pod volantom.

Primárnu zmyselnosť Plug-in hybridu podmieňuje aj čo najčastejšie dobíjanie 13,8 kWh batérie. Mitsubishi, ako jeden z mála výrobcov ponúka v prípade Plug-in hybridu okrem klasického AC konektora aj rýchle nabíjanie zastrešené tzv. CHAdeMO koncovkou. Vďaka tomuto riešeniu tu dáva reálny zmysel aj návšteva rýchlo nabíjacej stanice, kde je batériu možné dobiť na 80% už za cca 25 minút. Pred návštevou výkonného stojana padne vhod aj tlačidlo slúžiace na manuálne ochladenie batérie! Klasickou metódou, za pomoci wallboxu, trvá proces nabíjania cca 4 rodiny. Pri využití obyčajnej 230V siete sa batéria nabije na plnú kapacitu za akceptovateľných cca 6 hodín.

13,8 kWh batériu je možné nabíjať aj rýchlo prostredníctvom konektoru CHAdeMO

Pri plnej kapacite batérie automobilka hovorí o čisto elektrickom kombinovanom dojazde 45 kilometrov. Reálne sa tento parameter odvíja od štýlu jazdy. V zážitkovejšom móde sa mi podarilo len na elektrinu absolvovať cca 30 km. Naopak, v predvídavom móde prekonal čisto elektrický dojazd zľahka úroveň 50 km! Týždňový test už prebiehal v relatívne chladnom jesennom počasí. Eclipse Cross PHEV si vo všeobecnosti z elektrického dojazdu odpísal cca 10 kilometrov pri aktivovaní klimatizácie, resp. ohrevu kabíny.

Pri simulovanom meraní kombinovanej spotreby na 100 km úseku, s plne nabitou batériou, sa spotreba benzínu ustálila na sympatickej hodnote 3,6 l/100 km. Tento údaj sám o sebe podčiarkuje dôležitosť, čo najefektívnejšieho nabíjania batérie. Na druhej strane v režime s vybitou batériou nepatrí novinka s logom Mitsubishi k najúspornejším Plug-in hybridom.
Pri bežnej jazde treba v tomto smere počítať so spotrebou v rozmedzí 6-7 litrov na každých 100 km. Ešte o približne dva litre viac si Eclipse Cross vypýta pri dlhých diaľničných presunoch.

Mimo spevnených ciest príde vhod pohon všetkých kolies S-AWC

Okrem mestskej džungle spojenej s až nečakanou obratnosťou, zvládne testovaná novinka vďaka svetlej výške 191 mm aj pohýb mimo spevnených ciest. Elektrická „štvorkolka“ S-AWC nie je určená do vyslovene náročných terénnych podmienok. Zároveň si si ale bez problémov a hravo dokáže poradiť s bežným „SUV terénom“ vrátane „ľahkého“ kríženia náprav. Celkovú technologickú vyspelosť nového Mitsubishi podčiarkujú aj veľmi dobre fungujúce asistenčné systémy.

A náš celkový dojem?

Nové Mitsubishi Eclipse Cross okrem výrazného dizajnu zaujme predovšetkým sofistikovanou PHEV technológiou. V sumári ide až o nečakane univerzálny automobil, ktorý okrem Plug-in hybridného pohonu zaujme napríklad aj inteligentným pohonom všetkých kolies. Japonské SUV tak v jednom balení reálne ponúka zmyselnú a zaujímavú kombináciu viacerých automobilov.

Autor: Peter Hlačik/Foto: Filip Lehotský


Testovací diár:

Model: Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2,4 MIVEC Instyle+
Dĺžka: 4 545 mm
Šírka: 1 805 mm
Výška: 1 680 mm
Rázvor: 2 670 mm
Objem kufra: 359 litrov
Motor: zážihový plug-in hybrid (benzín+elektrina)
Pohon: všetkých kolies
Počet valcov: 4
Kombinovaný výkon kW/koní: 138/188
Krútiaci moment Nm: 193
Pohotovostná hmotnosť: 1975 kg
Maximálna rýchlosť km/h: 162
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: 10,9 s
Prevodovka: automatická jednostupňová
Elektrický dojazd: 45 km
Kombinovaná spotreba podľa výrobcu 2,0 l na 100 km
Spotreba podľa palubného počítača počas testu: 6,9 l/100 km
Pneumatiky: Dunlop SP Sport Maxx

Verzia/ cena
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2,4 MIVEC Instyle+ (testovaný model) od 45 390 €
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV 2,4 MIVEC Intense+ od 36 490 €

Exit mobile version