Autoinak.sk
  • Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Technika
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt
No Result
View All Result
  • Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Technika
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt
No Result
View All Result
Autoinak.sk
No Result
View All Result
Home Zaujímavosti

Nové logo a identita značky Citroën

od Peter Hlačik
11. októbra 2022
v Zaujímavosti
101
A A
0
Nové logo a identita značky Citroën

Nové logo a identita značky Citroën

26
SHARES
2.6k
VIEWS
Zdieľaj na FacebookuZdieľaj na Twitteri

Francúzsky Citroën odhaľuje novú korporátnu identitu a logo značky. Nový vzhľad nanovo interpretuje pôvodné logo, ktoré ako prvý vytvoril zakladateľ André Citroën, inšpirované úspechom jeho prvej kovospracujúcej spoločnosti, ktorá vyrábala prevodové systémy so šípovým ozubením v tvare písmena V. Známy a technický odkaz dvoch šípov, alebo deux chevrons, zostal odvtedy jadrom identity značky Citroën.

Elegantný nový znak označuje prechod a vývoj značky a koncom septembra bude debutovať na významnej štúdii rodinného vozidla značky Citroën. Jeho verzie potom budú od polovice roku 2023 postupne skrášľovať budúcu produkciu a štúdie značky Citroën. Výrazný, vylepšený vertikálny ovál predstaví nový smer v dizajnovom jazyku,
v ktorom sa vizuálne výrazný znak stane okamžite rozpoznateľným charakteristickým prvkom všetkých modelov automobilky Citroën.

Evolúcia loga značky Citroën

NOVÉ , NO ZÁROVEŇ ZNÁME LOGO

Ústredným prvkom novej identity značky je evolúcia svetoznámeho symbolu značky Citroën v podobe dvojitých šípov deux chevrons. Ide o desiatu významnú úpravu loga automobilky Citroën od založenia spoločnosti v roku 1919, pričom sa vyznačuje širšími a výraznejšími šípmi v kontraste s jemnejším vertikálnym oválnym rámom. Je príznačné, že výraznejší, vylepšený vertikálny ovál iniciuje nový smer v jazyku produktového dizajnu, v ktorom sa vizuálne výrazný znak stane okamžite rozpoznateľným charakteristickým prvkom všetkých modelov Citroën.

Podpora nového vertikálneho oválneho loga predstavuje svieži a komplexný program firemnej identity, ktorý slúži ako ďalší a aktuálny náznak toho, ako Citroën zrýchľuje svoj záväzok sprístupniť elektrickú mobilitu masám, pričom si zachováva a rozširuje svoju základnú DNA o prístupnosť, odvahu a blaho zákazníkov.

Nové logo a identita značky Citroën

Kľúčovým cieľom bolo stelesniť prvky inšpirované intímnejšími neautomobilovými značkami, vrátane kozmetiky a oblečenia, sprostredkovať vrúcnejší výraz značky, ktorý je nenáročný na oči a dobre vyniká v rôznych prostrediach. Napríklad nová identita bola premyslene vytvorená s čistým a zjednodušeným používateľským rozhraním, ktoré zákazníkom poskytuje lepší pocit pokoja počas celej digitálnej cesty so značkou Citroën,
od obývačky až po showroom.

Nová identita zároveň presiahne digitálne prostredie a používanie nového loga na vozidlách a vo vozidlách, aby zahŕňala všetky prvky firemnej identity spoločnosti, od merchandisingu a dokumentácie až po obchodné zastúpenie a značenie firemných budov. Nové efektívne značenie bude ľahšie a energeticky úspornejšie, ako aj bez chrómu, aby sa zvýšila recyklovateľnosť. Zatiaľ čo biela a studená sivá poskytujú základ pokoja a ľahkosti, doplnia ich dve charakteristické farby ako kontrastné interpunkčné znamienka, ktoré sa použijú na detailoch a v špecifických oblastiach.

Nové logo a identita značky Citroën

Do portfólia farieb sa v blízkej budúcnosti vráti upokojujúca modrá farba Monte Carlo Blue inšpirovaná významnou historickou farbou značky Citroën, ktorá sa používala na ikonických autách počas celej histórie spoločnosti vrátane modelov 2CV a DS. Zároveň sa objaví aj na detailoch palety identity značky pre firemné a maloobchodné využitie. Navyše, energickejšia a výraznejšia červená farba Infra Red nahradí v súčasnosti používanú červenú, čím dodá vyváženosť a dynamický kontrast vo fyzických, tlačových a digitálnych aplikáciách. Nové posolstvo značky – Nič nás nerozhýbe ako Citroën – sa začne selektívne používať v korporátnej a produktovej komunikácii a aktivitách.

AMBICIÓNE POSOLSTVO ZNAČKY

Nové evolučné logo značky Citroën a firemná identita sa spájajú s posolstvom Nič nás nerozhýbe ako Citroën, aby zdôraznili prichádzajúcu revolúciu v prístupe značky k budúcim dostupným riešeniam mobility a jej odhodlanie poskytovať zákazníkom bezstresové služby. Prvý fyzický dôkaz o tom poskytne výrazná štúdia rodinného vozidla. Ponesie novú identitu značky a automobilka Citroën ju odhalí na konci septembra. Nová identita automobilky Citroën, ktorú vyvinul dizajnérsky tím Citroën, ťaží z odborných znalostí dizajnérskeho štúdia Stellantis, vlastnej dizajnérskej agentúry skupiny Stellantis.

Zdroj: Citroën

Tags: CitroenCitroen Slovensko
Share10Tweet7Send

Mohlo by vás zaujímať

SEAT oslavuje 75 rokov od svojho vzniku
Zaujímavosti

SEAT oslavuje 75 rokov od svojho vzniku

28. mája 2025
2.5k
Nová Kia EV3
Zaujímavosti

Kia EV3 sa stala svetovým autom roka 2025

26. mája 2025
2.5k
Jubilejná Dacia z Miovei
Zaujímavosti

Rumunský závod Miovei vyrobil 8-miliónte vozidlo značky Dacia

15. mája 2025
2.5k
Next Post
Test Peugeot 308 2022

Test: Peugeot 308 – Klasika v emočnom balení

Nové BMW M2

Nové BMW M2

MAZDA CX-60

MAZDA CX-60 ZÍSKALA PÄŤHVIEZDIČKOVÉ HODNOTENIE V KLASIFIKÁCII EURO NCAP

Najčítanejšie články

  • Nová Toyota Corolla Cross

    Nová Toyota Corolla Cross

    34 shares
    Share 14 Tweet 9
  • Test MG 3 Hybrid – Zážitok z techniky

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Test: Peugeot Rifter Long – Štýlovo prakticky

    28 shares
    Share 11 Tweet 7
  • Test: Range Rover Sport – Noblesný perfekcionista

    29 shares
    Share 12 Tweet 7
  • Test: Mercedes-Benz CLE kabriolet – Keď život chutí

    26 shares
    Share 10 Tweet 7
  • Auto inak – moderný automobilový magazín
  • Auto inak – moderný automobilový magazín
  • Články
  • Kontakt
  • Zásady ochrany osobných údajov

© 2023 Autoinak.sk - Novinky zo sveta automoto. All Rights Reserved. – Powered by Eshop od GBD Creative Studio

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Technika
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt

© 2023 Autoinak.sk - Novinky zo sveta automoto. All Rights Reserved. – Powered by Eshop od GBD Creative Studio

Súbory cookie: Ukladáme z vášho zariadenia údaje, ktoré nie sú citlivé, a získavame k nim prístup (napríklad súbory cookie alebo jedinečný identifikátor zariadenia). Okrem toho tiež spracúvame osobné údaje, ako sú IP adresy a identifikátory cookie, aby sme mohli spracúvať údaje, napríklad zobrazovať prispôsobené reklamy, merať preferencie našich návštevníkov atď. Svoje preferencie môžete kedykoľvek zmeniť v našich pravidlách ochrany súkromia na tomto webe.
Prijať cookies
Prečítať viac
Nastavenie cookies
Okno s nastavením cookie
Okno s nastavením cookie

Nastavenie súkromia

Rozhodnite sa, ktoré cookies chcete povoliť. Toto nastavenie môžete kedykoľvek zmeniť. Môže sa ale stať, že niektoré funkcie už nebudú dostupné. Pre informácie o zmazanie cookies, sa obráťte na nápovedu vášho prehliadača.

Pomocou posuvníka môžete povoliť alebo zakázať rôzne typy cookies:

  • Zablokovať všetko
  • Základná
  • Funkcionality
  • Analytics
  • Reklamná

Táto stránka bude

Táto stránka nebude

  • Základná: Zapamätá si vaše nastavenia povolenie cookie
  • Základná: Umožní relácii cookies
  • Základná: Zbiera informácie, ktoré ste vložili do kontaktných formulárov pre newsletter a ďalších formulárov na všetkých stránkach
  • Základná: Zapamätá si vami vybranú verziu jazyka
  • Základná: Overí, že ste prihlásení na váš užívateľský účet
  • Funkcionality: Zapamätá si nastavenie sociálnych sietí
  • Funkcionality: Zapamätá si vami vybraný región a krajinu
  • Analytics: Sleduje vami navštívené stránky a vykonané interakcie
  • Analytics: Sleduje vašu polohu a región na základe IP adresy
  • Analytics: Sleduje váš čas strávený na každej stránke
  • Analytics: Zvyšuje kvalitu dát štatistických funkcií
  • Reklamná: Prispôsobí informácie a reklamu podľa vašich potreb napríklad na základe obsahu, ktorý ste predtým prezerali. (Momentálne nepoužívame cielené cookies)
  • Reklamná: Zhromažďuje osobne identifikovateľné informácie ako je IP a poloha
  • Pamätajte si svoje prihlasovacie údaje
  • Základná: Zapamätá si vaše nastavenia povolenie cookie
  • Základná: Umožní relácii cookies
  • Základná: Zbiera informácie, ktoré ste vložili do kontaktných formulárov pre newsletter a ďalších formulárov na všetkých stránkach
  • Základná: Zapamätá si vami vybranú verziu jazyka
  • Základná: Overí, že ste prihlásení na váš užívateľský účet
  • Funkcionality: Zapamätá si nastavenie sociálnych sietí
  • Funkcionality: Zapamätá si vami vybraný región a krajinu
  • Analytics: Sleduje vami navštívené stránky a vykonané interakcie
  • Analytics: Sleduje vašu polohu a región na základe IP adresy
  • Analytics: Sleduje váš čas strávený na každej stránke
  • Analytics: Zvyšuje kvalitu dát štatistických funkcií
  • Reklamná: Prispôsobí informácie a reklamu podľa vašich potreb napríklad na základe obsahu, ktorý ste predtým prezerali. (Momentálne nepoužívame cielené cookies)
  • Reklamná: Zhromažďuje osobne identifikovateľné informácie ako je IP a poloha
Uložiť a zatvoriť