• Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt
piatok, 24 marca, 2023
Autoinak.sk
  • Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt
No Result
View All Result
  • Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt
No Result
View All Result
Autoinak.sk

Test: Nissan Qashqai – Výborný aj pri lúčení

10. júna 2021
in Redakčné testy
150
0
61
SHARES
3k
VIEWS
Zdieľaj na FacebookuZdieľaj na Twitteri

Nissan začal s napĺňaním novej stratégie, vďaka ktorej sa chce aj v Európe znova dostať na výslnie. Jej nosným pilierom sú, samozrejme, nové modely. Automobilový gigant z krajiny vychádzajúceho slnka sa už v minulosti dokázal výrazne presadiť napríklad v segmente drsných offroadov ale aj rýdzich športiakov. Japonci zároveň medzi prvými reagovali na nastupujúci trend elektromobility. Model Leaf vo svojej dobe predbehol prakticky všetkých konkurentov! V rebríčkoch zákazníckych preferencií ale aktuálne kraľujú SUV a crossovery. Za masového „objaviteľa“ segmentu tzv. mestských kompaktných SUV zvyknú mnohí opäť označovať Nissan Qashqai! Už počas leta by sa na Slovensku mali objaviť prvé kusy úplne novej tretej generácie. My sme aj preto využili možnosť rozlúčkového testu druhej generácie SUV bestselleru. Jej posledné kusy si je možné v rámci skladových zásob našich dílerstiev totiž ešte stále zadovážiť.

Nissan Qashqai s prepĺňanou zážihovou motorizáciou 1,33 DIG-T 160, skombinovanou s automatickou DCT prevodovkou, v preferovanej a zároveň druhej najdostupnejšej výbave Comfort Edition, nám na test zapožičal slovenský importér vozidiel značky Nissan.

Rýchle fakty:

  • Pôvodný model Nissan Qashqai debutoval v roku 2006 a veľmi rýchlo sa z neho stal predajný bestseller. Za prenikavým úspechom tohto modelu sa skrýva dokonalá kombinácia prednosti modelov s vyššou svetlou výškou a jazdných vlastností, ktoré pripomínajú klasické hatchbacky.
  • Nissan aktuálne uvádza do predaja úplne novú tretiu generáciu modelu Qashqai. Zároveň si je možné za zvýhodnených podmienok ešte stále zadovážiť aj testovanú druhú generáciu. Starší súrodenec pritom predstavuje stávku na preverenú a osvedčenú istotu.
  • V princípe konzervatívnejšie ladený dizajn druhej generácie modelu Nissan Qashqai pôsobí sviežo aj po rokoch. Vo všeobecnosti mohutné tvary karosérie sa tu kombinujú s prvkami jednoduchej elegancie.
  • Optická mohutnosť, typická pre modely s vyššou svetlou výškou, sa v podobe masívne tvarovanej palubnej dosky premietla aj do interiéru. Nissan Qashqai zároveň ponúka adekvátne priestorové pomery v kabíne, ktoré dokážu uspokojiť nároky bežnej rodiny.
  • Veľkou prednosťou druhej generácie modelu Nissan Qashqai sú jazdné vlastnosti. Vyladením podvozka v kombinácii s relatívne nízkou hmotnosťou pripomína toto SUV skôr bežný kontakt. Do komplexne vyladeného celku optimálne zapadá aj adekvátne výkonná a úsporná motorizácia 1,33 DIG-T.

Fotogaléria Nissan Qashqai

Nissan Qashqai DIG-T 160

Prvá generácia modelu Nissan Qashqai debutovala v roku 2006. V tých časoch to bol model navrhnutý a vyvinutý v Anglicku, v európskom dizajnovom centre značky Nissan! Japoncom v sumári vyšiel aj risk s netradičným označením. Na prvý pohľad krkolomne znejúci názov Qashqai pochádza z perzštiny a v jednoduchom preklade ide o prirovnanie k lietajúcemu kobercu.

Qashqai sa stal z hľadiska odbytu nielen najpredávanejším japonským autom v Európe, ale aj lídrom kategórie kompaktných SUV! Z kompaktného SUV s logom Nissan sa stal postupne globálny model, ktorý automobilka ponúka prakticky na celom svete. V roku 2013 bola predstavená testovaná druhá generácia. Jej facelift z roku 2017 priniesol viacero zmysluplných zmien. Japonci približne pred dvoma rokmi dopriali testovanému modelu citeľnú obmenu motorovej palety, ktorá reagovala na stále sa sprísňujúce emisné normy.

Z krkolomného modelu sa stal žiadaný globálny bestseller.

Úplne nová tretia generácia modelu Nissan Qashqai bude už onedlho dostupná aj na Slovensku! Horúca novinka podľa očakávania úplne vynechá naftové motorizácie a namiesto nich vo významnej miere inklinuje k elektrifikácii. Okrem mild-hybridov tu bude k dispozícii aj úplne nový a inovatívneho full hybrid s prívlastkom e-POWER. Testovaný, teda o generáciu starší model, postavený na platforme CMF, je v tomto smere po konštrukčnej stránke citeľne „jednoduchší“. Za klasiku možno označiť aj benzínový 4-valec 1,33 DIG-T s absenciou akejkoľvek formy elektrifikácie. Táto motorizácia si skvelú povesť vyslúžila už pri viacerých modeloch rôznych značiek!

Benzínová pohonná jednotka je v Nissan Qashqai druhej generácie na sklonku životného cyklu k dispozícii v dvoch výkonových variantoch. Verzia DIG-T 140 (140 koní) sa kombinuje výhradne so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou. Výkonnejší variant DIG-T 160 (158 koní) je k dispozícii len so 7-stupňovou automatickou DCT prevodovkou. Obe motorizácie sú v ponuke iba s pohonom predných kolies. Pohon všetkých kolies pri testovanom modeli z ponuky vypadol už v minulosti spolu s turbodieslom.

Na konci životného cyklu druhej generácie sa pod prednou kapotou Nissan Qashqai ukrýva výhradne špičkový benzínový 4-valec 1,33 DIG-T.

Stávka na dizajnovú istotu

Nissan Qashqai sa dokázal v náročnom konkurenčnom boji presadiť aj napriek na prvý pohľad nenápadnému, ale nadčasovému dizajnu. Dôkazom toho je aj testovaný exemplár v decentnej čiernej metalíze, ktorý aj dnes pôsobí adekvátne atraktívne. Japonci tu v rámci dizajnu aj napriek celkovej optickej jednoliatosti a určitej konzervatívnosti pracujú s mnohými detailmi, ktoré optimálne podčiarkujú vizuálnu spojitosť s ostatnými modelmi s logom značky Nissan.

Prednej časti dominuje typická silueta pochrómovanej masky V-Motion. Tá v prípade testovaného exempláru zabieha pomerne výrazne až do modulu dynamicky tvarovaného predného nárazníka. Určitý športový nádych dotvárajú aj efektne úzke predné svetlomety s typickým denným LED podpisom v tvare bumerangu. Hlavný modul v prípade testovaného modelu nedisponoval LED technológiou. Len halogény aj napriek tomu dokážu počas tmy poskytnúť adekvátny svetelný účinok, čo platí predovšetkým v stretávacom móde.

Predným partiám aj v tomto prípade dominuje typicky tvarovaná maska chladiča V-Motion.

Pri pohľade z profilu opticky zaujmú svalnaté predné a zadné blatníky. Typický SUV prvok výbavy tu reprezentuje užitočné ochranné oplakovanie. To sa pri testovanom exemplári opticky zlieva do jedného celku práve vďaka spomínanej čiernej metalíze. Na jednoduchú eleganciu odkazujú aj 17-palcové disky kolies. Daný rozmer predstavuje tu najracionálnejšiu voľbu s prihliadnutím na využívanie na slovenských cestách.

V rámci zadných partií svet SUV pripomína predovšetkým robustný zadný nárazník. Nissan Qashqai je už z diaľky ľahko identifikovateľný aj na základe dizajnu koncových svetiel s autentickým LED svetelným podpisom. Športové emócie pridáva decentný strešný spojler. Celkový vek testovaného modelu v sumári prezrádza dnes už nemoderné riešenie prútovej antény.

Celkovú optickú mohutnosť pripomínajú aj vystúpené blatníky.

Prívetivý interiér

Aj interiér lúčiaceho sa modelu Nissan Qashqai kopíruje obdobnú filozofiu ako je zovňajšok. Inými slovami platí, že Qashqai sa na nič nehrá ani v kabíne a namiesto toho ponúka preverený koncept, ktorý má čo ponúknuť určite aj dnes! Ešte pred vstupom na palubu zaujme pomerne dôkladné prekrytie hornej časti prahov na dverách. Architektúra palubnej dosky s opticky naznačeným vykrojením pre vodiča a predného spolujazdca evokuje masívnosť a odolnosť. Nissan si tu dal záležať aj na precíznom dielenskom opracovaní a vzájomnom lícovaní jednotlivých dielcov. Spokojný som aj s výberom použitých materiálov. V tom smere sa na vybraných častiach nešetrilo ani s na dotyk príjemných materiálmi s mäkčených povrchoch.

Palubná doska druhej generácie modelu Nissan Qashqai.

Nielen konzervatívnejšie orientovaní používatelia ocenia klasickú koncepciu prístrojového panela s prehľadnými analógovými budíkmi. Dotyk moderny tu zároveň reprezentuje centrálny displej palubného počítača. Ten ponúka aj na dnešné pomery veľmi peknú farebnú grafiku. V menu palubného počítača je možné okrem klasických výstupov netradične nájsť aj možnosť deaktivácie funkcie ESP. V sumári je len škoda, že palubný počítač sa ani na konci životného cyklu nenaučil komunikovať v slovenskom jazyku.

Takúto vymoženosť ponúka aspoň modul infotainmentu s dotykovou obrazovkou, zabudovanou priamo do palubnej dosky. Testovaná nižšia verzia rozhrania NissanConnect nedisponovala vstavanou navigáciou. Tento neduh dokáže vykompenzovať prítomnosť modernej mobilnej konektivity. Grafická stránka rozhrania dnes už určite nepôsobí najmodernejším dojmom. Infotainment si ale v princípe svoju úlohu dokáže zastať so cťou. Okrem pohotovej reakcie na dotyk som bol spokojný aj s prítomnosťou užitočných postranných skratiek a pomerne detailným vyobrazením obrazu zadnej parkovacej kamery.

Infotainment nie je najmodernejší, no svoju úlohu si plní.

Mimoriadne prehľadný a funkčný je o úroveň nižšie situovaný samostatný modul klimatizácie. Za prvok tradičnej japonskej retro ergonómie možno v kabíne označiť korýtkové ovládanie vyhrievania predných sedadiel. Deaktivácia funkcie štart/stop, vypínanie monitorovania čiar na vozovke či ďalšie funkcie si svoje miesto našli na palubnej doske v priestore vľavo pod volantom.

V rámci ergonómie a praktickej stránky platí, že v princípe užitočné odkladacie priečinky na drobnosti, situované na stredovom tuneli, nedokážu ideálne zafixovať moderné mobilné telefóny väčších rozmerov. USB port vhodný na spárovanie smartfónu je umiestnený priamo v lakťovej opierke. Tu je vhodné počas jazdy ukryť aj samotné mobilné zariadenie!

Predné sedačky ponúkajú príjemný jazdný komfort.

Hlavnou prednosťou testovaného modelu Nissan Qashqai je príjemný vyvýšený posed, doplnený adekvátnym rozhľadom o celkovom dianí v cestnej premávke. Šoférsku atmosféru tu po facelifte evokuje nový trojramenný multifunkčný volant so skosenou spodnou časťou. V v praxi som bol spokojný aj s tvarovaním predných sedadiel, ktoré pri testovanej výbave pozostávali z mäkkého látkového čalúnenia.

V rámci priestorových pomerov v druhom rade sa Qashqai nijako nevymyká zaužívanému priemeru medzi kompaktnými SUV. Pohodlne sa tu odvezie dvojica dospelých pasažierov. Predovšetkým deťom bude vyhovovať vyššie ukotvenie zadnej lavice s adekvátnym výhľadom. V druhom rade ale treba zabudnúť na prítomnosť moderných technológií v podobe USB vstupov a nabíjacích konektorov. Tento výdobytok modernej doby sa testovanému exempláru na konci jeho životného cyklu ale dá určite prepáčiť!

Druhý rad sa z hľadiska priestoru radí v rámci segmentu k priemeru.

Batožinový priestor ponúka v základnom usporiadaní veľmi slušný objem na úrovni 410 litrov. Testovaná verzia disponovala v tomto smere jednoduchším usporiadaním bez prítomnosti dvojdielnej medzipodlahy. Pod úroveň kufra sa síce zmestí rezervná pneumatika, no výbava Comfort Edition ponúka v základe „len“ opravnú sadu. Delené zadné sedadlá je možné sklápať. Pri absencii medzipodlahy tu ale v rámci konfigurácie s maximálnou prepravnou kapacitou treba počítať zároveň aj s prítomnosťou nepraktického schodíka.

Testovaný Nissan Qashqai na pomery novinárskych automobilov prekvapivo neponúkal najvyššiu výbavu. Dostupnejšia veria Comfort Edition reprezentuje najpreferovanejšiu zákaznícku voľbu. Na palube sú v tejto konfigurácii k dispozícii aj prvky ako multimediálne rozhranie NissanConnect so 7-palcovou dotykovou obrazovkou, jazdné asistenčné systémy vrátane sledovania jazdného pruhu či čítačka dopravných značiek, vyhrievané sedadlá, parkovacie senzory po celom obvode vozidla alebo cúvacia kamera. V princípe v bohatej testovanej výbave mi vo finále najviac chýbal v dnešných časoch už bežný prvok v podobe bezkľúčového prístupu a štartovania.

Batožinový priestor pojme v základe 410 litrov.

Precízne vyladený celok

Pod už viackrát spomínaný komerčný úspech modelu Nissan Qashqai sa podpísal aj fakt, že Japonci dokázali do jedného celku spojiť určité prednosti terénnych automobilov s jazdnými vlastnosťami modelov určených na bežné cesty.

Prioritnému naladeniu smerom na cesty zodpovedá aj aktuálne dostupná paleta verzií pozostávajúca výhradne z variantov s pohonom predných kolies. Klasické hatchbacky testovaný Qashqai veľmi pripomína aj vyladením podvozka! Pod suverénne jazdné vlastnosti, spojené s precíznym držaním jazdnej stopy a akceptovateľnými náklonmi karosérie, v zákrutách sa tu podpísala aj na dnešné pomery relatívne nízka pohotovostná hmotnosť. Testovaný SUV kompaktných rozmerov reálne váži približne 1,4 tony.

Schopný podvozok v kombinácii so 17-palcovými kolesami ponúka veľmi príjemný jazdný komfort.

Charakteristika pruženia predstavuje ideálny kompromis medzi komfortom a športom. Aj vďaka racionálnym 17-palcovým diskom kolies dokáže testovaný Qashqai s prehľadom odfiltrovať väčšinu bežných nerovností našich ciest. Konštrukčne jednoduchá zadná náprava nemá zároveň tendenciu znervóznieť ani pri prejazde cez sériu za sebou nasledujúcich priečnych nerovností.

S kompromisným prístupom prichádza Nissan aj v rámci neutrálne vyladeného posilňovača riadenia. V rámci odhlučnenia priestoru pre posádku už japonský bestseller na konštrukčne novších konkurentov mierne stráca. To sa prejavuje predovšetkým pri vyššom rýchlostnom tempe a na diaľnici. Naopak, jednou z najväčších predností najnovšej evolúcie druhej generácie modelu Nissan Qashqai je špičková motorizácia pod prednou kapotou. Prepĺňaný benzínový 4-valec s objemom 1,33 litra pôsobí mimoriadne kultivovane už od prvých chvíľ, teda aj pri studených ranných štartoch.

Skvelej motorizácii 1,33 DIG-T sekunduje príkladne fungujúci automat.

Výkon testovanej verzie na úrovni 158 koní je pre ľahké SUV kompaktných rozmerov v bežnom živote viac ako postačujúci. Pod príkladnú jazdnú dynamiku sa v tomto prípade podpísala dokonalá súhra pohonnej jednotky so 7-stupňovým automatom a dvojspojkovou konštrukciou. Prevodovka dokáže na cestu veľmi pekne prenášať povely vodiča, sprostredkované prostredníctvom plynového pedála! Okrem samotných „reakcií na plyn“ som bol príjemne prekvapený aj z odozvy a ochoty, s akou prevodovka reaguje pri manuálnom preraďovaní stupňov!

Využitie manuálneho módu radenia je napriek tomu z racionálneho hľadiska potencionálne zaujímavé nanajvýš pri zážitkovej jazde cez obľúbený horský priechod plný zákrut. Za normálnych okolností si automat plní svoje úlohy vždy len na výbornú.

Funkčné riešenia sú jednou z hlavných devíz druhej generácie modelu Nissan Qashqai.

Okrem energického prejavu dokáže potešiť moderná zážihová motorizácia DIG-T aj svojimi nárokmi na palivo. Pri pokojnej a rozvážnej jazde, predovšetkým po okreskách, nie je príliš ťažké držať výsledný priemer aj pod úrovňou 6 l/100 km. V meste a na diaľnici spotreba prekonáva úroveň 7 litrov. Kombinovaný priemer sa aj preto na konci testu ustálil na sympatickej hodnote 6,7 litra na každých 100 km.

Okrem východiskového jazdného módu ponúka SUV s logom Nissan aj možnosť aktivovania ekonomickejšieho variantu prostredníctvom tlačidla Eco. V tomto prípade možno očakávať citeľne benevolentnejšie reakcie plynového pedála. Výraznejší efekt v rámci nižšej spotreby som napriek tomu v móde Eco počas testu reálne nezaznamenal. Jasnou doménou testovaného modelu Nissan Qashqai s pohonom prednej nápravy sú klasické asfaltové komunikácie. Vďaka dobre vyladenej trakčnej kontrole a svetlej výške cca 18 cm sa ale tento model reálne nestratí ani na poľných a lesných cestách či v ľahkom teréne.

Vďaka vyššej svetlej výške je možné aj s modelom Qashqai 4×2 vyskúšať ľahší terén.

A náš celkový dojem?

Druhá generácia modelu Nissan Qashqai má čo ponúknuť aj na úplnom konci svojho životného cyklu. Vychytané „detské choroby“ v kombinácii s dotiahnutými detailmi, schopnými jazdnými vlastnosťami a logickým cenovým zvýhodnením predstavujú v tomto prípade zaujímavú alternatívu, a to nielen pre konzervatívnejšie orientovanú klientelu.

Autor: Peter Hlačik/Foto: Filip Lehotský

Testovací diár:

Model: Nissan Qashqai 1,33 DIG-T 160 Comfort Edition
Dĺžka: 4394 mm
Šírka: 1806 mm
Výška: 1590 mm
Rázvor: 2646 mm
Objem kufra: 410 litrov
Motor: zážihový
Pohon: predný
Počet valcov: 4
Výkon kW/koní: 116/158
Krútiaci moment Nm: 270
Pohotovostná hmotnosť: 1409 – 1439 kg
Maximálna rýchlosť km/h: 198
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: 9,9 s
Prevodovka: automatická dvojspojková
Počet stupňov: 7
Kombinovaná spotreba podľa výrobcu: 6,4 – 6,7 l na 100 km
Spotreba podľa palubného počítača počas testu: 6,7/100 km
Pneumatiky: Pirelli Sottozero
Verzia/akciová cena
Nissan Qashqai 1,33 DIG-T 160 Comfort Edition (testovaný model): od 22 890 €
Nissan Qashqai 1,33 DIG-T 140 Acenta: od 18 990 €

Recenzia

Nissan Qashqai 1,33 DIG-T 160 Comfort Edition

88% Skóre

Dĺžka: 4 394 mm Šírka: 1 806 mm Výška: 1 590 mm Rázvor: 2 646 mm Objem kufra: 410 litrov Motor: zážihový Pohon: predný Počet valcov: 4 Výkon kW/koní: 116/158 Krútiaci moment Nm: 270 Pohotovostná hmotnosť: 1409-1439 kg Maximálna rýchlosť km/h: 198 Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: 9,9 s Prevodovka: automatická dvojspojková Počet stupňov: 7 Kombinovaná spotreba podľa výrobcu 6,4 – 6,7 l na 100 km Spotreba podľa palubného počítača počas testu: 6,7 / 100 km Pneumatiky: Pirelli Sottozero

Výhody

  • Preverený a osvedčený model
  • Špičkový pohonný reťazec + jazdné vlastnosti
  • Pomer nadobúdacej ceny a následne získanej hodnoty

Nevýhody

  • Prítomnosť niektorých dnes už nemoderných prvkov
  • Absencia pohonu 4x4
  • Slabšie odhlučnenie priestoru pre posádku

Recenzia

  • Dizajn 0%
  • Interier 0%
  • Praktická stránka 0%
  • Jazdné vlastnosti 0%
  • Cena 0%

Nissan Qashqai 1,33 DIG-T 160 Comfort Edition DEALS

Zhromažďujeme informácie z mnohých obchodov za najlepšiu dostupnú cenu

Najlepšia cena

18€
  • Nissan Qashqai 1,33 DIG-T 160 Comfort
    18€ Kúpte teraz
Tags: NissanNissan QashqaiNissan SlovenskoTest Nissan Qashqai 2021
Share24Tweet15Pin5
Previous Post

Toyota Mirai prešla na jednu nádrž 1000 km – Je vodík slepá ulička alebo ide o palivo budúcnosti?

Next Post

BMW vylepšilo modely X3 a X4

Related Posts

Test BMW X1 2023

Test: BMW X1 – Všestranné a komplexné

Test Kia Niro HEV 2023

Test: Kia Niro HEV – Úsporný a sympaticky crossover

Test Škoda Enyaq Coupé RS iV 2023

Test: Škoda Enyaq Coupé RS iV – Výkladná skriňa z Mladej Boleslavy

Test Mazda CX-60 2023

Test: Mazda CX-60 – Premiant

Test Škoda Kamiq 2023

Test: Škoda Kamiq Monte Carlo – Útok na emócie

Test Nissan X-Trail 2023

Test: Nissan X-Trail e-Power – Technológiami nabité SUV

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Test Dacia Duster 4WD

Test: Dacia Duster 4WD – Vrcholná alternatíva

Test Peugeot 5008 2022

Test: Peugeot 5008 – Rodinná alternatíva

Test BMW M8 Cabrio 2022

Test: BMW M8 Cabrio – Liga výnimočných

Test Peugeot 308 2022

Test: Peugeot 308 – Klasika v emočnom balení

Test Toyota Corolla Cross 2023

Test: Toyota Corolla Cross – Ambiciózna novinka

Najlepší autopredajca za rok 2022 je žilinská spoločnosť Auto Becchi

Najlepší autopredajca za rok 2022 je žilinská spoločnosť Auto Becchi

Test BMW X1 2023

Test: BMW X1 – Všestranné a komplexné

Úplne nový Hyundai KONA

Úplne nový Hyundai KONA

Nový Ford Ranger

Nový Ford Ranger dorazil na náš trh

Vynovený Volkswagen ID.3

Vynovený Volkswagen ID.3



  • Kontakt
  • Zásady ochrany osobných údajov

© 2019 All Rights Reserved. PH Media s.r.o. Autoinak.sk
Powered by GBD Creative Studio.

  • Login
No Result
View All Result
  • Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt

© 2019 All Rights Reserved. PH Media s.r.o. Autoinak.sk
Powered by GBD Creative Studio.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Táto webová stránka používa cookies. Pokračovaním v používaní tejto webovej stránky dávate súhlas s používaním súborov cookie. Navštívte našeCookies a Pravidlá ochrany osobných údajov .
Súbory cookie: Ukladáme z vášho zariadenia údaje, ktoré nie sú citlivé, a získavame k nim prístup (napríklad súbory cookie alebo jedinečný identifikátor zariadenia). Okrem toho tiež spracúvame osobné údaje, ako sú IP adresy a identifikátory cookie, aby sme mohli spracúvať údaje, napríklad zobrazovať prispôsobené reklamy, merať preferencie našich návštevníkov atď. Svoje preferencie môžete kedykoľvek zmeniť v našich pravidlách ochrany súkromia na tomto webe.
Prijať cookies
Prečítať viac
Nastavenie cookies
Okno s nastavením cookie
Okno s nastavením cookie

Nastavenie súkromia

Rozhodnite sa, ktoré cookies chcete povoliť. Toto nastavenie môžete kedykoľvek zmeniť. Môže sa ale stať, že niektoré funkcie už nebudú dostupné. Pre informácie o zmazanie cookies, sa obráťte na nápovedu vášho prehliadača.

Pomocou posuvníka môžete povoliť alebo zakázať rôzne typy cookies:

  • Zablokovať všetko
  • Základná
  • Funkcionality
  • Analytics
  • Reklamná

Táto stránka bude

Táto stránka nebude

  • Základná: Zapamätá si vaše nastavenia povolenie cookie
  • Základná: Umožní relácii cookies
  • Základná: Zbiera informácie, ktoré ste vložili do kontaktných formulárov pre newsletter a ďalších formulárov na všetkých stránkach
  • Základná: Zapamätá si vami vybranú verziu jazyka
  • Základná: Overí, že ste prihlásení na váš užívateľský účet
  • Funkcionality: Zapamätá si nastavenie sociálnych sietí
  • Funkcionality: Zapamätá si vami vybraný región a krajinu
  • Analytics: Sleduje vami navštívené stránky a vykonané interakcie
  • Analytics: Sleduje vašu polohu a región na základe IP adresy
  • Analytics: Sleduje váš čas strávený na každej stránke
  • Analytics: Zvyšuje kvalitu dát štatistických funkcií
  • Reklamná: Prispôsobí informácie a reklamu podľa vašich potreb napríklad na základe obsahu, ktorý ste predtým prezerali. (Momentálne nepoužívame cielené cookies)
  • Reklamná: Zhromažďuje osobne identifikovateľné informácie ako je IP a poloha
  • Pamätajte si svoje prihlasovacie údaje
  • Základná: Zapamätá si vaše nastavenia povolenie cookie
  • Základná: Umožní relácii cookies
  • Základná: Zbiera informácie, ktoré ste vložili do kontaktných formulárov pre newsletter a ďalších formulárov na všetkých stránkach
  • Základná: Zapamätá si vami vybranú verziu jazyka
  • Základná: Overí, že ste prihlásení na váš užívateľský účet
  • Funkcionality: Zapamätá si nastavenie sociálnych sietí
  • Funkcionality: Zapamätá si vami vybraný región a krajinu
  • Analytics: Sleduje vami navštívené stránky a vykonané interakcie
  • Analytics: Sleduje vašu polohu a región na základe IP adresy
  • Analytics: Sleduje váš čas strávený na každej stránke
  • Analytics: Zvyšuje kvalitu dát štatistických funkcií
  • Reklamná: Prispôsobí informácie a reklamu podľa vašich potreb napríklad na základe obsahu, ktorý ste predtým prezerali. (Momentálne nepoužívame cielené cookies)
  • Reklamná: Zhromažďuje osobne identifikovateľné informácie ako je IP a poloha
Uložiť a zatvoriť