Autoinak.sk
  • Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Technika
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt
No Result
View All Result
  • Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Technika
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt
No Result
View All Result
Autoinak.sk
No Result
View All Result
Home Zaujímavosti

Výsledky rastúceho predaja Mitubishi za kalendárny rok 2018

od Peter Hlačik
18. januára 2019
v Zaujímavosti
99
A A
0
Výsledky rastúceho predaja Mitubishi za kalendárny rok 2018
27
SHARES
2.5k
VIEWS
Zdieľaj na FacebookuZdieľaj na Twitteri

Spoločnosť Mitsubishi Motors Europe tesne pred ohlásením reorganizácie svojich prevádzkových činností zaznamenala 19% nárast predaných vozidiel na 165 259 jednotiek. (oproti 139 365 vozidlám za kalendárny rok 2017).

Dvojciferný rast

Na väčšine trhov v regióne MME33 zaznamenala automobilka Mitsubishi výrazný dvojciferný rast predajných čísel, najmä potom vo Francúzsku, Taliansku, Holandsku, Poľsku či Švajčiarsku; pričom na prvých dvanástich miestach sú nasledujúce trhy:

  • Nemecko:            52 196 predaných vozidiel            +15%
  • Veľká Británia:    30 952 predaných vozidiel            +17%
  • Španielsko:          13 461 predaných vozidiel            +24%
  • Francúzsko:        7 303 predaných vozidiel               +64%
  • Taliansko:             7 262 predaných vozidiel               +41%
  • Holandsko:          7 203 predaných vozidiel               +43%
  • Poľsko:                  5 894 predaných vozidiel               +48%
  • Nórsko:                5 513 predaných vozidiel               –
  • Rakúsko:               5 507 predaných vozidiel              + 14%
  • Švédsko:                 5 131 predaných vozidiel               -4%
  • Švajčiarsko:         4 799 predaných vozidiel               + 46%
  • Belgicko:                3 531 predaných vozidiel               +17%

Predajné výsledky za kalendárny rok 2018, odrážajúce globálny rast MMC a podporené uvedením nových modelov ako aj proaktívnejšou obchodnou a marketingovou stratégiou značky, to všetko doplnené koordinovaným úsilím na úrovni miestnych distribútorov, umožnili MME po prvýkrát od roku 2005 návrat do prvej päťky tohto tradičného priemyselného odvetvia (t.j. v Nemecku, Veľkej Británii, Španielsku, Francúzsku a Taliansku).

V kalendárnom roku 2018 sa tiež Mitsubishi Motors po prvýkrát od roku 2000 podarilo v Nemecku predať viac ako 50 tisíc vozidiel.

Správnosť stratégie „SUV + EV“ sa potvrdzuje

Z pohľadu produktov, výsledky za kalendárny obdobie 2018 opätovne potvrdzujú správnosť stratégie Mitsubishi Motors stavať na jasne definovaných základoch, nadväzujúc pritom na bohaté skúsenosti automobilky v oblasti výroby SUV a elektrifikovaných vozidiel:

  • Space Star / Mirage:        36 031 predaných vozidiel            +19%
  • ASX:                                    32 362 predaných vozidiel           -20%
  • Eclipse Cross:                    27 279 predaných vozidiel           nový model
  • Outlander PHEV:              24 415 predaných vozidiel            +27%
  • L200:                                   20 906 predaných vozidiel            -5,5%

V tomto ohľade zohráva aj naďalej úlohu vlajkovej lode značky model Outlander PHEV, ktorého výrazne modernizovaná verzia MY2019, úspešne uvedená na vybrané európske trhy v priebehu minulého leta, prudko oživila dopyt. S emisiami 46 g / km je totiž jedným zo zopár SUV modelov schopných plniť požiadavky novej skúšobnej metodiky WLTP EÚ, zatiaľ čo väčšina konkurentov sa z európskeho trhu úplne stiahla.

Nové SUV kupé Eclipse Cross, stojace o triedu nižšie a uvedené začiatkom roka 2018, vylepšilo európske predaje automobilky Mitsubishi o viac ako 27 tisíc vozidiel, zatiaľ čo pre kompaktné ASX sa v Európe opäť rozhodlo vyše 30 tisíc zákazníkov.

Na druhom (extrémnejšom) konci SUV spektra stojí model L200, ktorého predaje sa po dvoch rokoch významného rastu trochu spomalili, a to rok pred uvedením do predaja jeho plánovaného nástupcu.

V neposlednom rade je tu malý a úsporný model Space Star / Mirage s nízkymi emisiami 103 g / km (1,0 litra, MT), ktorý aj naďalej pomáha znižovať hodnoty potrebné na splnenie európskych predpisov flotilového priemeru emisií (CAFE ) – popri modeloch Outlander PHEV a i-MiEV – najmä na trhu ako Nemecko, kde sa predala prakticky polovica z celkového počtu týchto vozidiel.

Výsledky komentuje Bernard Loire, prezident a generálny riaditeľ MME: “Nárast predajov o 19%, ktorý sme dosiahli počas kalendárneho roka 2018, potvrdzuje potenciál našej značky v Európe. Pri tejto príležitosti by som chcel poďakovať všetkým zákazníkom Mitsubishi Motors a našim distribútorom / predajcom v Európe. Sme presvedčení, že v blízkej budúcnosti môžeme v predaji aj naďalej rásť.”

B.Loire ďalej doplnil: “Outlander PHEV v modelovom prevedení 2019 vyvolal veľký záujem a významne prispel k rastu počtu zákazníckych objednávok; naším zámerom je pokračovať v tomto trende prostredníctvom nových modelov Mitsubishi Motors, ktoré budú uvedené na trh v nasledujúcich mesiacoch. Tri z nich sú už pripravené na uvedenie a počnúc kalendárnym rokom 2020 prídu na rad kľúčové prelomové modely. Úlohou nového usporiadania Mitsubishi bude vyjadrovať a realizovať toto úsilie na všetkých úrovniach zákazníckych skúseností: MME je teraz solídne vybavené či už po stránke marketingu, ako aj predaja a poprodejných služieb za účelom upevnenia a rozvoja značky Mitsubishi Motors na európskom trhu v rámci širšej podpory celosvetového úspechu spoločnosti.”

Zdroj: Mitsubishi

Tags: Mitsubishi
Share12Tweet6Send

Mohlo by vás zaujímať

SEAT oslavuje 75 rokov od svojho vzniku
Zaujímavosti

SEAT oslavuje 75 rokov od svojho vzniku

28. mája 2025
2.5k
Nová Kia EV3
Zaujímavosti

Kia EV3 sa stala svetovým autom roka 2025

26. mája 2025
2.5k
Jubilejná Dacia z Miovei
Zaujímavosti

Rumunský závod Miovei vyrobil 8-miliónte vozidlo značky Dacia

15. mája 2025
2.5k
Next Post
Aká budúcnosť čaká značku Opel?

Značka Opel sa teší na rok 2019

Výsledky predaja Renault za rok 2018

Výsledky predaja Renault za rok 2018

Lada už má k dispozícii motory s emisnou normou Euro 6d

Lada už má k dispozícii motory s emisnou normou Euro 6d

Najčítanejšie články

  • Nová Toyota Corolla Cross

    Nová Toyota Corolla Cross

    34 shares
    Share 14 Tweet 9
  • Test MG 3 Hybrid – Zážitok z techniky

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Test: Peugeot Rifter Long – Štýlovo prakticky

    28 shares
    Share 11 Tweet 7
  • Test: Range Rover Sport – Noblesný perfekcionista

    29 shares
    Share 12 Tweet 7
  • Test: Citroën C5 Aircross – Decentný elektrický doping mu pristane

    27 shares
    Share 11 Tweet 7
  • Auto inak – moderný automobilový magazín
  • Auto inak – moderný automobilový magazín
  • Články
  • Kontakt
  • Zásady ochrany osobných údajov

© 2023 Autoinak.sk - Novinky zo sveta automoto. All Rights Reserved. – Powered by Eshop od GBD Creative Studio

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Technika
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt

© 2023 Autoinak.sk - Novinky zo sveta automoto. All Rights Reserved. – Powered by Eshop od GBD Creative Studio

Súbory cookie: Ukladáme z vášho zariadenia údaje, ktoré nie sú citlivé, a získavame k nim prístup (napríklad súbory cookie alebo jedinečný identifikátor zariadenia). Okrem toho tiež spracúvame osobné údaje, ako sú IP adresy a identifikátory cookie, aby sme mohli spracúvať údaje, napríklad zobrazovať prispôsobené reklamy, merať preferencie našich návštevníkov atď. Svoje preferencie môžete kedykoľvek zmeniť v našich pravidlách ochrany súkromia na tomto webe.
Prijať cookies
Prečítať viac
Nastavenie cookies
Okno s nastavením cookie
Okno s nastavením cookie

Nastavenie súkromia

Rozhodnite sa, ktoré cookies chcete povoliť. Toto nastavenie môžete kedykoľvek zmeniť. Môže sa ale stať, že niektoré funkcie už nebudú dostupné. Pre informácie o zmazanie cookies, sa obráťte na nápovedu vášho prehliadača.

Pomocou posuvníka môžete povoliť alebo zakázať rôzne typy cookies:

  • Zablokovať všetko
  • Základná
  • Funkcionality
  • Analytics
  • Reklamná

Táto stránka bude

Táto stránka nebude

  • Základná: Zapamätá si vaše nastavenia povolenie cookie
  • Základná: Umožní relácii cookies
  • Základná: Zbiera informácie, ktoré ste vložili do kontaktných formulárov pre newsletter a ďalších formulárov na všetkých stránkach
  • Základná: Zapamätá si vami vybranú verziu jazyka
  • Základná: Overí, že ste prihlásení na váš užívateľský účet
  • Funkcionality: Zapamätá si nastavenie sociálnych sietí
  • Funkcionality: Zapamätá si vami vybraný región a krajinu
  • Analytics: Sleduje vami navštívené stránky a vykonané interakcie
  • Analytics: Sleduje vašu polohu a región na základe IP adresy
  • Analytics: Sleduje váš čas strávený na každej stránke
  • Analytics: Zvyšuje kvalitu dát štatistických funkcií
  • Reklamná: Prispôsobí informácie a reklamu podľa vašich potreb napríklad na základe obsahu, ktorý ste predtým prezerali. (Momentálne nepoužívame cielené cookies)
  • Reklamná: Zhromažďuje osobne identifikovateľné informácie ako je IP a poloha
  • Pamätajte si svoje prihlasovacie údaje
  • Základná: Zapamätá si vaše nastavenia povolenie cookie
  • Základná: Umožní relácii cookies
  • Základná: Zbiera informácie, ktoré ste vložili do kontaktných formulárov pre newsletter a ďalších formulárov na všetkých stránkach
  • Základná: Zapamätá si vami vybranú verziu jazyka
  • Základná: Overí, že ste prihlásení na váš užívateľský účet
  • Funkcionality: Zapamätá si nastavenie sociálnych sietí
  • Funkcionality: Zapamätá si vami vybraný región a krajinu
  • Analytics: Sleduje vami navštívené stránky a vykonané interakcie
  • Analytics: Sleduje vašu polohu a región na základe IP adresy
  • Analytics: Sleduje váš čas strávený na každej stránke
  • Analytics: Zvyšuje kvalitu dát štatistických funkcií
  • Reklamná: Prispôsobí informácie a reklamu podľa vašich potreb napríklad na základe obsahu, ktorý ste predtým prezerali. (Momentálne nepoužívame cielené cookies)
  • Reklamná: Zhromažďuje osobne identifikovateľné informácie ako je IP a poloha
Uložiť a zatvoriť