• Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt
štvrtok, 2 februára, 2023
Autoinak.sk
  • Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt
No Result
View All Result
  • Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt
No Result
View All Result
Autoinak.sk

Nové logo a identita značky Citroën

11. októbra 2022
in Zaujímavosti
125
0
50
SHARES
2.5k
VIEWS
Zdieľaj na FacebookuZdieľaj na Twitteri

Francúzsky Citroën odhaľuje novú korporátnu identitu a logo značky. Nový vzhľad nanovo interpretuje pôvodné logo, ktoré ako prvý vytvoril zakladateľ André Citroën, inšpirované úspechom jeho prvej kovospracujúcej spoločnosti, ktorá vyrábala prevodové systémy so šípovým ozubením v tvare písmena V. Známy a technický odkaz dvoch šípov, alebo deux chevrons, zostal odvtedy jadrom identity značky Citroën.

Elegantný nový znak označuje prechod a vývoj značky a koncom septembra bude debutovať na významnej štúdii rodinného vozidla značky Citroën. Jeho verzie potom budú od polovice roku 2023 postupne skrášľovať budúcu produkciu a štúdie značky Citroën. Výrazný, vylepšený vertikálny ovál predstaví nový smer v dizajnovom jazyku,
v ktorom sa vizuálne výrazný znak stane okamžite rozpoznateľným charakteristickým prvkom všetkých modelov automobilky Citroën.

Evolúcia loga značky Citroën

NOVÉ , NO ZÁROVEŇ ZNÁME LOGO

Ústredným prvkom novej identity značky je evolúcia svetoznámeho symbolu značky Citroën v podobe dvojitých šípov deux chevrons. Ide o desiatu významnú úpravu loga automobilky Citroën od založenia spoločnosti v roku 1919, pričom sa vyznačuje širšími a výraznejšími šípmi v kontraste s jemnejším vertikálnym oválnym rámom. Je príznačné, že výraznejší, vylepšený vertikálny ovál iniciuje nový smer v jazyku produktového dizajnu, v ktorom sa vizuálne výrazný znak stane okamžite rozpoznateľným charakteristickým prvkom všetkých modelov Citroën.

Podpora nového vertikálneho oválneho loga predstavuje svieži a komplexný program firemnej identity, ktorý slúži ako ďalší a aktuálny náznak toho, ako Citroën zrýchľuje svoj záväzok sprístupniť elektrickú mobilitu masám, pričom si zachováva a rozširuje svoju základnú DNA o prístupnosť, odvahu a blaho zákazníkov.

Nové logo a identita značky Citroën

Kľúčovým cieľom bolo stelesniť prvky inšpirované intímnejšími neautomobilovými značkami, vrátane kozmetiky a oblečenia, sprostredkovať vrúcnejší výraz značky, ktorý je nenáročný na oči a dobre vyniká v rôznych prostrediach. Napríklad nová identita bola premyslene vytvorená s čistým a zjednodušeným používateľským rozhraním, ktoré zákazníkom poskytuje lepší pocit pokoja počas celej digitálnej cesty so značkou Citroën,
od obývačky až po showroom.

Nová identita zároveň presiahne digitálne prostredie a používanie nového loga na vozidlách a vo vozidlách, aby zahŕňala všetky prvky firemnej identity spoločnosti, od merchandisingu a dokumentácie až po obchodné zastúpenie a značenie firemných budov. Nové efektívne značenie bude ľahšie a energeticky úspornejšie, ako aj bez chrómu, aby sa zvýšila recyklovateľnosť. Zatiaľ čo biela a studená sivá poskytujú základ pokoja a ľahkosti, doplnia ich dve charakteristické farby ako kontrastné interpunkčné znamienka, ktoré sa použijú na detailoch a v špecifických oblastiach.

Nové logo a identita značky Citroën

Do portfólia farieb sa v blízkej budúcnosti vráti upokojujúca modrá farba Monte Carlo Blue inšpirovaná významnou historickou farbou značky Citroën, ktorá sa používala na ikonických autách počas celej histórie spoločnosti vrátane modelov 2CV a DS. Zároveň sa objaví aj na detailoch palety identity značky pre firemné a maloobchodné využitie. Navyše, energickejšia a výraznejšia červená farba Infra Red nahradí v súčasnosti používanú červenú, čím dodá vyváženosť a dynamický kontrast vo fyzických, tlačových a digitálnych aplikáciách. Nové posolstvo značky – Nič nás nerozhýbe ako Citroën – sa začne selektívne používať v korporátnej a produktovej komunikácii a aktivitách.

AMBICIÓNE POSOLSTVO ZNAČKY

Nové evolučné logo značky Citroën a firemná identita sa spájajú s posolstvom Nič nás nerozhýbe ako Citroën, aby zdôraznili prichádzajúcu revolúciu v prístupe značky k budúcim dostupným riešeniam mobility a jej odhodlanie poskytovať zákazníkom bezstresové služby. Prvý fyzický dôkaz o tom poskytne výrazná štúdia rodinného vozidla. Ponesie novú identitu značky a automobilka Citroën ju odhalí na konci septembra. Nová identita automobilky Citroën, ktorú vyvinul dizajnérsky tím Citroën, ťaží z odborných znalostí dizajnérskeho štúdia Stellantis, vlastnej dizajnérskej agentúry skupiny Stellantis.

Zdroj: Citroën

Tags: CitroenCitroen Slovensko
Share20Tweet13Pin5
Previous Post

Nový a plne elektrický Hyundai IONIQ 6 prekvapuje dojazdom

Next Post

Test: Peugeot 308 – Klasika v emočnom balení

Related Posts

Pre značku Toyota bol rok 2022 z hľadiska trhového podielu rekordný

Pre značku Toyota bol rok 2022 z hľadiska trhového podielu rekordný

Škoda dodala v roku 2022 globálne 731 300 automobilov

Škoda dodala v roku 2022 globálne 731 300 automobilov

Hyundai predal v roku 2022 vyše 3,94 milióna vozidiel

Hyundai predal v roku 2022 vyše 3,94 milióna vozidiel

CUPRA Formentor VZ5

CUPRA Formentor a emocionálne srdce verzie VZ5

Rok 2022 na autoinak.sk

Rok 2022 na autoinak.sk

Ford podporuje Svetielko nádeje

Ford podporuje Svetielko nádeje

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Test Nissan Townstar 2022

Test: Nissan Townstar – Ideál pre rodinu i na prácu

Test Jeep Compass Hybrid 2022

Test: Jeep Compass – Prispôsobil sa dobe

Test Citroen C5 X 2022

Test: Citroën C5 X – Návrat ku koreňom

Test Citroën ë-Berlingo 2022

Test: Citroën ë-Berlingo – Koncepčná premena

Test Hyundai Santa Fe PHEV 2022

Test: Hyundai Santa Fe Plug-in – Sofistikovaný multitalent

Nová MAZDA CX-90

Nová MAZDA CX-90

Renault pracuje na novom modeli Espace

Renault pracuje na novom modeli Espace

Test Opel Astra 2023

Test: Opel Astra – Tradícia pokračuje

Volvo C40 Recharge

Elektrické modely Volvo C40 a XC 40 Recharge dostali pohon zadných kolies, dlhší dojazd a rýchlejšie nabíjanie

Slovenským autom roka 2023 je nová Honda Civic

Slovenským autom roka 2023 je nová Honda Civic



  • Kontakt
  • Zásady ochrany osobných údajov

© 2019 All Rights Reserved. PH Media s.r.o. Autoinak.sk
Powered by GBD Creative Studio.

  • Login
No Result
View All Result
  • Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt

© 2019 All Rights Reserved. PH Media s.r.o. Autoinak.sk
Powered by GBD Creative Studio.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Táto webová stránka používa cookies. Pokračovaním v používaní tejto webovej stránky dávate súhlas s používaním súborov cookie. Navštívte našeCookies a Pravidlá ochrany osobných údajov .
Súbory cookie: Ukladáme z vášho zariadenia údaje, ktoré nie sú citlivé, a získavame k nim prístup (napríklad súbory cookie alebo jedinečný identifikátor zariadenia). Okrem toho tiež spracúvame osobné údaje, ako sú IP adresy a identifikátory cookie, aby sme mohli spracúvať údaje, napríklad zobrazovať prispôsobené reklamy, merať preferencie našich návštevníkov atď. Svoje preferencie môžete kedykoľvek zmeniť v našich pravidlách ochrany súkromia na tomto webe.
Prijať cookies
Prečítať viac
Nastavenie cookies
Okno s nastavením cookie
Okno s nastavením cookie

Nastavenie súkromia

Rozhodnite sa, ktoré cookies chcete povoliť. Toto nastavenie môžete kedykoľvek zmeniť. Môže sa ale stať, že niektoré funkcie už nebudú dostupné. Pre informácie o zmazanie cookies, sa obráťte na nápovedu vášho prehliadača.

Pomocou posuvníka môžete povoliť alebo zakázať rôzne typy cookies:

  • Zablokovať všetko
  • Základná
  • Funkcionality
  • Analytics
  • Reklamná

Táto stránka bude

Táto stránka nebude

  • Základná: Zapamätá si vaše nastavenia povolenie cookie
  • Základná: Umožní relácii cookies
  • Základná: Zbiera informácie, ktoré ste vložili do kontaktných formulárov pre newsletter a ďalších formulárov na všetkých stránkach
  • Základná: Zapamätá si vami vybranú verziu jazyka
  • Základná: Overí, že ste prihlásení na váš užívateľský účet
  • Funkcionality: Zapamätá si nastavenie sociálnych sietí
  • Funkcionality: Zapamätá si vami vybraný región a krajinu
  • Analytics: Sleduje vami navštívené stránky a vykonané interakcie
  • Analytics: Sleduje vašu polohu a región na základe IP adresy
  • Analytics: Sleduje váš čas strávený na každej stránke
  • Analytics: Zvyšuje kvalitu dát štatistických funkcií
  • Reklamná: Prispôsobí informácie a reklamu podľa vašich potreb napríklad na základe obsahu, ktorý ste predtým prezerali. (Momentálne nepoužívame cielené cookies)
  • Reklamná: Zhromažďuje osobne identifikovateľné informácie ako je IP a poloha
  • Pamätajte si svoje prihlasovacie údaje
  • Základná: Zapamätá si vaše nastavenia povolenie cookie
  • Základná: Umožní relácii cookies
  • Základná: Zbiera informácie, ktoré ste vložili do kontaktných formulárov pre newsletter a ďalších formulárov na všetkých stránkach
  • Základná: Zapamätá si vami vybranú verziu jazyka
  • Základná: Overí, že ste prihlásení na váš užívateľský účet
  • Funkcionality: Zapamätá si nastavenie sociálnych sietí
  • Funkcionality: Zapamätá si vami vybraný región a krajinu
  • Analytics: Sleduje vami navštívené stránky a vykonané interakcie
  • Analytics: Sleduje vašu polohu a región na základe IP adresy
  • Analytics: Sleduje váš čas strávený na každej stránke
  • Analytics: Zvyšuje kvalitu dát štatistických funkcií
  • Reklamná: Prispôsobí informácie a reklamu podľa vašich potreb napríklad na základe obsahu, ktorý ste predtým prezerali. (Momentálne nepoužívame cielené cookies)
  • Reklamná: Zhromažďuje osobne identifikovateľné informácie ako je IP a poloha
Uložiť a zatvoriť