Autoinak.sk

Unikátne SUV Cupra Ateca Limited Edition

Športová divízia značky SEAT je dnes povýšená do pozície samostatnej značky. Reč je samozrejme o španielskej Cupre. Táto značka má v rámci koncernu za úlohu vytvárať výkonné a emočné automobily. Jej prvotinou je SUV Cupra Ateca, odvodené od rovnomenného modelu s logom SEAT.

Aktuálne Španieli prichádzajú so špecialitou v podobe limitovanej edície CUPRA Ateca Limited Edition. Zo špeciálnej verzie CUPRA Ateca Limited Edition, bude vyrobených len 1.999 kusov. Špecifikom tohto modelu sú špecifické prvky ako aj zvýraznené športové atribúty. Pod prednou kapotou aj v tomto prípade pracuje prepĺňaný benzínový štvorvalec 2.0 TSI s priamom vstrekovaním paliva, dosahujúci výkon 221 kW, teda 300 koní a maximálny krútiaci moment 400 Nm. Pohonná jednotka spolupracuje so 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou DSG, systémom pohonu všetkých kolies 4Drive, výfukovou sústavou Akrapovic a progresívnym riadením.

Cupra Ateca v limitovanej edícii

Vonkajší dizajn dopĺňajú unikátne prvky signalizujúce výkonnosť. Reč je o nápise CUPRA v medenej farbe či po exkluzívnych detailoch ako je unikátny strešný spojler a kryty vonkajších spätných zrkadiel z karbónu medenej farby, teda špeciálneho materiálu vytvoreného značku CUPRA a vyhradeného pre tento model. Paleta farieb karosérie obsahuje nový sivý odtieň laku karosérie Graphene Grey ako aj nápadné farby Energy Blue a Rodium Grey.
Vonkajší vzhľad dotvárajú exkluzívne 20-palcové disky kolies medenej farby s novým dizajnom. V ich vnútri sú vysoko výkonné brzdy Brembo so zväčšenými kotúčmi.

Vodič sa s osobitosťami limitovanej série stretne ešte skôr ako nastúpi do kabíny. Už kľúč od vozidla má karbónový kryt CUPRA. V interiéri jedinečnosť pokračuje poťahmi škrupinových športových sedadiel z alcantary . Modifikácie interiéru dopĺňajú čierne rámiky mriežok ventilácie a obklady z karbónu medenej farby na prístrojovej doske a paneli ovládania klimatizácie v stredovej konzole. Osobitý vzhľad dotvárajú špecifické velúrové rohožky CUPRA na podlahe kabíny.

Špecialitou sú výfuky Akrapovič

ákladom pre zážitkovú jazdu je samozrejme pohonná jednotka. pre to vytvára pohonná jednotka. Turbodúchadlom prepĺňaný benzínový štvorvalec s objemom 2,0 litra, udeľuje tomuto SUV zrýchlenie z 0 na 100 km/h za iba 4,9 sekundy a maximálnu rýchlosť dosahuje 247 km/h. Krútiaci moment motora sa prenáša prostredníctvom 7-stupňovej dvojspojkovej prevodovky DSG a elektronicky ovládaného systému pohonu 4Drive na všetky štyri kolesá. Osobitnou lahôdkou je koncový tlmič výfuku Akrapovic s dvoma pármi koncoviek.

Z 1 999 vyrobených kusov sa na Slovensko dostane len 5 kusov.

Zdroj: Cupra

Exit mobile version