Autoinak.sk
  • Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Technika
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt
No Result
View All Result
  • Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Technika
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt
No Result
View All Result
Autoinak.sk
No Result
View All Result
Home Redakčné testy

DS 3 Crossback – Imidžová záležitosť

od Peter Hlačik
21. septembra 2020
v Redakčné testy
102
A A
0
Test: DS 3 Crossback

Test: DS 3 Crossback

27
SHARES
2.7k
VIEWS
Zdieľaj na FacebookuZdieľaj na Twitteri

Automobilovému koncernu PSA ide v posledných rokoch karta. V rámci novej stratégie spojenej s celkovou expanziou patrí do francúzskej skupiny už od roku 2014 aj samostatná prémiová značka DS. V princípe nový hráč na automobilovej mape zároveň ťaží z veľmi silného historického odkazu legendárneho modelu DS. Identita tejto prémiovej automobilky je dnes silne spätá s domovskou krajinou galského kohúta. Ako všetci vieme, práve Francúzsko predstavuje synonymum nielen pre dizajn, ale aj eleganciu či osobitný životný štýl. Na rovnakú filozofiu vsádza v náročnom konkurenčnom boji aj značka DS. O tom sme sa aktuálne presvedčili aj na vlastnej koži pri teste nového SUV DS3 Crossback.

Nový model DS 3 Crossback v prostrednej zážihovej výkonovej verzii PureTech 130, skombinovanej s 8-stupňovou automatickou prevodovkou a v špičkovej výbavovej línii Grand Chic, nám na test zapožičal slovenský importér vozidiel značky DS Automobiles.

Rýchle fakty:

  • Značka DS sa v rámci koncernu PSA osamostatnila v roku 2014. Za ten čas sa stihlo zároveň už aj kompletne obmeniť jej pôvodné modelové portfólio. Aj Francúzi dnes podľa očakávania vsádzajú predovšetkým na SUV a crossovery. Vstupnou bránou do tohto sveta je luxusne ladený crossover DS 3 Crossback.
  • Testovaný model DS 3 Crossback okrem špecifického dizajnového štýlu prekvapuje až nečakane pestrou paletou pohonných jednotiek. Klasiku v podobe benzínových a naftových verzií dopĺňa aj plne elektrická verzia DS 3 Crossback E-Tense.
  • Pomerne odvážny a neopozeraný dizajn sériového modelu je do značnej miery inšpirovaný v minulosti predstavenými konceptmi s logom DS. Odvážne línie a krivky vo finále dopĺňa imidžové riešenie v podobe výsuvných kľučiek na oboch pároch dverí.
  • Extravagancia a odvaha dominujú aj interiéru. Práve v hodnotne navrhnutej kabíne so všadeprítomným geometrickým motívom kosoštvorca je najviac cítiť francúzsky cit pre detail. Zaužívaným zvyklostiam triedy malých vozidiel vo finále zodpovedajú aj priestorové pomery.
  • Z hľadiska jazdných vlastností predstavuje model DS 3 Crossback v rámci vyladenia podvozka optimálny kompromis medzi komfortom a športovou jazdou. Testovaná benzínová motorizácia PureTech 130 presvedčila o svojich kvalitách už aj pri iných modeloch v rámci koncernu PSA a výnimkou nie je ani testovaný exemplár.

Fotogaléria DS 3 Crossback

DS 3 Croccback PureTech 130

Pre automobilových nadšencov nepredstavuje označenie DS s určitosťou žiadnu neznámu. Rovnomenný a mimoriadne nadčasový model dokázal v 50. rokoch minulého storočia prekonať svoju vtedajšiu konkurenciu, popritom aj jasne predbehol svoju dobu a vo finále významne ovplyvnil celý automobilový svet!

Automobilku DS aj dnes dokonale vystihuje slovné spojenie Different Spirit. Moderná história tejto imidžovej značky sa začala písať už v roku 2009. Od roku 2014 registrujeme značku DS v rámci koncernu už ako samostatného výrobcu. Punc kvality a prestíže symbolicky pripomínajú aj domáce politické špičky. Francúzski vládni predstavitelia preferovali luxusný model DS nielen v minulosti, ale k tejto značke sa logicky vrátili aj v súčasnosti!

Značka DS vystupuje od roku 2014 v rámci koncernu PSA samostatne.

V rámci logickej expanzie a ďalšieho rozvoja plánuje tento prémiový výrobca predstaviť každý rok minimálne jednu zásadnú novinku. Minulý rok sa niesol v znamení aktuálnych módnych trendov, ktorými sú SUV a crossovery. V sériovej podobe sme sa aj preto dočkali malého SUV DS 3 Crossback, ktoré aktuálne predstavuje aj vstupnú bránu do sveta DS Automobiles.

Okrem už na prvý pohľad odvážneho a imidžového dizajnu dokáže toto SUV zaujať aj na poli techniky ukrytej v útrobách. Najmenší člen rodiny je postavený na novej modulárnej platforme e-CMP. To v praxi znamená, že okrem tradičného konvenčného pohonu zastúpeného spaľovacími motormi je model 3 Crossback vôbec prvým DS, ktorý dostal aj alternatívu v podobe implementácie čisto elektrického pohonu. Elektrická verzia nesie označenie s prívlastkom E-Tense. Silnou konkurenčnou výhodou testovaného kúsku sa zároveň stáva aj dostupnosť širokých variácií preferovanej osobnej personalizácie. Tú okrem rôznorodých farebných vyhotovení reprezentuje aj päť autentických výbavových verzií. Samozrejmosťou je aj v tomto prípade dostupnosť širokého spektra výbavy na želanie.

Vstupnou bránou do sveta DS je malé SUV 3 Crossback.

Okrem plne elektrickej verzie E-Tense je na našom trhu štýlové SUV dostupné aj konvenčnými motorizáciami. Benzín v ponuke reprezentujú už osvedčené pohonné jednotky s prívlastkom PureTech. Pod týmto kódom sa pri modeli DS 3 Crossback zakaždým ukrýva prepĺňaný 3-valec s objemom 1,2 litra. Najdostupnejšou alternatívou je verzia PureTech 100 (výkon 100 koní), ktorá sa kombinuje výhradne so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou. Výkonnejšie verzie PureTech 130 (130 koní), resp. PureTech 155 (155 koní) sú k dispozícii len s 8-stupňovým automatom. Francúzi nezabúdajú ani na priaznivcov nafty. Moderný a úsporný turbodiesel 1,5 BlueHDi je dostupný v dvoch výkonových verziách. Slabší variant z dvojice BlueHDi 100 (100 koní) sa kombinuje iba so 6-stupňovým manuálom a výkonnejší BlueHDi 130 už s 8-stupňovým automatom.

Priamy útok na zmysly a emócie

Pútavý dizajn dnes bezpochyby predáva a toto konštatovanie platí nielen pre automobily. Testované malé SUV je po vzhľadovej stránke celkom iste najodvážnejší súčasný model s logom automobilky DS. Model 3 Crossback sa vo finálnej podobe celkom jasne inšpiroval aj mnohými optickými prvkami, ktoré už Francúzi v minulosti predstavili na konceptoch DS E-Tense, resp. DS Divine. Mix atraktívnych kriviek sa vo finále podpísal pod to, že testované SUV pôsobí medzi ostatnými automobilmi doslova ako magnet pre oči. Jeho autentické línie dokážu chytiť za srdce predovšetkým zástupkyne nežnejšieho pohlavia. Na druhej strane platí, že predovšetkým v testovanej farbe s prívlastkom „čierna Perla Nera“ tento Francúz rozhodne svojou dynamikou neurazí ani mužské publikum.

Efektným spestrením bočných partií sú výsuvné kľučky dverí a masívna "žraločia plutva"
Efektným spestrením bočných partií sú výsuvné kľučky dverí a masívna „žraločia plutva“.

Pri čelnom pohľade pôsobí extravagantné SUV napriek svojim kompaktným rozmerom až prekvapivo robustne. Predným partiám okrem neodmysliteľnej masky chladiča s kosoštvorcovým výpletom a chrómovými ozdobami dominujú aj originálne a zároveň dizajnovo atypické predné svetlomety. Efektnú krivku denného LED svietenia podľa očakávania dopĺňa obdobne efektný modul hlavných svetlometov. Testovaný exemplár sa na poli svetelnej techniky okrem full LED technológie so špičkovým svetelným účinkom môže popýšiť aj funkciou „tieňovania“. Matrix riešenie z dielne DS dokáže za tmy v praxi reálne veľmi presvedčivo vytieňovať ostatných účastníkov cestnej premávky.

Novinka pôsobí prekvapivo impozantne aj pri pohľade z profilu. V tomto priestore zaujme z hľadiska užívateľskej funkčnosti aj efektná „frajerinka“ v podobe výsuvných aerodynamických kľučiek. Okrem wow efektu treba pochváliť aj samotnú funkčnosť a rýchlosť reakcií. Kľučky zakaždým veľmi pohotovo reagujú na prítomnosť kľúčika zapaľovania a automaticky sa vysunú pri tesnejšom priblížení sa k vozidlu. Dizajnovú odvahu pri bočných partiách zároveň zvýrazňuje aj línia žraločej plutvy, ktorá výrazne zasahuje do centrálneho stĺpika karosérie. Tento vizuálny efekt odkazuje na dnes už nevyrábaný klasický malý kompakt DS 3. Testovaný exemplár upúta pozornosť aj svojimi príplatkovými diskami kolies s priemerom 18 palcov, ktoré v rámci cenníka dostali označenie Shanghai.

Dizajnové línie modelu DS 3 Crossback vyniknú v každom prostredí.

Na emócie a eleganciu bezpochyby útočí aj zadná časť testovanej novinky. Tú ale zároveň s prihliadnutím na zvyšok automobilu možno považovať aj za opticky najdecentnejšiu. Vizuálnou dominantou tohto priestoru sa okrem neprehliadnuteľného fabrického loga celkom iste stávajú aj úzke koncové svetlá s výrazným chrómovým lemovaním. Povrchovú úpravu z rovnakého materiálu ponúka nielen efektná, ale zároveň aj funkčná zdvojená koncovka výfukového systému.

Estetický zážitok pokračuje aj v interiéri

Výrazný dizajn exteriéru predstavuje pri modeli DS 3 Crossback len pomyselný začiatok. Ešte väčší vizuálny zážitok sa následne dostaví v interiéri. Testovaný model patrí dnes k už veľmi vzácnej skupine automobilov, v ktorých nemá nezainteresovaná osoba po nastúpení automatické nutkanie hneď naštartovať a vyraziť. DS navodzuje u posádky doslova wow efekt. Inými slovami, toto je presne typ vozidla, ktorý najskôr musíte v pokoji objaviť, preskúmať a vo finále sa ešte aj pokochať netradičnými dizajnovými riešeniami.

Palubná doska modelu DS 3 Crossback
Palubná doska modelu DS 3 Crossback.

Francúzi si okrem dizajnového prevedenia v rámci interiéru dali mimoriadne záležať aj na jeho špičkovom dielenskom opracovaní a kvalitnej materiálovej skladbe, v našom prípade pozostávajúcej predovšetkým z prémiovej kože. V tomto smere patrí model 3 Crossback bezpochyby do prémiového segmentu! Samotný výrobca hovorí pri testovanej konfigurácii o inšpirácii slávnym námestím Place de la Bastille v Paríži. DS 3 Crossback v kabíne zároveň ponúka aj niekoľko netradičných a atypických riešení. Už samotné štartovacie tlačidlo si našlo svoje miesto v spodnej časti palubnej dosky. Originálne je vyriešené aj elektrické ovládanie sťahovania okien. Jeho modul zabezpečujú ovládače, ktoré na prvý pohľad pripomínajú skôr šperky a sú rozmiestnené na stredovom tuneli v okolí voliča automatickej prevodovky. Efekt je jedna vec, ale na druhej strane platí, že aj na toto riešenie si je potrebné z hľadiska ergonómie určitý čas zvykať.

Z netradičných riešení stoja za zmienku aj krajné výduchy ventilácie. Tie sú netradične pevnou súčasťou predných dverí. Aj emocionálny efekt interiéru umocňuje motív geometrického kosoštvorca pripomínajúci diamant, ktorý dominuje celej palubnej doske a napríklad aj koženému čalúneniu sedadiel. Sedačky okrem vizuálneho a kvalitatívneho efektu dokážu vo finále zaujať aj svojím špičkovým komfortom a pohodlím.

Interiér DS 3 Crossback ponúka mnoho netradičných riešení
Interiér DS 3 Crossback ponúka mnoho netradičných riešení.

Prístrojový panel pozostáva z plne grafického displeja. Na dnešné pomery ponúka obrazovka v DS o niečo menší priemer, čo vo finále pôsobí skôr decentným dojmom. Aj v tomto prípade je podľa očakávania k dispozícii hneď niekoľko vyobrazovacích štýlov, resp. grafických layoutov. Farebná schéma prístrojov sa decentne mení aj v závislosti od aktuálne predvoleného jazdného režimu. V sumári treba pochváliť aj celkovú prehľadnosť grafického usporiadania vyobrazovaných údajov. Celkový dojem z prístrojov pred vodičom kazí nanajvýš jednoduchšie riešenie Head-up displeja. Jeho údaje sú v tomto prípade premietané na výsuvné sklíčko. Head-up displej je zároveň možné deaktivovať prostredníctvom tlačidla v ľavej časti palubnej dosky.

Automobilovú modernu však odráža multimediálne rozhranie s graficky veľmi dobre zvládnutým dotykovým displejom. Logika ovládania v tomto prípade kopíruje zvyklosti koncernu PSA. Jednotlivé položky menu vrátane modulu klimatizácie sa prepínajú prostredníctvom virtuálnych tlačidiel, štýlovo rozmiestnených priamo na palubnej doske, a to v priestore pod samotným displejom. V rámci testu sme si ani po pár dňoch nezvykli na ovládanie hlasitosti audia. To je rovnako ako ostatné ovládače zamaskované vo vlastnom module kosoštvorca, čím sa po estetickej stránke nijako nenarúša celkový koncept palubnej dosky. Na domovský koncern odkazujú aj niektoré ovládacie prvky na čele s už dobre známym joystickom automatickej prevodovky.

Detail multimediálneho rozhrania s virtuálnymi tlačidlami zapracovanými v "diamantových" moduloch
Detail multimediálneho rozhrania s virtuálnymi tlačidlami zapracovanými v „diamantových“ moduloch.

Vzhľadom na kategóriu malých SUV je vpredu až prekvapivo veľa miesta. Chvályhodné je, že celkový štýl a imidž nemá v tomto prípade zásadný dopad na praktickú stránku. Za plne akceptovateľný sa dá aj v tomto smere označiť výhľad z miesta vodiča. V rámci kategórie malých SUV možno za plne adekvátny považovať aj priestor v druhom rade. Pomerne pohodlne sa v modeli DS 3 Crossback dokáže v tomto priestore usadiť aj dvojica priemerne urastených dospelých. Dizajnové plutvy prostredného stĺpika karosérie spomenuté už aj v predchádzajúcej časti však negatívne ovplyvňujú výhľad z druhého radu. Ich prítomnosť reálne najviac pocítia deti. Štýl a dizajn dostali v tomto prípade prednosť pred striktnou funkčnosťou. Mierne „klaustrofobický“ pocit v druhom rade v rámci testovanej konfigurácie v sumári znásobuje aj inak štýlové čalúnenie stropu v čiernej farbe.

Z celkovej praktickej stránky je veľmi podstatný aj batožinový priestor. Ani kufor sa v tomto prípade nijako zvlášť nevymyká zaužívaným zvyklostiam v danej triede. Základný objem na úrovni 350 litrov môžeme s prihliadnutím na každodenné režijné používanie označiť v praxi za plne postačujúci. Netradične umiestnený mikrospínač v spodnej časti nárazníka nepredstavuje najvhodnejšie riešenie predovšetkým pri nepriaznivom počasí. Po sklopení delených zadných operadiel je k dispozícii maximálna prepravná kapacita na úrovni až 1050 litrov. V tomto prípade treba počítať aj s prítomnosťou nepraktického schodíka, čo ale modelu značky DS väčšina z nás celkom iste s radosťou prepáči. Prijemné prekvapenie však predstavuje prítomnosť dojazdového rezervného kolesa, čo je vždy lepšie riešenie ako opravná sada.

Výhľad z druhého radu mierne komplikuje masívny prostredný stĺpik.

Z hľadiska výbavy sme pre redakčný test mali k dispozícii špičkovú verziu modelu DS 3 Crossback s prívlastkom Grand Chic. Zo všetkých zaujímavých prvkov na palube stojí v tomto smere za zmienku napríklad kompletný balík jazdných asistenčných systémov, Head-up displej, navigačný modul, parkovacie senzory po celom obvode vozidla, bezkľúčový prístup a štartovanie a mnoho iného. Bohatý je v tomto smere aj zoznam dodatočnej príplatkovej výbavy na želanie.

Atraktívny aj po jazdnej stránke

Svoju takpovediac „modrú krv“, alebo ak chcete prémiový rodokmeň si model DS 3 Crossback v rámci testu dokázal obhájiť aj na poli jazdných vlastností. Podvozok je na pomery francúzskych výrobcov naladený výrazne športovejšie. Štýlové SUV vďaka tomu dokáže veľmi pekne kopírovať cestný povrch. Pod to sa bezpochyby podpísali aj efektné 18-palcové kolesá. Veľká porcia istoty sa v smere od podvozka vo finále dostavuje aj pri svižnejších prejazdoch cez zákruty, kde sa malé SUV na naše prekvapenie nakláňa skutočne len minimálne. V rámci hodnotenia podvozka treba jedným dychom dodať, že plne akceptovateľný tu zároveň zostáva aj jazdný komfort spojený s ochotou filtrovania bežných nerovností našich ciest. Tie dokáže testovaný kúsok filtrovať elegantne a s istotou. Najviac sme túto schopnosť ocenili predovšetkým v mestskej premávke.

Dizajn a štýl sú hlavné zbrane nového modelu DS 3 Crossback
Dizajn a štýl sú hlavné zbrane nového modelu DS 3 Crossback.

Práve v meste sa testovaný exemplár cíti ako ryba vo vode. Kompaktné rozmery sa aj v tomto prípade podpísali pod veľmi dobrú manévrovateľnosť. Za vyslovene mestské možno považovať aj naladenie posilňovača riadenia. Ten je namiesto spätnej väzby prioritne vyladený skôr smerom k maximálnemu komfortu.

Prémiu na palube v rámci jazdného komfortu pre posádku podčiarkuje aj precízne odhlučnenie kabíny. Aj v najmenšom členovi rodiny DS panuje príjemná akustická pohoda, čo platí aj pre vyššie rýchlostné tempá. V nemalej miere sa pod tento fakt podpísalo aj akustické čelné sklo. Pri vyšších nárokoch na pohonnú jednotku, predovšetkým v športovom režime, do kabíny preniká príjemne „drsný“, až športový zvuk benzínovej pohonnej jednotky. Toto sa subjektívne považuje skôr za príjemné spestrenie a určitú porciu športových emócií spoza volantu.

Digitálny prístrojový panej sa vyznačuje veľmi dobrou prehľadnosťou
Digitálny prístrojový panel sa vyznačuje veľmi dobrou prehľadnosťou.

Pohonný reťazec vsádza na dôkladne osvedčenú techniku, známu aj z iných modelov skupiny PSA. Všetky potenciálne predsudky voči 3-valcovým motorom musia ísť v prípade moderných zážihových motorizácií z radu PureTech objektívne bokom! Prepĺňaná benzínová „jednadvojka“ patrí objektívne medzi momentálne najlepšie 3-valce dostupné na trhu. Okrem špičkovej kultivovanosti v prípade testovanej 130-koňovej verzie teší aj pocitová jazdná dynamika. Určitý výkonový deficit sa v tomto prípade môže dostaviť len pri plne obsadenom vozidle, resp. v topograficky náročnejšom kopcovitom teréne.

V štandardných situáciách má významný podiel na adekvátnej jazdnej dynamike aj veľmi dobré súžitie pohonnej jednotky s 8-stupňovým meničovým automatom. Automatickú prevodovku možno považovať za vydarenú predovšetkým vtedy, keď si vodič jej prácu prakticky vôbec neuvedomuje. To je aj prípad modelu DS 3 Crossback s automatom značky Aisin a veľmi decentnými zmenami jednotlivých prevodových stupňov. Pre náročnejších tu nechýba možnosť manuálneho radenia prevodov prostredníctvom pádiel pod volantom. V tomto režime si pochvalu zaslúži fakt, že automat dokáže podržať manuálne zaradený prevod až prekvapivo dlhú dobu a moment samočinného preradenia nastáva neskôr, ako sme pri tomto type vozidla podvedome očakávali.

Testovali sme verziu s benzínovým motorom PureTech 130
Testovali sme verziu s benzínovým motorom PureTech 130.

Celkový charakter vozidla sa pomerne citeľne mení aj vzhľadom na voľbu niektorého z troch dostupných jazdných režimov: Normal, Eco a Sport. V závislosti od zvoleného módu sa menia predovšetkým reakcie odozvy plynového pedála a odozva prevodovky. A ako je na tom spotreba paliva? K výrobcom udávaným parametrom špecifikovaných ešte podľa starej metodiky NEDC sa nám v teste nepodarilo priblížiť. Výsledný priemer sa aj v tomto prípade pomerne zásadne odvíja od preferovaného jazdného štýlu. S ľahkou nohou nie je problém jazdiť v kombinovanom režime za menej ako 6 l/100 km. Naopak, pri dynamickej jazde výsledný priemer takmer s určitosťou prekonáva hranicu 7 litrov na každých 100 km. Celkový priemer podľa palubného počítača sa v našom teste nakoniec ustálil na hodnote 6,3 l/100 km.

Aj keď testovaný DS 3 Crossback patrí do kategórie SUV, prioritne bol tento model skonštruovaný na používanie v meste, resp. na asfaltových komunikáciách. Avšak vďaka vyššej svetlej výške je vhodný aj do ľahšieho terénu. Chýbajúci pohon všetkých kolies pri jazde mimo spevnených ciest, ale aj pri situáciách s horšou adhéziou čiastočne kompenzuje veľmi dobre vyladená trakčná kontrola.

Vďaka vyššej svetlej výške si s ľahkým terénom poradí aj štýlový crossover DS 3 Crossback
Vďaka vyššej svetlej výške si s ľahkým terénom poradí aj štýlový crossover DS 3 Crossback.

A náš celkový dojem?

Značke DS okrem celkom jasnej orientácie na dizajn a štýl vo finále nechýba ani odvaha ísť tak trochu proti zaužívanému prúdu. A presne taký je v praxi aj nový model DS 3 Crossback. Toto malé SUV prináša do triedy kompaktných crossoverov čerstvý vietor a v sumári predstavuje nielen veľmi zaujímavú, ale predovšetkým aj štýlovú a neopozeranú alternatívu voči zaužívanej a etablovanej konfekcii.

Autor: Peter Hlačik/Foto: Filip Lehotský

Testovací diár:

Model: DS 3 Crossback PureTech 130 Grand Chic

Dĺžka: 4118 mm
Šírka: 1802 mm
Výška: 1534 mm
Rázvor: 2558 mm
Objem kufra: 350 litrov
Motor: zážihový (benzín)
Pohon: predný
Počet valcov: 3
Výkon kW/koní: 96/130
Krútiaci moment Nm: 230
Pohotovostná hmotnosť: 1310 kg
Maximálna rýchlosť km/h: 200
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: 9,2 s
Prevodovka: automatická
Počet stupňov: 8
Kombinovaná spotreba podľa výrobcu (NEDC): 4,8 l na 100 km
Spotreba podľa palubného počítača počas testu: 6,3/100 km
Pneumatiky: Michelin Primacy

Verzia/cena

DS 3 Crossback PureTech 130 Grand Chic (testovaný model): od 29 990 €
DS 3 Crossback PureTech 100 Chic (6-stupňový manuál): od 20 990 €

Tags: DSDS Automotive
Share11Tweet7Send

Mohlo by vás zaujímať

Test Hyundai Staria
Redakčné testy

Test: Hyundai Staria – Priestranné UFO s hybridným srdcom

9. mája 2025
2.5k
Test Mazda CX-80
Redakčné testy

Test: Mazda CX-80 – Veľká radosť

6. mája 2025
2.5k
Test Ford Kuga 2025
Redakčné testy

Test: Ford Kuga – Všestranné SUV s výborným hybridom

29. apríla 2025
2.7k
Next Post
Nový SEAT Ateca 2020

Vylepšený SEAT Ateca 2020 štartuje na cenovke 19.990 EUR už aj s Full LED svetlami

Nové BMW M3 a BMW M4

BMW predstavilo novú generáciu modelov M3 a M4

Atraktívny Renault Arkana dorazí aj na náš trh

Atraktívne SUV-kupé Renault Arkana mieri na európske trhy

Najčítanejšie články

  • Test Isuzu D-Max 2024

    Test: Isuzu D-Max – Nefalšovaná pickup DNA

    28 shares
    Share 11 Tweet 7
  • Test: Citroën Berlingo – Všestranný multitalent

    28 shares
    Share 11 Tweet 7
  • Test: Ford Kuga – Všestranné SUV s výborným hybridom

    27 shares
    Share 11 Tweet 7
  • Test: Mitsubishi Colt – Návrat vo veľkom štýle

    27 shares
    Share 11 Tweet 7
  • Test: BMW XM – Výnimočné SUV

    27 shares
    Share 11 Tweet 7
  • Auto inak – moderný automobilový magazín
  • Auto inak – moderný automobilový magazín
  • Články
  • Kontakt
  • Zásady ochrany osobných údajov

© 2023 Autoinak.sk - Novinky zo sveta automoto. All Rights Reserved. – Powered by Eshop od GBD Creative Studio

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Technika
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt

© 2023 Autoinak.sk - Novinky zo sveta automoto. All Rights Reserved. – Powered by Eshop od GBD Creative Studio

Súbory cookie: Ukladáme z vášho zariadenia údaje, ktoré nie sú citlivé, a získavame k nim prístup (napríklad súbory cookie alebo jedinečný identifikátor zariadenia). Okrem toho tiež spracúvame osobné údaje, ako sú IP adresy a identifikátory cookie, aby sme mohli spracúvať údaje, napríklad zobrazovať prispôsobené reklamy, merať preferencie našich návštevníkov atď. Svoje preferencie môžete kedykoľvek zmeniť v našich pravidlách ochrany súkromia na tomto webe.
Prijať cookies
Prečítať viac
Nastavenie cookies
Okno s nastavením cookie
Okno s nastavením cookie

Nastavenie súkromia

Rozhodnite sa, ktoré cookies chcete povoliť. Toto nastavenie môžete kedykoľvek zmeniť. Môže sa ale stať, že niektoré funkcie už nebudú dostupné. Pre informácie o zmazanie cookies, sa obráťte na nápovedu vášho prehliadača.

Pomocou posuvníka môžete povoliť alebo zakázať rôzne typy cookies:

  • Zablokovať všetko
  • Základná
  • Funkcionality
  • Analytics
  • Reklamná

Táto stránka bude

Táto stránka nebude

  • Základná: Zapamätá si vaše nastavenia povolenie cookie
  • Základná: Umožní relácii cookies
  • Základná: Zbiera informácie, ktoré ste vložili do kontaktných formulárov pre newsletter a ďalších formulárov na všetkých stránkach
  • Základná: Zapamätá si vami vybranú verziu jazyka
  • Základná: Overí, že ste prihlásení na váš užívateľský účet
  • Funkcionality: Zapamätá si nastavenie sociálnych sietí
  • Funkcionality: Zapamätá si vami vybraný región a krajinu
  • Analytics: Sleduje vami navštívené stránky a vykonané interakcie
  • Analytics: Sleduje vašu polohu a región na základe IP adresy
  • Analytics: Sleduje váš čas strávený na každej stránke
  • Analytics: Zvyšuje kvalitu dát štatistických funkcií
  • Reklamná: Prispôsobí informácie a reklamu podľa vašich potreb napríklad na základe obsahu, ktorý ste predtým prezerali. (Momentálne nepoužívame cielené cookies)
  • Reklamná: Zhromažďuje osobne identifikovateľné informácie ako je IP a poloha
  • Pamätajte si svoje prihlasovacie údaje
  • Základná: Zapamätá si vaše nastavenia povolenie cookie
  • Základná: Umožní relácii cookies
  • Základná: Zbiera informácie, ktoré ste vložili do kontaktných formulárov pre newsletter a ďalších formulárov na všetkých stránkach
  • Základná: Zapamätá si vami vybranú verziu jazyka
  • Základná: Overí, že ste prihlásení na váš užívateľský účet
  • Funkcionality: Zapamätá si nastavenie sociálnych sietí
  • Funkcionality: Zapamätá si vami vybraný región a krajinu
  • Analytics: Sleduje vami navštívené stránky a vykonané interakcie
  • Analytics: Sleduje vašu polohu a región na základe IP adresy
  • Analytics: Sleduje váš čas strávený na každej stránke
  • Analytics: Zvyšuje kvalitu dát štatistických funkcií
  • Reklamná: Prispôsobí informácie a reklamu podľa vašich potreb napríklad na základe obsahu, ktorý ste predtým prezerali. (Momentálne nepoužívame cielené cookies)
  • Reklamná: Zhromažďuje osobne identifikovateľné informácie ako je IP a poloha
Uložiť a zatvoriť