Autoinak.sk
  • Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Technika
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt
No Result
View All Result
  • Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Technika
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt
No Result
View All Result
Autoinak.sk
No Result
View All Result
Home Redakčné testy

Test: SEAT Ateca FR – Temperament v praktickom balení

od Peter Hlačik
12. januára 2023
v Redakčné testy
121
A A
0
Test SEAT Ateca 2022

Test SEAT Ateca 2022

31
SHARES
3.1k
VIEWS
Zdieľaj na FacebookuZdieľaj na Twitteri

Automobilka SEAT s viac ako 70-ročnou históriou prechádza v posledných rokoch dynamickým vývojom. Z pod krídel emocionálne orientovaného výrobcu sa v roku 2018 úspešne „osamostatnila“ športovo orientovaná Cupra. Samotný SEAT sa následne začal podstatne viac orientovať na modely s atraktívnym pomerom medzi výslednou cenovkou a nadobudnutou hodnotou. Podstatné je, že Španieli okrem racionality nezanevreli ani na príznačný temperament svojich vlastných modelov. Významnú časť modelovej skladby aj v tomto prípade reprezentujú populárne SUV modely. Pomyselný stred z dnešného portfólia automobilov s vyššou stavbou reprezentuje SEAT Ateca. Obľúbený model kompaktnej veľkosti podstúpil v roku 2020 plánovanú modernizáciu. V redakčnom teste sme mali možnosť preveriť vrchol z ponuky. Zastrešuje ho výkonný benzínový motor skombinovaný s atraktívnou výbavou FR.

Nový SEAT Ateca so špičkovou zážihovou motorizáciu 2,0 TSI (190 koní), skombinovanou so 7-st. automatickou prevodovkou, pohonom všetkých kolies 4Drive a temperamentnou výbavou FR, nám na test zapožičal slovenský importér vozidiel značky SEAT.

Rýchle fakty:

  • Model Ateca má v histórii značky SEAT veľmi významné postavenie. Pri jeho debute v roku 2016 šlo totiž o vôbec prvý SUV model najväčšej španielskej automobilky.
  • Po štyroch rokoch produkcie podstúpil SEAT Ateca v roku 2020 plánovanú modernizáciu. Facelift možno v tomto prípade označiť aj ako dobrusovanie detailov smerom k dokonalosti.
  • Vynovený model dostal citeľne pozmenenú prednú časť. Všeobecne väčší dôraz na dynamický nádych tu ešte viac násobí atraktívna výbava FR.
  • Na prvý pohľad nezmenný koncept interiéru ponúka hodnotnejšie materiály. Nový model zároveň disponuje aj modernými digitálnymi hračkami. Silnou zbraňou SUV SEAT Ateca je okrem užívateľskej prívetivosti aj priestranná kabína.
  • Vizuálne emócie si testovaný SEAT Ateca FR obhájil aj na poli precízne vyladených jazdných vlastností. Okrem všestrannej SUV orientácie je ozdobou skúšanej konfigurácie príjemná a energická benzínová motorizácia 2,0 TSI.

Fotogaléria SEAT Ateca

SEAT Ateca FR 2,0 TSI 190

Model Ateca bol po viacerých koncepčných avízach v oficiálnej verzii predstavený v roku 2016. Pre SEAT má automobil, ktorého názov je inšpirovaný rovnomenným historickým mestečkom neďaleko Zaragozy, mimoriadny význam. V čase svojho debutu bola Ateca totiž vôbec prvým SUV modelom najväčšej španielskej automobilky. Po približne štyroch rokoch od začiatku produkcie podstúpil testovaný model plánovaný facelift.

Vynovený SEAT Ateca zdobí ešte viac emocionálnejší dizajn exteriéru a kvalitnejší, resp. modernejší interiér. Automobilka si okrem toho dala záležať aj na sofistikovanejšej bezpečnosti s vylepšenými asistenčnými systémami či moderných automobilových trendoch zastrešených novými digitálnymi hračkami. Na čoraz prísnejšie emisné výzvy zareagovala aj paleta dostupných pohonných jednotiek.

Model Ateca bol vôbec prvým SUV s logami značky SEAT

Kompaktné SUV s logami značky SEAT, postavené na modulárnej platforme MQB A1, disponuje aj dnes pestrým spektrom verzií. S odmyslením si štyroch racionálne odstupňovaných výbav sú pri vynovenom modeli k dispozícii benzínové i naftové motorizácie, manuálne aj automatické prevodovky, ako aj alternatívy s pohonom „len“ predných, resp. všetkých štyroch kolies 4Drive.

Vstupnou bránou do sveta SEAT Ateca je prepĺňaný benzínový 3-valec 1,0 TSI Eco s výkonom 110 koní, kombinovaný výhradne so 6-st. manuálnou prevodovkou. Temperamentnejšou benzínovou voľbou je moderný prepĺňaný 4-valec 1,5 TSI s výkonom 150 koní. Zákazník má v tomto prípade okrem klasickej 6-st. manuálnej prevodovky na výber už aj 7-st. DSG automat. Výkonovou špičkou celého modelového radu je testovaná benzínová motorizácia 2,0 TSI s výkonom 190 koní. Okrem spolupráce so 7-st. dvojspojkovým automatom je v tomto prípade automatickým štandardom aj pohon všetkých kolies 4Drive. Naftový základ reprezentuje turbodiesel 2,0 TDI s výkonom 115 koní, kombinovaný výhradne so 6-st. manuálnou prevodovkou. Identická motorizácia 2,0 TDI s pohonom predných kolies je v ponuke aj v 150-koňovej verzii. Manuálnu 6-st. prevodovku v tomto prípade dopĺňa už aj 7-st. DSG automat. Naftovým vrchom je identická motorizácia 2,0 TDI (150 koní), skombinovaná so 7-st. DSG automatom a pohonom všetkých kolies 4Drive. Pre úplnosť dodajme, že model Ateca je k dispozícii aj v extrémnejšej výkonovej verzii s logami značky Cupra.

Testovaný model poháňala špičková benzínová motorizácia s výkonom 190 koní

Temperamentný vzhľad

SEAT sa v rámci koncernovej hierarchie formoval vždy ako temperamentná značka zameraná na emócie. Jasným posolstvom tejto filozofie je aj testovaný exemplár. Modernizovaná Ateca ponúka aj napriek racionálne a konzervatívne tvarovanej karosérie typu SUV veľmi atraktívne línie a krivky. Tie budú s veľkou pravdepodobnosťou úspešne odolávať aj pôsobeniu času. Dynamický potenciál v sumári ešte viac vyšperkovala najvyššia vybavová verzia FR.

Aj keď si to na prvý pohľad a bez priameho porovnania uvedomí len málokto, tak modernizácia kompaktného SUV značky SEAT so sebou priniesla výrazne prepracovanú prednú čas, s atraktívnejším nádychom. Nová a rozmerovo väčšia maska dostala športovejší výplet. Zmenami prešiel tiež predný nárazník, kde sú okrem už spomenutého efektného výpletu opticky ešte viac znázornené postranné moduly s integrovanými hmlovkami. Novým konceptom vrátane svetelného podpisu sa pýši aj modul hlavných svetlometov. Adekvátne výkonná full LED technológia je dostupná už v úplnom základe. Z užívateľského hľadiska chválim aj dobre fungujúce prisvietenie do zákrut, resp. automatické prepínanie diaľkového módu. Určitým prekvapením je, že Ateca neponúka ani za príplatok sofistikovanejšiu Matrix funkcionalitu.

Aj napriek klasickej SUV siluete dokáže SEAT Ateca zaujať atraktívnym a športovým nádychom

Pri pohľade z profilu zaujme testovaný model klasickou SUV siluetou s pomerne veľkorysým bočným presklením a sympatickým dôrazom, na čo najlepšie nájazdové uhly. Dynamický nádych v tomto priestore pripomína nielen tvar zadného stĺpika karosérie ale aj „ostré“ karosárske prelisy. Pre verziu FR je príznačné lakovanie prahov, resp. lemov blatníkov vo farbe karosérie v kombinácii s čiernym orámovaním bočných okien. Celkovú atraktivitu skúšaného exempláru násobí príplatková červená metalíza Velvet skombinovaná s kontrastne čiernymi 19-palcovými diskami z ľahkých zliatin.

Početné kozmetické úpravy zdobia aj zadnú časť. Pozornému oku v tomto priestore, okrem upraveného svetelného podpisu koncových full LED svetlometov, neunikne modifikovaný zadný nárazník. Nový a atraktívnejší font dostalo aj centrálne umiestnené označenie modelu. Dvojicu naznačených výfukových koncoviek Španieli vtipne využili na umiestnenie parkovacích senzorov. Ozdobou športovo ladenej vrcholnej výbavy FR je okrem rovnomenného emblému, taktiež väčší strešný spojler.

Dynamický efekt pri testovanom exemplári ešte viac vyšperkovala temperamentná výbava FR

Tradičný prístup v interiéri

Vynovený SEAT Ateca dokáže zaujať aj v interiéri. Ešte pred vstupom na palubu musím okrem prekrytia prahov opäť pochváliť hru na emócie. Za tmy sa po odomknutí, v priestore predných dverí Ateca vždy pozdraví vtipným svetelný nápisom Hola!

Na prvý pohľad identická koncepcia v dobrom slova zmysle jednoduchej palubnej dosky, resp. okolitých obkladov, vsádza po modernizácii na hodnotnejšie materiály. Precíznu úroveň dosahuje aj dielenské opracovanie. Športovú atmosféru verzie FR okrem použitých materiálov a ozdobných obkladov s identickým logom pripomína aj volant, športové predné sedačky či hliníkové pedále.

Medzi prepracované detaily testovaného modelu sa radí aj takýto pozdrav

Španieli dokázali do v princípe konzervatívne orientovanej architektúry s množstvom tradičných ovládacích prvkov primiešať prvky automobilovej moderny, na čele s digitálnymi hračkami. Za takýto, v dnešným časoch už čoraz ojedinelejší prístup, si vynovená Ateca vyslúžila jednoznačne pochvalu i uznanie.

Grafický prístrojový panel s menšou obrazovkou je k dispozícii už v základe. Testovaný exemplár disponoval príplatkovou verziou full digital cockpitu. Do tohto riešenia rozhodne odporúčam zainvestovať. Kvalitnú a prehľadnú grafickú stránku dopĺňa viacero vyobrazovaniach módov, medzi ktorými nechýba ani náhľad mapového podkladu. Vítaným bonusom je aj jednoduché a intuitívne ovládanie prostredníctvom multifunkčného volantu.

Palubná doska vynoveného SUV SEAT Ateca

Facelift so sebou priniesol najnovšiu verziu palubného infotainmentu. Dotyková obrazovka orientovaná mierne v smere na vodiča je zabudovanou priamo v palubnej doske. Okrem detailnej grafiky a vo väčšine prípadov príkladne bleskurýchlej odozve na dotyk, chcem aj v tomto kontexte pochváliť koncept príjemného užívateľského rozhrania prehľadných SEAT kosodĺžnikov. Celkovú intuitívnosť ovládania zlepšujú prehľadné skratky.

Okrem vstavanej navigácie a pestrého spektra nastavení, dávam palec hore aj adekvátnej kvalite parkovacej kamery a modernej mobilnej konektivite fungujúcej bez nutnosti káblového prepojenia! Nielen konzervatívnejšie orientovaní používatelia s určitosťou ocenia samostatný modul klimatizácie s prehľadnými hardwarovými ovládačmi. Užívateľskú prívetivosť v mojich očiach Ateca ešte viac vyšperkovala konceptom asistenčných systémov. Ich svet pohotovo sprístupní atypicky umiestnená tlačidlo na „páčke“ smeroviek. Monitorovanie jazdných pruhov ostáva po prvotnom vypnutí automaticky deaktivované aj po opakovaných štartoch.

Ateca dostala po modernizácii najnovšiu verziu infotainmentu

Ponuka dostupných odkladacích priečinkov svojou kreativitou neohúri, no z vyslovene funkčnej stránky rozhodne ani nesklame. Ideálny kompromis medzi optimálnym cestovným komfortom pri dlhých presunoch a športovým nádychom zastrešujú predné sedačky s náznakom bočného vedenia a zároveň stále príjemne mäkkým čalúnením.

Výhodu vyššieho SUV konceptu v kombinácii s bohatým bočným presklením a uchytením spätných zrkadiel, testovaný SEAT Ateca pretavil aj do veľmi dobrého výhľadu z vozidla.

Predná sedačky so športovým nádychom sú veľmi pohodlné

Vzhľadom na svoje kompaktné rozmery dokáže španielske SUV prekvapiť aj veľkorysou ponukou priestoru v druhom rade. Ateca si tu bez problémov obháji pozíciu rodinne orientovaného modelu. Okrem detí sa v druhom rade s príjemne veľkým vstupným otvorom pohodlne odvezie aj dvojica urastenejších dospelákov. Tí v danom priestore, okrem tvaru zadnej lavice, ocenia predovšetkým veľkorysú priestorovú rezervu pre nohy a kolená. Cestovný komfort ešte viac umocňujú samostatné výduchy ventilácie či prítomnosť zdrojových USB-C koncoviek.

Batožinový priestor modelov SEAT Ateca s pohonom všetkých kolies dosahuje v základe 485 litrov. To je len o symbolických 25 litrov menej ako ponúkajú verzie s pohonom len predných kolies! Symetrický tvar batožinového priestoru s poctivým čalúnením bočných stien dopĺňa otvor na prepravu dlhých predmetov, postranné háčiky na uchytenie tašiek, ako aj mechanizmus na pohodlné odpálenie operadiel v druhom rade.

SEAT Ateca ponúka v druhom rade nadštandardný priestor

Pod úrovňou podlahy ostalo stále dostatok priestoru nielen na odloženie drobností, ale aj užitočnej dojazdovej pneumatiky. Maximálna prepevná kapacita je podľa očakávania k dispozícii po sklopení delených zadných operadiel. Z praktickej stránky mi pri preprave veľkých predmetov viac ako mierny schodík, vo finále prekážalo neforemné, teda pevné krycie plato.

Vrcholná verzia Ateca FR ponúka okrem efektného dynamického optického kabátika aj množstvo zaujímavých výpadových prvkov. Už bez nutnosti ďalšieho doplácania je jej súčasťou napríklad: bezkľučový prístup a štartovanie, ovládač jazdných režimov alebo ambientné podsvietenie interiéru. Už v nižších výbavách je k dispozícii napr. automatická dvoj-zónová klimatizácia, základné bezpečnostné a asistenčné systémy, parkovacie senzory alebo tempomat. Každá z dostupných výbav okrem širokej škály individuálnych prvkov disponuje aj rozumne nakonfigurovaným výbavovým balíčkom. Ten pri testovanej verzii s príplatkom 2643 eur zahŕňala napríklad, vyhrievanie predných sedadiel, vyhrievaný volant, vyhrievanie čelného skla, rozšírený balík asistenčných systémov, navigáciu parkovaciu kameru, elektronické otváranie dverí batožinového priestoru či parkovací asistent.

Batožinový priestor verzie 4Drive ponúka v základe 485 litrov

Šoférske náčinie

V predchádzajúcich riadkoch bolo viackrát zdôraznené, že vynovený SEAT Ateca FR je SUV, ktoré má v hľadáčiku emócie. Ešte väčšiu radosť ako atraktívny exteriér a prívetivý interiér, mi robí fakt, že sa Španieli temperamentného receptu držali aj pri ladení jazdných vlastností!

Pod až nečakane zážitkový jazdný prejav sa v nemalej miere pričinila testovaná konfigurácia s najvýkonnejšou motorizáciou. Za základný pilier šoférskej radosti tu napriek tomu považujem schopný podvozok. Verzia s pohonom všetkých kolies sa zároveň pýši nezávislým zavesením aj na zadnej náprave. Napriek prítomnosti adaptívnych tlmičov sa pruženie aj v najjemnejšej východiskovej konfigurácií, vyznačuje skôr tuhším ako vyslovene komfortným prejavom.

Ozdobou modelu SEAT Ateca je suverénny podvozok

V nemalej miere sa pod to podpísali veľké 19-palcové kolesá. Napriek tomu dokáže vynovená Ateca bežné nedokonalosti našej cestnej infraštruktúry bez problémov pochytať. O niečo viac obozretný tu treba byť pri prejazdoch cez hrubé nerovnosti, ktoré podvozku už nie sú príliš po chuti. Po nechcenom trafení prepadnutého kanalizačného poklopu v svižnejšom tempe sa spätná energia, okrem charakteristického zvukového prejavu, zvykne preniesť až do karosérie.

Druhou stranou mince toho istého podvozka s 19-palcovými kolesami je až nečakaný talent na športovú jazdu po kvalitnom povrchu so zakrútenými okreskámi. Jazdná stabilita a celková ovládateľnosť na čele s komunikatívnym a strmým riadením je priam príkladná. V športovom nastavení okrem je ešte menších náklonov karosérie v zákrutách viac citeľná aj výpomoc pohonu 4Drive s vykrajovaním ideálnych oblúkov. Úsmev na tvári v tomto kontexte vyčarí aj primeraná pohotovostná hmotnosť cca 1,6 tony. Limity pre priľnavosť, resp. nedotáčavosť, tak pri dynamickej jazde v teste zosobňovali až zimné plášte.

Pohonná sústava si veľmi dobre rozumie so 7-st. dvojspojkovým automatom

Zo sebaistých podvozkových partií je zároveň cítiť, že sú dimenzované aj na výrazne vyšší výkon ako je už beztak slušných 190 koní. K charakteru a potenciálu testovanej výbavy FR sa ideálne hodí práve prepĺňaná benzínová motorizácia 2,0 TSI. Pod celkovo príjemný energický prejav a solídnu jazdnú dynamiku sa podpísala aj vydarená súhra so 7-st. automatickou DSG prevodovkou.

Okrem hladkej zmeny jednotlivých prevodov som bol počas testovacieho týždňa spokojný aj s príjemnou odozvou prevodovky na povely prostredníctvom pedála akcelerátora. Ešte viac výkonového temperamentu je logicky k dispozícií v športovom móde, resp. pri poslušnom manuálnom radení. Nová konštrukcia dvojspojkovej prevodovky s mokrými spojkami zvláda až nečakane presvedčivo aj jemné manévrovanie spojené s citlivými rozjazdmi. V rámci športovej DNA tu nemožno opomenúť ani prítomnosť funkcie kontrolovaného a optimálneho rozjazdu, tzv. Launch control. Jedným dychom tu ale dodávam, že k maximálnym emóciám z tejto frajerinky, testovanému SEAT Ateca FR, už ale predsa len chýba ešte väčšia porcia výkonu.

Vodič má k dispozícii pestrú škálu režimov jazdy

S odmyslením si emócií pri temperamentnej jazde si testovaný model zastane optimálne aj pozíciu všestranného rodinného SUV. Ateca je vďaka moderným a dobre fungujúcim asistenčným systémom veľmi príjemným spoločníkom napríklad aj pri dlhých diaľničných presunoch. Všeobecnú akustickú pohodu na palube, mi pri vyššom rýchlostnom tempe, subjektívne najviac narúšal hluk odvaľujúcich sa pneumatík. Skúšané SUV s logami značky SEAT bolo pritom obuté na kvalitných zimných plášťoch značky Continental.

Charakter vozidla okrem samotných adaptívnych tlmičov kreujú jazdné režimy. Východiskovému nastaveniu Normal sekunduje vyslovene pohodový mód Eco a opozitný športový režim. Ďalšou možnosťou je individuálne netaviteľný režim plus dva módy do náročnejších podmienok. Klasický offroad režim dopĺňa ešte nastavenie pre jazdu na snehu.

Vďaka schopnému pohonu 4Drive sa Ateca nestratí ani v teréne

Aj keď je výbava FR určená typologicky na spevnené komunikácie, tak testovaný model naplnil rolu univerzálneho SUV aj pri skúške mimo spevnených ciest. Vďaka vyššej svetlej výške a reálne schopnému pohonu všetkých kolies 4Drive sa Ateca pri občasných výjazdoch rozhodne nezľakne ani náročnejších terénnych nástrah.

Na konci dňa možno vzhľadom na všestranné schopnosti tohto SUV, ako plne akceptovateľnú označiť aj spotrebu paliva. Na okreskách sa nameraný priemer ustálil na hodnote 7,2 l/100 km. S približne 8 litrovým apetítom treba počítať pri prioritne mestskom využívaní. Na diaľnici jazdil testovaný model za 8,5 l/100 km. Výsledný kombinovaný priemer s pomerne častým využívaním výkonového potenciálu vozidla sa nakoniec podľa palubného počítača ustálil na hodnote 8,3 l/100 km.

Výsledná spotreba sa v značnej miere odvíja aj od preferovaného štýlu jazdy  

A celkový dojem?

Vynovený SEAT Ateca podstúpil na prvý pohľad nenápadnú modernizáciu, ktorá ešte viac vyšperkovala jeho silné stránky. V emocionálne nabitom zovňajšku temperamente ladenej verzie FR sa ukrýva užívateľsky prívetivá a zároveň priestranná kabína. Ozdobou testovanej špecifikácie s najsilnejším benzínovým motorom, sú zároveň precízne jazdné vlastnosti. V optike dnešnej doby tak ide o zaujímavý produkt s férovou cenovkou.

Autor: Peter Hlačik/Foto: Filip Lehotský

Testovací diár:

Model: SEAT Ateca 2,0 TSI FR 4Drive
Dĺžka: 4 381 mm
Šírka: 1 841 mm
Výška: 1 625 mm
Rázvor: 2 628 mm
Objem kufra: 485 litrov
Motor: zážihový
Pohon: všetkých kolies
Počet valcov: 4
Kombinovaný výkon kW/koní: 140/190
Krútiaci moment Nm: 320
Pohotovostná hmotnosť: 1615 kg
Maximálna rýchlosť km/h: 214
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: 7,1 s
Prevodovka: automatická dvojspojková
Počet stupňov: 7
Kombinovaná spotreba podľa výrobcu 8,0 – 8,1 l na 100 km
Spotreba podľa palubného počítača počas testu: 8,3 l/100 km
Pneumatiky: Continental WinterContact

Verzia/cena
SEAT Ateca 2,0 TSI FR 4Drive (testovaný model) od 34 870 €
SEAT Ateca 1,0 TSI Eco (manuálna prevodovka) od 21 890 €

Tags: SEATSEAT AtecaSEAT SlovenskoTest autoinakTest Seat Ateca 2022
Share12Tweet8Send

Mohlo by vás zaujímať

Test Mazda CX-80
Redakčné testy

Test: Mazda CX-80 – Veľká radosť

6. mája 2025
2.5k
Test Ford Kuga 2025
Redakčné testy

Test: Ford Kuga – Všestranné SUV s výborným hybridom

29. apríla 2025
2.7k
Test: Alfa Romeo Junior Elettrica
Redakčné testy

Test: Alfa Romeo Junior Elettrica – Elektrické emócie

23. apríla 2025
2.5k
Next Post
Rok 2022 na autoinak.sk

Rok 2022 na autoinak.sk

CUPRA Formentor VZ5

CUPRA Formentor a emocionálne srdce verzie VZ5

Kia zaznamenala v Európe ďalší veľmi úspešný rok

Kia zaznamenala v Európe ďalší úspešný rok

Najčítanejšie články

  • Test Citroen Berlingo 2024

    Test: Citroën Berlingo – Všestranný multitalent

    28 shares
    Share 11 Tweet 7
  • Test: Ford Kuga – Všestranné SUV s výborným hybridom

    27 shares
    Share 11 Tweet 7
  • Test: Isuzu D-Max – Nefalšovaná pickup DNA

    27 shares
    Share 11 Tweet 7
  • Test: Mitsubishi Colt – Návrat vo veľkom štýle

    27 shares
    Share 11 Tweet 7
  • Škoda Superb oslavuje 90 rokov od začiatku výroby

    26 shares
    Share 10 Tweet 7
  • Auto inak – moderný automobilový magazín
  • Auto inak – moderný automobilový magazín
  • Články
  • Kontakt
  • Zásady ochrany osobných údajov

© 2023 Autoinak.sk - Novinky zo sveta automoto. All Rights Reserved. – Powered by Eshop od GBD Creative Studio

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Technika
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt

© 2023 Autoinak.sk - Novinky zo sveta automoto. All Rights Reserved. – Powered by Eshop od GBD Creative Studio

Súbory cookie: Ukladáme z vášho zariadenia údaje, ktoré nie sú citlivé, a získavame k nim prístup (napríklad súbory cookie alebo jedinečný identifikátor zariadenia). Okrem toho tiež spracúvame osobné údaje, ako sú IP adresy a identifikátory cookie, aby sme mohli spracúvať údaje, napríklad zobrazovať prispôsobené reklamy, merať preferencie našich návštevníkov atď. Svoje preferencie môžete kedykoľvek zmeniť v našich pravidlách ochrany súkromia na tomto webe.
Prijať cookies
Prečítať viac
Nastavenie cookies
Okno s nastavením cookie
Okno s nastavením cookie

Nastavenie súkromia

Rozhodnite sa, ktoré cookies chcete povoliť. Toto nastavenie môžete kedykoľvek zmeniť. Môže sa ale stať, že niektoré funkcie už nebudú dostupné. Pre informácie o zmazanie cookies, sa obráťte na nápovedu vášho prehliadača.

Pomocou posuvníka môžete povoliť alebo zakázať rôzne typy cookies:

  • Zablokovať všetko
  • Základná
  • Funkcionality
  • Analytics
  • Reklamná

Táto stránka bude

Táto stránka nebude

  • Základná: Zapamätá si vaše nastavenia povolenie cookie
  • Základná: Umožní relácii cookies
  • Základná: Zbiera informácie, ktoré ste vložili do kontaktných formulárov pre newsletter a ďalších formulárov na všetkých stránkach
  • Základná: Zapamätá si vami vybranú verziu jazyka
  • Základná: Overí, že ste prihlásení na váš užívateľský účet
  • Funkcionality: Zapamätá si nastavenie sociálnych sietí
  • Funkcionality: Zapamätá si vami vybraný región a krajinu
  • Analytics: Sleduje vami navštívené stránky a vykonané interakcie
  • Analytics: Sleduje vašu polohu a región na základe IP adresy
  • Analytics: Sleduje váš čas strávený na každej stránke
  • Analytics: Zvyšuje kvalitu dát štatistických funkcií
  • Reklamná: Prispôsobí informácie a reklamu podľa vašich potreb napríklad na základe obsahu, ktorý ste predtým prezerali. (Momentálne nepoužívame cielené cookies)
  • Reklamná: Zhromažďuje osobne identifikovateľné informácie ako je IP a poloha
  • Pamätajte si svoje prihlasovacie údaje
  • Základná: Zapamätá si vaše nastavenia povolenie cookie
  • Základná: Umožní relácii cookies
  • Základná: Zbiera informácie, ktoré ste vložili do kontaktných formulárov pre newsletter a ďalších formulárov na všetkých stránkach
  • Základná: Zapamätá si vami vybranú verziu jazyka
  • Základná: Overí, že ste prihlásení na váš užívateľský účet
  • Funkcionality: Zapamätá si nastavenie sociálnych sietí
  • Funkcionality: Zapamätá si vami vybraný región a krajinu
  • Analytics: Sleduje vami navštívené stránky a vykonané interakcie
  • Analytics: Sleduje vašu polohu a región na základe IP adresy
  • Analytics: Sleduje váš čas strávený na každej stránke
  • Analytics: Zvyšuje kvalitu dát štatistických funkcií
  • Reklamná: Prispôsobí informácie a reklamu podľa vašich potreb napríklad na základe obsahu, ktorý ste predtým prezerali. (Momentálne nepoužívame cielené cookies)
  • Reklamná: Zhromažďuje osobne identifikovateľné informácie ako je IP a poloha
Uložiť a zatvoriť