Autoinak.sk

Vynovený Renault Kadjar

Automobilka Renault predstavila v roku 2015 model Kadjar. Spomínaný model si vytvoril silnú pozíciu v segmente kompaktných SUV. Medzi jeho hlavné prednosti patrí atraktívny dizajn, komfort či ponuka jednotlivých verzii. Model Kadjar nevznikal na čistom liste papiera. Naopak, výrazne profitoval z dlhoročných znalostí partnerskej automobilky Nissan,  v systémoch pohonu všetkých kolies ako aj off-road schopnostiach ako takých.

Modernizovaný Kadjar dosahuje pokrok vo všetkých spomenutých oblastiach. Po dizajnovej stránke zaujme nový svetelný podpis v tvare písmena C, typický pre modelový rad značky Renault. Aj v zadnej časti dostali svetlá LED diódovú technológiu. Centrálna časť palubnej dosky má novú multimediálnu dotykovú obrazovku s kapacitnou technológiou. Obrazovka ako taká je precíznejšie zapracovaná do palubnej dosky. Nový je aj ovládací modul pre automatickú klimatizáciu. Ponuku verzii okrem toho rozšírila atraktívna Black Edition. Ide o pomyselný vrchol radu Kadjar. Medzi charakteristické interiérové prvky Black Edition patrí čalúnenie Alcantara, čierny poťah stropu a špeciálne ochranné rohože. Na vonkajšej strane Kadjar Black Edition ponúka nové 19-palcové disky z ľahkých zliatin, predné a zadné ochranné prvky v kontrastnej farbe a čierne vonkajšie spätné zrkadla.

Významné zmeny na udiali na poli pohonných jednotiek. Nový Renault Kadjar využíva novú generácie motorov Renault. Samozrejmosťou je dodržiavanie najprísnejších emisných noriem. Hlavnou hviezdou ja na tomto poli nový 4-valcový zážihový motor 1.3 TCe, prvýkrát použitý pri novom modeli Scénic. Agregát sa bude ponúkať s výkonom 130 resp. až 160 koní. Zmenami prešli podľa očakávania aj naftové verzie. Vznetové agregáty Blue dCi budú dostupné s výkonom 115 resp. 150 koní. Okrem pohonu predných kolies sa nový Kadjar kombinuje aj s pohonom 4×4.

Na pomery triedy disponuje novinka taktiež  slušnou svetlou výškou až 200 mm, Kadjar  sa teda nestratí ani v náročnejšom teréne. Dôkazom toho sú aj nájazdové uhly. Predný s úrovňou 17 ° a zadný s úrovňou 25 ° sú tiež  solidným prísľubom pre jazdu v teréne.

Exit mobile version