Pôvodne britskú značku MG môžeme zaradiť medzi aktuálne najambicióznejšie automobilky pôsobiace v našom geografickom priestore. Po úspešnom rozšírení poľa pôsobnosti na všetky dôležité trhy v kontinentálnej Európe dokáže výkladná skriňa koncernu SAIC prekvapiť zaujímavo vyskladaným modelovým portfóliom. Svoje miesto si tu našli klasické automobily ako aj moderný elektrifikovaný pohon. Technologicky vyspelým a konštrukčne zaujímavým elektromobilom, inými slovami, stále sekundujú dnes už čoraz vzácnejšie automobily s čisto spaľovacími motorizáciami. Vo všetkých prípadoch možno ako prednosť britsko-čínskeho výrobcu označiť atraktívny pomer medzi vstupnou cenou a následne nadobudnutou hodnotou. Už onedlho MG na náš trh uvedie nielen očakávaný malý hatchback, ale aj vyslovene emočne ladený elektrický roadster s odkazom na historickú DNA. Medzi novinky značky, ktorá v tomto roku oslavuje okrúhlu 100-ročnicu, sa stále radí aj vylepšená verzia modelu HS. Rozmerovo väčšie SUV s klasickým pohonom sme v aktuálnom teste preverili vo vrcholnej výbavovej verziu v kombinácii s automatickou prevodovkou.
Nový model MG HS s čisto zážihovou motorizáciu 1,5 TGI, skombinovanou so 7-st. automatickou dvojspojkovou prevodovkou, ako aj v najvyššej výbavovej verzii v špecifikácii Exclusive, nám na test zapožičal slovenský importér vozidiel značky MG.
Rýchle fakty:
- MG je tradičná značka s dlhou históriou, ktorá v tomto roku oslavuje okrúhlu storočnicu. Pôvodne britské základy vystriedal v modernej ére automobilky veľmi ambiciózny projekt fungujúci pod záštitou čínskeho koncernu SAIC.
- Súčasnou vlajkovou loďou značky MG je v našom priestore kompaktný SUV model s označením HS, resp. v prípade plug-in hybridu EHS, ktorý pred časom podstúpil faceliftové osvieženie.
- Vynovené MG HS je veľmi ľahko identifikovateľné vďaka pozmenenému dizajnu. Nositeľom vyššej porcie sebavedomia i originality je teraz kompletne prepracovaná predná časť s dominantnou maskou.
- Na prvý pohľad nezmenený interiér vynoveného modelu MG HS sa pri facelifte zameral na ešte vyšší kvalitatívny dojem. Silnou stránkou testovaného SUV modelu je priestranný koncept kabíny s dôrazom na rodinnú orientáciou.
- Vynovené SUV MG HS ponúka reálne dospelé jazdné vlastnosti s preferenciou na čo najlepší jazdný komfort. Do danej mozaiky optimálne zapadá aj testovaná najvyššia výbava obohatená o spoluprácu s automatickou prevodovkou.
V pozadí historicky silnej značky MG založenej v anglickom Oxforde už v roku 1924 figuruje od 2005 čínsky kapitál. Súčasný vlastník automobilky v podobe šanghajského priemyselného megakoncernu SAIC pri ďalšom rozvoji ikonickej manufaktúry vsádza na vyváženú kombináciu historickej britskej DNA s potenciálom a zázemím technologického progresu jedného z najvýznamnejších automobilových trhov našej planéty.
Ťažiskom postupnej európskej ofenzívy sú aj v tomto prípade obľúbené SUV-modely. Stabilne najpredávanejšie MG nášho trhu, ktorým je rozmerovo menší model ZS, dopĺňa citeľne väčší, presnejšie kompaktný súrodenec s označením HS. Testovaný model bol aj napriek svojmu stále pomerne čerstvému európskemu debutu na globálnej úrovni oficiálne predstavený už v roku 2018. Automobilka mu aj z tohto dôvodu dopriala počas roka 2020 osviežujúcu modernizáciu v podobe prioritne vizuálneho faceliftu. V našom priestore sa vynovená verzia objavila ešte len prednedávnom.
Vynovené MG HS je vďaka pomerne citeľne prepracovanému dizajnu veľmi ľahko identifikovateľné už na prvý pohľad. Automobilka pri modernizácii taktiež zapracovala na ešte hodnotnejšom dojme z interiéru, pod ktorý sa podpísali nové materiály. Za zmienku stoja aj neustále inovácie na poli digitálnych hračiek. Konkurenčnou výhodou SUV vlajkovej lode britsko-čínskej značky je reálne bohatá výbava dostupná už v základe.
Motorová paleta zostáva bezo zmien aj po modernizácii. O pohon vynoveného MG HS sa v našom priestore stará výhradne čisto spaľovacia motorizácia 1,5 TGI s výkonom 162 koní. Okrem kombinácie s klasickou 6-st. manuálnou prevodkou je k dispozícii aj 7-st. dvojspojkový DCT automat. Testovaný exemplár je v Európe za každých okolností spárovaný s pohonom prednej nápravy. Alternatívu ku klasickému „spaľováku“ reprezentuje plug-in hybridný súrodenec MG EHS s výkonom až 258 koní a deklarovaným čisto elektrickým dojazdom 52 kilometrov.
Facelift prináša viac štýlu
Rozmerovo kompaktný model MG HS už podvedome evokuje príslušnosť k SUV segmentu prostredníctvom robustného dizajnu. Kým pôvodný model vsádzal prioritne na takpovediac neutrálne línie a krivky, tak faceliftovaná verzia s diametrálne prepracovanou prednou časťou dokáže zaujať väčšou porciou vizuálnej originality. Štýl a moderný nádych v sumári podčiarkuje aj teraz už citeľne striedmejšie využívanie vysokolesklých chrómových doplnkov.
Jednoznačnou vizuálnou dominantnou v princípe kompletne novej prednej časti testovaného exempláru je rozmerovo výrazná a zároveň aj rešpekt budiaca maska. Veľkorysému centrálne umiestnenému fabrickému logu sekunduje efektne tvarovaná výplň s vertikálnou orientáciou. Na líniu masky plynule nadväzuje nový predný nárazník so športovým akcentom. Jeho dynamický potenciál ešte viac umocňujú naznačené postranné prieduchy. Svoje miesto si tu našli aj efektne zabudované vertikálne moduly LED smeroviek. Spomenutý SUV nádych tu evokuje oplastovaná spodná línia nárazníka s farebne kontrastnou centrálnou časťou. Modernizácia so sebou priniesla aj nové predné full-LED svetlomety s dravejším svetelným podpisom. Okrem efektu tu musím reálne pochváliť aj za tmy veľmi slušný svetelný výkon s prekvapivo suverénnym dosvitom v diaľkovom režime. Sofistikovaná nadstavba si v tomto prípade musí vystačiť „len“ s funkciou automatického prepínania diaľkového módu. Limit danej funkcie na druhej strane predstavuje nočná jazda po diaľnici, kde svetlá z času na čas aj s prispením stredových vozidiel nereagovali na oproti idúce automobily.
Vynovené MG HS si po modernizácii zachovalo identickú bočnú siluetu. Vizuálnu robustnosť tu okrem vytiahnutých blatníkov pripomína napríklad aj pomerne vysoko posadená línia prednej kapoty. Na emócie útočí aj efektne tvarované bočné presklenie, kde ostalo aj naďalej zachované lesklé chrómové orámovanie. Príslušnosť ku kategórii SUV modelov aj v tomto priestore pripomína ochranné oplastovanie na lemoch blatníkov, resp. prahoch. Pozmeneným dizajnom sa po modernizácii môžu pochváliť disky kolies. Najvyšší 18-palcový priemer pôsobí proporčne tak akurát. Testovaný exemplár dokázal zaujať aj príplatkovou „sivou“ metalízou s názvom Urban, ktorá dokáže pod vplyvom slnečných lúčov veľmi efektne meniť svoj odtieň.
Modernizácia stredne veľkého SUV s logami značky MG priniesla taktiež decentne pozmenenú zadnú časť. Pozornému oku v tomto priestore neunikne vynovený, a teraz aj citeľne modernejší LED svetelný podpis koncových svetiel. Zmenami prešiel taktiež zadný nárazník. Dynamickejší nádych tu okrem naznačených postranných prieduchov evokuje aj centrálna imitácia difúzora. Vynovený model HS si zároveň aj naďalej zachoval dvojicu reálne funkčných výfukových postranných koncoviek s inovovaným tvarom.
Hodnotný interiér so športovou príchuťou
Aj keď interiér vynoveného modelu HS neponúka na prvý pohľad prakticky žiadne viditeľné zmeny, tak automobilka MG si aj tu dala záležať na ešte lepšom kvalitatívnom dojme. Hodnotný koncept kabíny možno vo všeobecnosti označiť ako veľmi silnú stránku britsko-čínskej automobilky. Palec hore si okrem použitých materiálov zaslúži aj precízna kvalita dielenského opracovania. Sympatické je, že konštruktéri zároveň mysleli aj na praktické detaily. Ešte pred vstupom na palubu musím v tomto kontexte pochváliť dôsledné prekrytie prahov na dverách.
Architektúra palubnej dosky je namiesto častokrát zbytočných módnych výstrelkov ladená skôr konzervatívne. Nateraz najväčšiemu európskemu SUV značky MG ale v kabíne nemožno uprieť ani dynamický podtón. Športovú atmosféru tu okrem predných sedačiek s integrovanou hlavovou opierkou pripomínajú aj ďalšie drobné detaily vrátane efektného prešívania červeným stehom alebo dekoru pedálov s lesklým kovovým povrchom. Zaujímavosťou je, že model HS sa v interiéri takmer úplne vyvaroval lesklých obkladov v štýle klavírneho laku, ktoré sú prirodzene náchylné na stopy po odtlačky či iné znečistenie.
Testovaná novinka dokáže z užívateľského hľadiska potešiť solídnou ergonómiou. Nielen konzervatívnejšie orientovaní používatelia tu reálne ocenia klasické hardwarové ovládacie prvky. S odmyslením si klasického multifunkčného volantu si svoje miesto našli aj na stredovej konzole. Prostredníctvom tlačidiel je v tomto priestore možné aktivovať panoramatický kamerový náhľad alebo naopak vypnúť funkciu štart/stop. Za svojské riešenie tu na druhej strane možno označiť ovládanie tempomatu, ktoré zastrešuje na prvý pohľad „skrytá“ páčka vľavo pod volantom.
Dotyk automobilovej moderny reprezentuje plne digitálny prístrojový panel s veľmi peknou grafikou. V tomto kontexte na druhej strane zamrzí prítomnosť len jedného vyobrazovacieho layoutu. Možnosti personalizácie sú reálne obmedzené „len“ na prepínanie niektorých parametrov palubného počítača zahŕňajúcich aj podrobné monitorovanie tlakov a teploty v pneumatikách či momentálne napätie klasického akumulátora. Postupný európsky progres značky MG v identickom priestore dnes už pripomína napríklad aj komunikácia v príbuzenskom českom jazyku.
Za koncepčne jednoduchý možno označiť taktiež palubný infotainment so štandardne dodávanou vstavanou navigáciou. Pozitívne je, že rozhranie s do priestoru vystúpenou centrálnou obrazovkou sa svojimi rekciami na dotykové povely už približuje zaužívanému európskemu štandardu. Orientáciu v princípe jednoduchého menu vylepšujú postranné virtuálne skratky, ako aj klasická ovládacia lišta situovaná o úroveň nižšie. Prostredníctvom nej sa je možné pohotovo dostať do rozhrania klimatizácie či podrobnejších nastavení vozidla. V rámci celkovo hodnotného a zároveň moderného konceptu tu z hľadiska komplexného tepelného komfortu ale s určitosťou zamrzí prítomnosť „len“ jednostupňového vyhrievania sedadiel.
Moderná mobilná konektivita funguje klasicky, teda prostredníctvom káblového prepojenia. Ako funkčnú chybičku krásy v hlbšej štruktúre nastavení považujem aj minimalistické ikonky, do ktorých sa počas jazdy „triafa“ pomerne obtiažne. Ako premárnenú príležitosť faceliftu považujem aj nezmenený a dnes už kvalitatívne podpriemerný kamerový výstup z inak kreatívne vyriešeného panoramatického náhľadu na okolie vozidla. Naopak, pochvalu si zaslúži možnosť automatickej aktivácie postrannej kamery pri spomalení vozidla. Predovšetkým v meste dokáže táto „vychytávka“ neraz zabrániť nechcenému poškodeniu diskov pri manévrovaní pri obrubníkoch. Ďalšou funkčnou frajerinkou pri cúvaní je aj monitorovanie vzdialenosti vozidla od prekážky. Daný parameter sa vyobrazuje priamo v kamerovom rozhraní.
Koncept dostupných odkladacích priečinkov kopíruje zaužívané štandardy. Výnimkou je v tomto kontexte len minimalistický box v prednej časti stredového tunela. Svoje miesto si tu prekvapivo našli „len“ zdrojové koncovky. Samotný smartphone štandardizovaného rozmeru je možné odložiť do neďalekého výlisku v susedstve držiakov na nápoje.
Nefalšovanú SUV atmosféru podčiarkuje testované MG HS aj pri príjemne vyvýšenom posede za volantom. Ako plne akceptovateľný považujem aj samotný výhľad z vozidla. V pomerne masívnej konštrukcie spodnej časti predných stĺpikov a spätných zrkadiel si svoje miesto neštandardne našla svetelná dióda, ktorá vodiča upozorňuje na prítomnosť iného vozidla v tzv. mŕtvom uhle.
Na športovo tvarovaný multifunkčný volant nadväzujú vizuálne efektné predné sedačky v koženom čalúnení. Pochváliť sa môžu o niečo tuhšou výplňou a zároveň aj temperamentným náznakom bočného vedenia. Menším postavám budú s veľkou pravdepodobnosťou vyhovovať aj v disciplíne ponúkaného komfortu. Pri mojej výške cca 185 cm by som priorite pri dlhých presunoch s určitosťou ocenil o niečo dlhšie operadlo a zároveň aj viac priestorovej rezervy v priestore pod strechou.
Príjemne veľkorysými priestorovými pomermi poteší vynovené MG HS aj v druhom rade. Podvedome na to upozorňuje už aj konštrukčne veľkoryso dlhý druhý pár dverí. Okrem detí sa vzadu komfortne odvezie aj dvojica urastenejších dospelákov. Vďaka tvarovaniu zadnej lavice a len minimálnemu stredovému tunelu nie je v tomto prípade úplnou utópiou ani cestovanie v trojici. To, že automobilka na zadných pasažieroch nešetrí, pripomínajú samostatné výduchy ventilácie, prítomnosť zdrojových koncoviek, ale napríklad aj hodnotne spracované vnútorné výplne druhého páru dverí. Pohodu pri dlhých trasách dokáže ešte viac vyšperkovať možnosť polohovania delených zadných operadiel.
Rodinné nároky dokáže vynovené MG HS uspokojiť aj pri batožinovom priestore s hodnotným čalúnením bočných stien. Napriek na prvý pohľad plytšiemu dojmu je v tomto prípade k dispozícii kapacita až 580 litrov. Spomenutý parameter celkom jednoznačne počíta aj s reálne veľkorysým priestorom pod úrovňou podlahy. Sériovo dodávaným štandardom tu napriek tomu ostáva „len“ opravná sada. Pri preprave menších predmetov alebo klasických tašiek tu čiastočne zamrzí prakticky úplná absencia háčikov, resp. iných kotviacich pomôcok. Naopak, výhodou už spomenutej pevnej medzipodlahy je možnosť vytvorenia optimálnej roviny v konfigurácii so sklopenými zadnými operadlami delenými v pomere 60/40. Maximálna prepravná kapacita dosahuje 1454 litrov.
Vynovené MG HS disponuje pomerne jednoduchým cenníkom, vrátane striedmejších variácii dodatočných príplatkov. Dve výbavy sú naviazané na klasický manuál a ďalšie dve na automat. Testovaný exemplár ponúkol hierarchicky najvyššiu konfiguráciu Exclusive. Jej súčasťou sú napríklad aj prvky ako pestrá paleta asistenčných systémov, vrátane adaptívneho tempomatu, asistent pre jazdu v dopravnej zápche, panoramatický kamerový náhľad na okolie vozidla, elektricky ovládané dvere batožinového priestoru, kožené čalúnenie, automatická dvojzónová klimatizácia alebo rozmerovo veľkorysé panoramatické strešné okno. Posledný spomínaný prvok výbavy by som paradoxne oželel. Aj napriek prítomnosti krycej roletky sa interiér na priamom slnku totiž výrazne prehrieva. Prednosťou vlajkovej lode MG je aj prekvapivo bohatá výbava dostupná už v úplnom základe. Jej súčasťou sú napr.: parkovacie senzory po celom obvode vozidla, vyhrievanie predných sedadiel, tempomat či vstavaná navigácia.
Príjemne dospelé SUV
S odmyslením si súrodeneckého plug-in hybridu je pre MG HS v našom priestore vyhradená jediná motorizácia. Ani v tejto disciplíne sa však netreba obávať žiadnych nepríjemných prekvapení alebo neželaných kompromisov. Testovanú čisto benzínovú pohonnú jednotku, možno pokojne označiť aj prívlastkami ako dostatočne energická a zároveň adekvátne úsporná. Do sumárneho konceptu moderného SUV zároveň zapadá aj celkové vyladenie jazdných vlastností.
Podvozok testovaného exempláru využíva sofistikovanejšiu konštrukciu s nezávislým zavesením všetkých kolies. K ozdobám a prednostiam modelu HS sa v sumári radí aj samotná práca podvozka. Vyladenie tlmičov, resp. pruženia má citeľne bližšie k zameraniu na čo najlepší komfort ako k „tuhšiemu“ charakteru. Pod reálne príkladnú filtráciu bežných nedokonalostí našej cestnej infraštruktúry sa s určitosťou podpísali aj 18-palcové disky kolies so stále racionálnymi rozmermi pneumatík.
Testovaný exemplár nemal tendenciu vyslovene znervóznieť ani pri prejazde cez sériu priečnych nerovností. Vynovenému SUV zároveň nerobí problém ani svižnejšia jazda po rozbitejšom povrchu v podobe poľnej alebo lesnej cesty. V daných podmienkach som s odmyslením si pocitovo príkladne tuhej karosérie ocenil taktiež sympatickú pohotovostnú hmotnosť. Tá sa aj napriek nemalým rozmerom vozidla ustálila pod hodnotou 1,6 tony. Logický limit inak veľmi dobre pracujúceho podvozka predstavuje nechcené „trafenie“ vyslovene hrubej prepadliny.
Aj keď vynovenému MG HS so všetkého najviac pristane skôr pohodová a rozvážna jazda, tak v prípade potreby mu nie je proti srsti ani svižnejší prejav. Odozva adekvátne strmého riadenia v praxi poteší nielen pri tesnom manévrovaní v meste, ale aj pri zážitkovejšej jazde na okreskách. Pri temperamentnejších prejazdoch cez zákruty tu už treba počítať so svojskými náklonmi karosérie. Logickým limitom zážitkov je aj v tomto prípade prirodzená nedotáčavosť. V prípade testovaného exempláru ju už prakticky letnom počasí ešte viac zvýraznili zimné plášte.
Mozaiku príkladného jazdného komfortu ako aj celkovej pohody na palube dotvára adekvátne odhlučnenie priestoru pre posádku. S ponúkanou akustickou pohodou som bol spokojný dokonca aj na diaľnici, resp. pri všeobecne vyššom rýchlostnom tempe. Pri prepletaní sa úzkymi nástrahami mesta ale model HS zároveň nepatrí medzi najobratnejšie kompaktné SUV-čka. Na jeho obranu čiastočne poslúžia reálne rozmery, ktorými sa radí medzi najväčších zástupcov kompaktného SUV segmentu.
Zážihová prepĺňaná 4-valcová motorizácia 1,5 TGI bez akéhokoľvek prídavného elektrického dopingu je vyladená na výkonom 162 koní. Pohonná jednotka sa okrem príkladnej kultivovanosti vyznačuje aj príjemne energickým prejavom vo vyššom spektre otáčok doplneným o plne akceptovateľnú jazdnú dynamiku.
K vo všeobecnosti komfortnému podtónu MG HS svedčí aj spolupráca so 7-st. automatickou prevodovkou s dvojspojkovou konštrukciou. Pohonnú sústavu musím s prihliadnutím na čoraz prísnejšie emisné pravidlá pochváliť za prijemne pohotové odozvy „plynového“ pedála. Pri niektorých konkurenčných automatoch s identickou konštrukciou to už dnes rozhodne nie je automatická samozrejmosť.
Prevodovke DCT zo všetkého najviac svedčí pohodový a skôr rozvážny štýl jazdy. V daných podmienkach prebiehajú zmeny jednotlivých prevodov veľmi hladko a zároveň prirodzene. Automat zároveň precízne pracuje aj s prenosom optimálneho krútiaceho momentu na hnanú nápravu. Tá istá prevodovka sa na druhej strane pri prvých rýchlostných stupňoch z času na čas prejaví aj menej citlivým „trhnutím.“ Ako modelová situácia tu poslúži agresívnejšie posúvanie sa v kolónach, resp. prudké rozjazdy vo všeobecnosti.
Určitým prekvapením prevodovky je úplná absencia funkcie manuálneho radenia. Zmysluplné využitie daného pomocníka, v podobe eliminácie neefektívneho automatického preradenia, si pri testovanom SUV dokážem predstaviť napríklad pri zdolávaní nástrah ľahšieho terénu. Jedinou prednastaviteľnou alternatívou zmeny filozofie práce pohonného reťazca je o niečo impulzívnejší prevodovkový režim S. Daná funkcia zároveň aspoň čiastočne supluje absenciu klasických jazdných módov.
Terénne ambície testovaného SUV s odmyslením si absencie pohonu všetkých kolies v praxi najviac krotí aj takpovediac obyčajná svetlá výška. Na jej limit vodiča už v predstihu upozorní aerodynamická gumená lišta v priestore pod pohonnou jednotkou. Na pomerne suverénnu trakciu kolies prednej nápravy sa je možné vďaka automatickej funkcii elektronickej uzávierky XDS spoľahnúť napríklad aj pri zdolávaní bežných terénnych zlomov. Určitý „offroad“ potenciál tu taktiež pripomína tlačidlo s funkciou užitočného zjazdového asistenta.
Značka MG zaznamenala v poslednom období citeľný pokrok aj na poli vyladenia asistenčných systémov. Pri vynovenom modeli HS už v praxi nepôsobia vyslovene premotivovaným dojmom, tak ako tomu bolo v nedávnej minulosti spojenej s prvými stretnutiami so služobne staršími súrodencami. Pomocníkom pri dlhých diaľničných presunoch na ktorého sa je možné reálne spoľahnúť je aj v tomto prípade dobre fungujúci adaptívny tempomat. Palec hore dávam aj praktického detailu, kedy po deaktivácii monitorovania jazdných pruhov ostáva identická funkcia automaticky vypnutá aj po opätovnom štarte.
Ako plne akceptovateľnú možno v prípade testovaného exempláru označiť aj nameranú spotrebu paliva. Kombinovaný priemer sa pri prevažne pohodovom využívaní podľa palubného počítača ustálil na hodnote 7,5 l/100 km. To je dokonca o niečo málo menej ako sľubuje samotná automobilka. Výsledný apetít je ale vo všeobecnosti pomerne citlivý na preferovaný štýl jazdy. Pri takpovediac „ťažkej nohe“ stúpne výsledná spotreba pokojne aj o dva litre. Najúspornejšia bola novinka s logami značky MG so spotrebou tesne nad 6-litrovou hranicou podľa očakávania na okreskách. Diaľničný apetít sa pri ustálenom rýchlostnom tempe zastavil na hodnote 8,2 l/100 km. Ešte o niečo viac (8,4 l/100 km) si model HS vypýtal prioritne v mestskej zástavbe.
A celkový dojem?
Súčasná európska SUV vlajková loď značky MG je na našom trhu už k dispozícii vo svojej osvieženej podobe. Modernizácia sa tu prioritne sústredila na ešte viac sebavedomý vzhľad. Prednosťou vynoveného modelu HS je aj naďalej reálne priestranný interiér s hodnotným nádychom ako aj prioritne komfortne orientované jazdné vlastnosti. Najvyššia výbavová konfigurácia s automatickou prevodovkou dokáže po modernizácii stále zaujať aj pomerne atraktívne nastavenou cenovkou.
Autor: Peter Hlačik/Foto: Filip Lehotský
Testovací diár:
Model: MG HS 1,5 TGI Exclusive
Dĺžka: 4 610 mm
Šírka: 1 876 mm
Výška: 1 685 mm
Rázvor: 2 722 mm
Objem kufra: 580 litrov
Motor: zážihový
Pohon: predných kolies
Počet valcov: 4
Kombinovaný výkon kW/koní: 119/162
Krútiaci moment Nm: 250
Pohotovostná hmotnosť: 1 539 kg
Maximálna rýchlosť km/h: 190
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: 9,6 s
Prevodovka: automatická dvojspojková
Počet stupňov: 7
Kombinovaná spotreba podľa výrobcu 7,6 l na 100 km
Spotreba podľa palubného počítača počas testu: 7,5 l/ 100 km
Pneumatiky: Bridgestone Blizzak
Verzia/ akciová cena
MG HS 1,5 TGI Exclusive (testovaný model) od 29 790 €
MG HS 1,5 TGI Emotion (MT) od 26 470 €