• Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt
streda, 8 februára, 2023
Autoinak.sk
  • Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt
No Result
View All Result
  • Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt
No Result
View All Result
Autoinak.sk

Výsledky rastúceho predaja Mitubishi za kalendárny rok 2018

18. januára 2019
in Zaujímavosti
123
0
52
SHARES
2.5k
VIEWS
Zdieľaj na FacebookuZdieľaj na Twitteri

Spoločnosť Mitsubishi Motors Europe tesne pred ohlásením reorganizácie svojich prevádzkových činností zaznamenala 19% nárast predaných vozidiel na 165 259 jednotiek. (oproti 139 365 vozidlám za kalendárny rok 2017).

Dvojciferný rast

Na väčšine trhov v regióne MME33 zaznamenala automobilka Mitsubishi výrazný dvojciferný rast predajných čísel, najmä potom vo Francúzsku, Taliansku, Holandsku, Poľsku či Švajčiarsku; pričom na prvých dvanástich miestach sú nasledujúce trhy:

  • Nemecko:            52 196 predaných vozidiel            +15%
  • Veľká Británia:    30 952 predaných vozidiel            +17%
  • Španielsko:          13 461 predaných vozidiel            +24%
  • Francúzsko:        7 303 predaných vozidiel               +64%
  • Taliansko:             7 262 predaných vozidiel               +41%
  • Holandsko:          7 203 predaných vozidiel               +43%
  • Poľsko:                  5 894 predaných vozidiel               +48%
  • Nórsko:                5 513 predaných vozidiel               –
  • Rakúsko:               5 507 predaných vozidiel              + 14%
  • Švédsko:                 5 131 predaných vozidiel               -4%
  • Švajčiarsko:         4 799 predaných vozidiel               + 46%
  • Belgicko:                3 531 predaných vozidiel               +17%

Predajné výsledky za kalendárny rok 2018, odrážajúce globálny rast MMC a podporené uvedením nových modelov ako aj proaktívnejšou obchodnou a marketingovou stratégiou značky, to všetko doplnené koordinovaným úsilím na úrovni miestnych distribútorov, umožnili MME po prvýkrát od roku 2005 návrat do prvej päťky tohto tradičného priemyselného odvetvia (t.j. v Nemecku, Veľkej Británii, Španielsku, Francúzsku a Taliansku).

V kalendárnom roku 2018 sa tiež Mitsubishi Motors po prvýkrát od roku 2000 podarilo v Nemecku predať viac ako 50 tisíc vozidiel.

Správnosť stratégie „SUV + EV“ sa potvrdzuje

Z pohľadu produktov, výsledky za kalendárny obdobie 2018 opätovne potvrdzujú správnosť stratégie Mitsubishi Motors stavať na jasne definovaných základoch, nadväzujúc pritom na bohaté skúsenosti automobilky v oblasti výroby SUV a elektrifikovaných vozidiel:

  • Space Star / Mirage:        36 031 predaných vozidiel            +19%
  • ASX:                                    32 362 predaných vozidiel           -20%
  • Eclipse Cross:                    27 279 predaných vozidiel           nový model
  • Outlander PHEV:              24 415 predaných vozidiel            +27%
  • L200:                                   20 906 predaných vozidiel            -5,5%

V tomto ohľade zohráva aj naďalej úlohu vlajkovej lode značky model Outlander PHEV, ktorého výrazne modernizovaná verzia MY2019, úspešne uvedená na vybrané európske trhy v priebehu minulého leta, prudko oživila dopyt. S emisiami 46 g / km je totiž jedným zo zopár SUV modelov schopných plniť požiadavky novej skúšobnej metodiky WLTP EÚ, zatiaľ čo väčšina konkurentov sa z európskeho trhu úplne stiahla.

Nové SUV kupé Eclipse Cross, stojace o triedu nižšie a uvedené začiatkom roka 2018, vylepšilo európske predaje automobilky Mitsubishi o viac ako 27 tisíc vozidiel, zatiaľ čo pre kompaktné ASX sa v Európe opäť rozhodlo vyše 30 tisíc zákazníkov.

Na druhom (extrémnejšom) konci SUV spektra stojí model L200, ktorého predaje sa po dvoch rokoch významného rastu trochu spomalili, a to rok pred uvedením do predaja jeho plánovaného nástupcu.

V neposlednom rade je tu malý a úsporný model Space Star / Mirage s nízkymi emisiami 103 g / km (1,0 litra, MT), ktorý aj naďalej pomáha znižovať hodnoty potrebné na splnenie európskych predpisov flotilového priemeru emisií (CAFE ) – popri modeloch Outlander PHEV a i-MiEV – najmä na trhu ako Nemecko, kde sa predala prakticky polovica z celkového počtu týchto vozidiel.

Výsledky komentuje Bernard Loire, prezident a generálny riaditeľ MME: “Nárast predajov o 19%, ktorý sme dosiahli počas kalendárneho roka 2018, potvrdzuje potenciál našej značky v Európe. Pri tejto príležitosti by som chcel poďakovať všetkým zákazníkom Mitsubishi Motors a našim distribútorom / predajcom v Európe. Sme presvedčení, že v blízkej budúcnosti môžeme v predaji aj naďalej rásť.”

B.Loire ďalej doplnil: “Outlander PHEV v modelovom prevedení 2019 vyvolal veľký záujem a významne prispel k rastu počtu zákazníckych objednávok; naším zámerom je pokračovať v tomto trende prostredníctvom nových modelov Mitsubishi Motors, ktoré budú uvedené na trh v nasledujúcich mesiacoch. Tri z nich sú už pripravené na uvedenie a počnúc kalendárnym rokom 2020 prídu na rad kľúčové prelomové modely. Úlohou nového usporiadania Mitsubishi bude vyjadrovať a realizovať toto úsilie na všetkých úrovniach zákazníckych skúseností: MME je teraz solídne vybavené či už po stránke marketingu, ako aj predaja a poprodejných služieb za účelom upevnenia a rozvoja značky Mitsubishi Motors na európskom trhu v rámci širšej podpory celosvetového úspechu spoločnosti.”

Zdroj: Mitsubishi

Tags: Mitsubishi
Share22Tweet13Pin5
Previous Post

Značka Citroën oslavuje v roku 2019 storočnicu

Next Post

Značka Opel sa teší na rok 2019

Related Posts

Najpredávanejšou prémiovou značkou na Slovensku bol aj v roku 2022 Mercedes-Benz

Najpredávanejšou prémiovou značkou na Slovensku bol aj v roku 2022 Mercedes-Benz

Pre značku Toyota bol rok 2022 z hľadiska trhového podielu rekordný

Pre značku Toyota bol rok 2022 z hľadiska trhového podielu rekordný

Škoda dodala v roku 2022 globálne 731 300 automobilov

Škoda dodala v roku 2022 globálne 731 300 automobilov

Hyundai predal v roku 2022 vyše 3,94 milióna vozidiel

Hyundai predal v roku 2022 vyše 3,94 milióna vozidiel

CUPRA Formentor VZ5

CUPRA Formentor a emocionálne srdce verzie VZ5

Rok 2022 na autoinak.sk

Rok 2022 na autoinak.sk

  • Trending
  • Comments
  • Latest
Test Nissan Townstar 2022

Test: Nissan Townstar – Ideál pre rodinu i na prácu

Test Hyundai Santa Fe PHEV 2022

Test: Hyundai Santa Fe Plug-in – Sofistikovaný multitalent

Test Jeep Compass Hybrid 2022

Test: Jeep Compass – Prispôsobil sa dobe

Test Citroën ë-Berlingo 2022

Test: Citroën ë-Berlingo – Koncepčná premena

Test Volvo XC90 B5

Test: Volvo XC90 – Sofistikovaný perfekcionista

Nový SsangYong Rexton Club

SsangYong prichádza s cenovo atraktívnym veľkým SUV Rexton CLUB

Najpredávanejšou prémiovou značkou na Slovensku bol aj v roku 2022 Mercedes-Benz

Najpredávanejšou prémiovou značkou na Slovensku bol aj v roku 2022 Mercedes-Benz

Test Honda Civic 2023

Test: Honda Civic – Zážitkový hybrid

Nová MAZDA CX-90

Nová MAZDA CX-90

Renault pracuje na novom modeli Espace

Renault pracuje na novom modeli Espace



  • Kontakt
  • Zásady ochrany osobných údajov

© 2019 All Rights Reserved. PH Media s.r.o. Autoinak.sk
Powered by GBD Creative Studio.

  • Login
No Result
View All Result
  • Redakčné testy
  • Novinky
  • Zaujímavosti
  • Auto Classic
  • Naše porovnanie
  • Fascinácia
  • Videá
  • Kontakt

© 2019 All Rights Reserved. PH Media s.r.o. Autoinak.sk
Powered by GBD Creative Studio.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Táto webová stránka používa cookies. Pokračovaním v používaní tejto webovej stránky dávate súhlas s používaním súborov cookie. Navštívte našeCookies a Pravidlá ochrany osobných údajov .
Súbory cookie: Ukladáme z vášho zariadenia údaje, ktoré nie sú citlivé, a získavame k nim prístup (napríklad súbory cookie alebo jedinečný identifikátor zariadenia). Okrem toho tiež spracúvame osobné údaje, ako sú IP adresy a identifikátory cookie, aby sme mohli spracúvať údaje, napríklad zobrazovať prispôsobené reklamy, merať preferencie našich návštevníkov atď. Svoje preferencie môžete kedykoľvek zmeniť v našich pravidlách ochrany súkromia na tomto webe.
Prijať cookies
Prečítať viac
Nastavenie cookies
Okno s nastavením cookie
Okno s nastavením cookie

Nastavenie súkromia

Rozhodnite sa, ktoré cookies chcete povoliť. Toto nastavenie môžete kedykoľvek zmeniť. Môže sa ale stať, že niektoré funkcie už nebudú dostupné. Pre informácie o zmazanie cookies, sa obráťte na nápovedu vášho prehliadača.

Pomocou posuvníka môžete povoliť alebo zakázať rôzne typy cookies:

  • Zablokovať všetko
  • Základná
  • Funkcionality
  • Analytics
  • Reklamná

Táto stránka bude

Táto stránka nebude

  • Základná: Zapamätá si vaše nastavenia povolenie cookie
  • Základná: Umožní relácii cookies
  • Základná: Zbiera informácie, ktoré ste vložili do kontaktných formulárov pre newsletter a ďalších formulárov na všetkých stránkach
  • Základná: Zapamätá si vami vybranú verziu jazyka
  • Základná: Overí, že ste prihlásení na váš užívateľský účet
  • Funkcionality: Zapamätá si nastavenie sociálnych sietí
  • Funkcionality: Zapamätá si vami vybraný región a krajinu
  • Analytics: Sleduje vami navštívené stránky a vykonané interakcie
  • Analytics: Sleduje vašu polohu a región na základe IP adresy
  • Analytics: Sleduje váš čas strávený na každej stránke
  • Analytics: Zvyšuje kvalitu dát štatistických funkcií
  • Reklamná: Prispôsobí informácie a reklamu podľa vašich potreb napríklad na základe obsahu, ktorý ste predtým prezerali. (Momentálne nepoužívame cielené cookies)
  • Reklamná: Zhromažďuje osobne identifikovateľné informácie ako je IP a poloha
  • Pamätajte si svoje prihlasovacie údaje
  • Základná: Zapamätá si vaše nastavenia povolenie cookie
  • Základná: Umožní relácii cookies
  • Základná: Zbiera informácie, ktoré ste vložili do kontaktných formulárov pre newsletter a ďalších formulárov na všetkých stránkach
  • Základná: Zapamätá si vami vybranú verziu jazyka
  • Základná: Overí, že ste prihlásení na váš užívateľský účet
  • Funkcionality: Zapamätá si nastavenie sociálnych sietí
  • Funkcionality: Zapamätá si vami vybraný región a krajinu
  • Analytics: Sleduje vami navštívené stránky a vykonané interakcie
  • Analytics: Sleduje vašu polohu a región na základe IP adresy
  • Analytics: Sleduje váš čas strávený na každej stránke
  • Analytics: Zvyšuje kvalitu dát štatistických funkcií
  • Reklamná: Prispôsobí informácie a reklamu podľa vašich potreb napríklad na základe obsahu, ktorý ste predtým prezerali. (Momentálne nepoužívame cielené cookies)
  • Reklamná: Zhromažďuje osobne identifikovateľné informácie ako je IP a poloha
Uložiť a zatvoriť