Americký automobilový gigant sa v európskom priestore v poslednom období sústredí na dva kľúčové faktory. Prvým je modelová ofenzíva v podobe dnes preferovaných modelov s vyššou svetlosťou podvozka. A druhý, pre samotné automobilky ešte kľúčovejší faktor predstavuje elektrifikácia. Ford určitú formu elektrifikácie dokáže ponúknuť už dnes prakticky v každom segmente. Konkrétne od malých mestských automobilov až po úžitkové dodávky. Obe spomenuté stratégie v sebe kombinuje aj aktuálna novinka, ktorou je model Puma. Pôvodne malé športové coupé sa, po približne 20-ročnej prestávke, pretransformovalo do atraktívneho štýlového SUV. Ikonické označenie novinky aj napriek tomu predstavuje zásah priamo do čierneho. O tom sme sa presvedčili aj na vlastnej koži v rámci redakčného testu.
Nový Ford Puma s výkonnejšou verziou mild-hybridnej zážihovej motorizácie 1,0 EcoBoost mHEV, skombinovanou so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou a v dynamickej výbave ST Line X, nám na test zapožičal slovenský importér vozidiel značky Ford.
Rýchle fakty:
- Pod označením Puma si väčšina z nás automaticky vybaví malé športové coupé predstavené v roku 1997. Pravdou však je, že Ford s týmto modelom z hľadiska odbytu príliš veľkú dieru do sveta nikdy neurobil. Kultové označenie dostalo aktuálne druhú šancu v podobe emočne a dizajnovo zaujímavého malého SUV.
- Segment malých SUV, resp. crossoverov patrí v posledných rokoch z hľadiska predajov medzi vôbec najprogresívnejšie. Ford v Európe v danej kategórii už niekoľko rokov ponúka v dobrom slova zmysle jednoduchý model Ecosport. Puma sa naproti tomu sústredí podstatne viac na emócie a zážitky. Celkovou koncepciou ponúka aj určitú alternatívu voči prémiovým zástupcom daného segmentu.
- Veľmi originálny dizajn s autentickými prednými svetlami je čiastočne inšpirovaný nielen pôvodným modelom Puma, ale napríklad aj ikonickým superšportom Ford GT. Športový charakter a celkovú dynamiku vozidla dokáže ešte viac vyšperkovať niektorá zo športových výbav s prívlastkom ST Line.
- Interiér inšpirovaný modelom Fiesta prináša okrem až prekvapivého priestoru pre posádku v premiére aj niekoľko zaujímavých inovácií. Plne digitálny prístrojový panel je štandardom už od výbavy ST Line. Z praktickej stránky poteší ešte viac akýsi „kufor v kufri“. Reč je o objemnej a zároveň užitočnej schránke v podlahe, ktorú Ford nazýva MegaBox.
- Prepletané motorizácie z radu EcoBoost sa už niekoľko rokov radia k úplnej špičke vo svojej kategórii. Testovaný model k tomu pridáva už aj asistenciu mild-hybridného systému. Kvitujeme, že elektrická palubná sieť je v tomto prípade vyladená skôr na dynamické zážitky z jazdy ako na striktnú úsporu paliva. Po stránke jazdných vlastností patrí k najväčším ozdobám nového modelu Ford Puma aj jeho mimoriadne schopný podvozok.
Fotogaléria Ford Puma
Ako je známe, Ford sa pri názvoch niektorých svojich dynamických modeloch necháva rád inšpirovať živočíšnou ríšou. Označenie Puma odkazujúce na atletickú šelmu z amerického svetadielu použil modrý ovál po prvýkrát už v roku 1997, pri názve štýlového coupé s predným náhonom. Znovuzrodená Puma sa v sériovej podobe objavila v priebehu minulého roka. Najzásadnejšou a zároveň aj do očí bijúcou zmenou je v tomto prípade reinkarnácia do podoby športovo ladeného malého SUV.
Spätosť a podobnosť oboch v princípe diametrálne odlišných modelov sa nekončí len pri samotnom názve. Pôvodná aj novodobá Puma je postavená na technickom základe vychádzajúceho z modelu Fiesta. A ako je dobre známe, každá generácia modelu Ford Fiesta sa vo svojom segmente vždy radila medzi absolútnu šoférsku špičku.
V porovnaní so súrodeneckým modelom Fiesta je SUV novinka v každom smere citeľne väčším a dospelejším automobilom. Po veľkostnej stránke má Puma najbližšie k modelu Ford Ecosport. Ten však má v hľadáčiku už principiálne úplne inú klientelu ako štýlová Puma. Konštrukčnými zmenami okrem logicky vyššej svetlosti prešlo v porovnaní s modelom Fiesta aj vyladenie podvozka. To je v prípade novinky reprezentované tuhšími silentblokmi, ako aj optimalizovaným uchytením kolies. Okrem plne autentického dizajnu ponúka novinka aj mnoho zaujímavej výbavy. Plejádu moderných asistenčných systémov tu v premiére dopĺňa digitálny prístrojový panel s uhlopriečkou 12,3 palca. Silnou stránkou nového SUV sú tak trochu prekvapujúco aj praktické riešenia v interiéri. Na ich čele stojí tzv. MegaBox, v batožinovom priestore.
Paleta pohonných jednotiek aktuálne pozostáva z benzínových aj naftových verzií. Už osvedčený a obľúbený 3-valec z radu EcoBoost – 1,0 EcoBoost s výkonom 125 koní, dopĺňa po novom od neho odvedená mild-hybridná verzia s prívlastkom EcoBoost mHEV. Zaujímavosťou je, že mild-hybrid sa kombinuje so 6-stupňovým manuálom a klasická „nehybridná“ verzia so 7-stupňovým automatom. Výkonnejšou benzínovou voľbou je vo finále konštrukčne identická, avšak výkonnejšia mild-hybridná motorizácia 1,0 EcoBoost mHEV, naladená na výkon 155 koní, dostupná rovnako so 6-stupňovým manuálom.
Pre priaznivcov nafty zaradil Ford do ponuky moderný a úsporný turbodiesel 1,5 TDCi EcoBlue (120 koní). Aj táto motorizácia je nateraz dostupná len so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou. Aj napriek príslušnosti ku kategórii SUV disponuje novinka podobne ako drvivá väčšina konkurentov „len“ pohonom predných kolies. Absenciu „štvorkolky“ v tomto prípade čiastočne kompenzuje inteligentná trakčná kontrola, s možnosťou voľby piatich jazdných režimov. Toto riešenie už v princípe poznáme napríklad z modelu Ford Focus Active.
Atraktívny a dynamický kabátik
Nový Ford Puma ponúka už na prvý pohľad autentický a atraktívny vzhľad. Podľa mnohých patrí novinka medzi dizajnovo najkrajšie súčasné modely s logom modrého oválu. Dizajn v sebe nesie celkom jasne inšpiráciu v podobe odkazu na rovnomenné športové coupé. Pod celkovú vizuálnu príťažlivosť testovaného exemplára sa vo finále bezpochyby podpísala aj dynamická výbavová línia ST-Line X, v kombinácii s prenikavo modrou metalickou farbou s názvom Desert Island Blue.
Športové emócie jasne naznačujú aj predné partie nového modelu. Najväčšiu pozornosť v tomto priestore na seba strhávajú pomerne vysoko situované svetlomety oválneho tvaru, s autentickým svetelným podpisom. Okrem odkazu na pôvodný model možno práve pri svetlách a ich „podpise“ vidieť aj inšpiráciu v superšportovom modeli Ford GT. Mimochodom, svetlá s príplatkovou full LED technológiou dokážu počas noci potešiť aj presvedčivým svetelným účinkom. Typicky tvarovanou maskou chladiča už Puma celkom jasne zapadá do rodiny najnovších modelov značky Ford. Dynamické línie verzie ST-Line, resp. ST-Line X vo finále ešte viac zvýrazňuje športový predný nárazník alebo vizuálne atraktívny výplet masky chladiča v čiernom prevedení.
Optické svaly a línie sú už na prvý pohľad jasne viditeľné aj na bočných partiách. Vytiahnuté blatníky SUV novinku ešte viac rozširujú. Špecialitou verzii ST-Line, resp. ST-Line X sú tradične aj ochranné lemy blatníkov, lakované vo farbe karosérie. Testovaný kúsok priťahoval pohľady okoloidúcich aj vďaka efektným príplatkovým kolesám z ľahkých zliatin s priemerom až 19 palcov. Pozvoľne klesajúca línia strechy v kombinácii so zužujúcim sa bočným presklením tu evokuje modernú a atraktívnu siluetu v štýle SUV-coupé.
Dynamický akcent vo finále rozhodne nechýba ani zadnej časti. Športovému nárazníku sekunduje nielen pekná a funkčná oválna koncovka výfukového systému, ale aj decentný strešný spojler. Dvere batožinového priestoru okrem fabrického loga ozvláštňuje aj hrdý nápis Puma. Celkovo výrazný dizajn dopĺňajú aj v zadnej časti efektne tvarované koncové svetlá so zaujímavým svetelným podpisom.
Hodnotný interiér prekvapuje priestrannosťou
Koncepcia palubnej dosky je pri novinke prakticky totožná s najnovšou generáciou hatchbacku Ford Fiesta. Po kvalitatívnej stránke je tu napriek tomu citeľný jeden pomerne zásadný rozdiel. Ford sa v tomto prípade okrem precízne dielenského opracovania ešte viac pohral s celkovou skladbou materiálov. Pri testovanej verzii ST-Line X so športovými detailmi sa zároveň nebojím povedať, že Puma by v rámci daného segmentu zniesla pokojne aj porovnávanie s „prémiovkami“. Takmer všetky materiály, vrátane obkladov dverí, tu pôsobia hodnotne a kvalitne. Nepochopiteľnú výnimku v tomto smere predstavujú len vyslovene „plastové“ madlá na dverách. Tie vo finále tak trochu kazia inak výborný kvalitatívny dojem.
Ford popritom stále myslí aj na praktickú a funkčnú stránku. Vítaný detail v tomto smere predstavuje napríklad užitočné prekrytie nástupných prahov na dverách. Ergonómia ako taká bola vždy silnou stránkou amerického výrobcu čo pletí aj pri dynamickej novinke. Prakticky všetky ovládacie prvky tu vodič opäť reálne nachádza tam, kde ich podvedome očakáva.
Medzi najdôležitejšie technologické „highlighty“ testovaného modelu sa radí plne digitálny prístrojový panel s priemerom 12,3 palca. Táto konfigurácia prístrojov je štandardom práve od výbavovej línie ST-Line. Hneď po usadnutí do vozidla je vodič v podobe efektnej animácia upozornený na fakt, že sedí v modeli Puma. Grafická stránka s prepracovanými animáciami, viditeľnými pri zmene jazdných režimov, dosahuje vysokú úroveň. Za príjemné ozvláštnenie tu možno považovať aj zapracovanie originálnych detailov. Medzi ne sa radí pomerne vtipné riešenie v podobe grafického vyobrazenia vpredu idúceho vozidla pri aktivovanom adaptívnom tempomate. Vo väčšine prípadov túto grafickú rolu supluje model Mondeo. Pri dynamickom režime sa ale v grafike vtipne vyobrazí Mustang a naopak pri terénnom móde zase pick-up Ford F-150.
Mimo tohto detailu sa v rámci zmeny jazdných režimov graficky mení prakticky už len farebná schéma pozadia. Základné vyobrazenie simulovaných analógových prístrojov ostáva vždy rovnaké. Ford má aj preto v rámci ďalšieho vývoja digitálnych prístrojov k dispozícii ešte obrovský potenciál. Zatiaľ chýbajúce vyobrazenie napr. mapového podklad tu vo finále supluje pomerne originálna snaha prísť aj v tomto digitálnom svete s niečím novým a neopozeraným.
Užívateľsky jednoduchému prostrediu zostal po grafickej stránke verný aj do priestoru vystúpený displej infotainmentu. Intuitívne a jednoduché ovládanie jednotlivých funkcií dopĺňa bleskurýchla a pohotová reakcia na jednotlivé povely zadávané prostredníctvom dotykov. Ford vo finále prekvapuje aj pomerne vyspelým hlasovým ovládaním, rozšíreným o funkcie navigácie, resp. telefónu, ktoré funguje v českom jazyku. Úplnou samozrejmosťou najnovšej verzie infotainmentu SYNC 3 je aj dostupnosť veľkého množstva online funkcií. Z užívateľského hľadiska si zaslúži pochvalu aj prehľadný modul klimatizácie so samostatnými hardvérovými tlačidlami a otočnými ovládačmi.
Celkovo dynamickú atmosféru na palube evokuje nielen športový trojramenný volant s adekvátnym tvarom a hrúbkou, ale aj hliníkové pedále či imitácia karbónovej štruktúry zdobiaca palubnú dosku. Úplnú čerešničku sú nakoniec veľmi dobre tvarované predné sedačky. Športový posed má v prípade modelu Puma rozhodne bližšie ku klasickým hatchbackom než k svetu klasických veľkých SUV.
Novinka vo finále ale najviac prekvapuje až nečakane veľkorysým vnútorným priestorom. Šírka interiéru tu pripomína skôr klasické kompakty ako model Fiesta, z ktorého testovaný model reálne vychádza. Priestorové prekvapenie pokračuje aj v druhom rade. I napriek atletickým krivkám a postupne sa znižujúcej línii strechy sa tu za seba pomerne pohodlne usadí aj dvojica priemerne urastených dospelých.
Z praktickej stránky ale najväčší tromf z rukáva ťahá Puma v batožinovom priestore. Prémiovú kategóriu v tomto prípade pripomína veľmi dobre fungujúce elektrické ovládanie piatych dverí. Hneď po ich otvorení je prekvapujúco k dispozícii celý batožinový priestor. Krycia roletka je totiž šikovne uchytená priamo na dverách kufra. Aj keď sa to na prvý pohľad nemusí zdať, testovaná hybridná verzia ponúka už v základnom usporiadaní veľmi slušný objem na úrovni 402 litrov. Flexibilná medzipodlaha umožňuje vytvorenie ideálnej roviny pri konfigurácii so sklopenými sedačkami v druhom rade.
Medzipodlahu je tu možné zároveň jednoducho zafixovať aj vo vertikálnej polohe. Následne je plne dispozícii už naznačené eso z rukáve v podobe tzv. MegaBoxu. Vo voľnej interpretácii môžno toto riešenie definovať ako dodatočný kufor v kufri. Objemná 80-litrová schránka pravidelného tvaru umožňuje komfortnú prepravu aj problematických alebo „znečistených“ predmetov a to až do hmotnosti 50 kg. A ak sa vám v MegaBoxe niečo zašpiní alebo rozleje, nejde o žiadnu tragédiu. Celý priestor je možné jednoducho umyť vodou a následne túto tekutinu vypustiť cez šikovný otvor priamo v podlahe. Ford si za originálne vyriešený MegaBox vo finále určite zaslúži veľký palec hore. Pre úplnosť dodajme, že pri testovanej hybridnej verzii vypĺňajú okolie MegaBoxu elektrické akumulátory. Pri „nehybridnej“ verzii dosahuje batožinový priestor celkovú kapacitu až 456 litrov. Štandardne dodávanú lepiacu sadu je v tomto prípade možné v opcii nahradiť dokonca aj dojazdovou pneumatikou.
Testovaný model vo verzii ST Line X je na tom vzhľadom na výslednú cenovku pomerne dobre aj z hľadiska výbavy na palube. Zo všetkých zaujímavých prvkov vypichnime napríklad polokožené čalúnenie sedadiel, automatickú klimatizáciu, špičkové audio B&O s 10 reproduktormi alebo dažďový senzor. Už v nižších výbavách je k dispozícii napríklad bezkľúčový prístup a štartovanie či balík asistenčných systémov vrátane automatického prepínania diaľkových svetiel. Mnoho ďalších špecifických prvkov ponúka Puma aj v opcii a za príplatok.
Jazdí ako Ford
Medzi najväčšie ozdoby modelov značky Ford tradične patria dominantné jazdné vlastnosti. Inak to našťastie nie je ani v prípade testovanej novinky. Inými slovami možno povedať, že odkaz svojho predchodcu si ctí aj novodobá Puma! Je celkom logické, že ani v tomto prípade sa nedá začať nikde inde ako pri podvozku. Modrý ovál vždy vedel robiť dokonalé a zážitkové podvozky! Novinka sa v princípe vyznačuje celkovo tvrdšie naladeným pružením. Pod tento fakt sa pri testovanom kúsku dodatočne podpísali aj 19-palcové kolesá s pneumatikami s nízkym profilom. Testovaná špecifikácia ST-Line navyše ešte ponúka aj mierne znížený podvozok.
V praxi sa všetky spomenuté atribúty podpísali pod to, že Puma dokáže takmer dokonale podržať vodičom preferovanú jazdnú stopu. Malé SUV zároveň veľmi precízne a pohotovo reaguje na každé zatočenie volantom. Talent pre optimálne držanie jazdnej stopy sa naplno prejaví predovšetkým v ostrejšom tempe či na ceste plnej zákrut. A aj v tomto režime možno považovať náklony karosérie za minimálne. Až sa mi nechce veriť, že Puma vzadu reálne využíva len konštrukčne „jednoduchú“ nápravu. Prirodzená nedotáčavosť sa vo finále dostaví až vo vyslovene hraničných situáciách. Novinka okrem toho dokáže veľmi pekne kopírovať cestný povrch. Športovej verzii ST-Line ale podľa očakávania najviac svedčí kvalitný asfalt. Bežné nerovnosti slovenských ciest dokáže napriek tomu podvozok odfiltrovať až prekvapivo dobre. Vyslovene proti srsti sú mu vo finále logicky až hrubé nerovnosti. V sumári zároveň s určitosťou platí, že schopnosti podvozka reálne prevyšujú výkonové možnosti inak veľmi schopného pohonného aparátu.
Až po prvotnom opadnutí emócií z podvozka a optimálne vyladeného riadenia som si začal všímať prácu mild-hybridnej motorizácie. Už osvedčený 3-valcový „litrový“ zážihový základ s prívlastkom EcoBoost patrí medzi najlepšie motorizácie vo svojej kategórii. Testovaná výkonnejšia špecifikácia s výkonom 155 koní dokáže dokonca reálne zahanbiť aj niektoré konkurenčné motorizácie s vyšším objemom či párnym počtom valcov. Zásahy mild-hybridného systému sú v princípe veľmi prirodzené. Akumulátory 48V palubného systému sa na celkovej hmotnosti vozidla podpísali len zanedbateľnými, približne 15 kilogramami navyše. Pri rozjazde dokáže mHEV poskytnúť k dobru citeľných 50 Nm krútiaceho momentu. Aj vďaka tejto porcii sily sa táto prepĺňaná pohonná jednotka vyznačuje prekvapivo lineárnym nástupom výkonu a jeho postupnou gradáciou. Inými slovami, elektrina v tomto prípade dokáže veľmi efektívne eliminovať čas nevyhnutný na to, aby turbodúchadlo dosiahlo optimálny plniaci tlak.
Prítomnosť mild-hybridu na palube je jasne citeľná aj pri tzv. brzdení motorom. V tomto režime dokáže systém pomerne intenzívne rekuperovať. Na tento jav upozorňuje vodiča aj indikátor batérie vyobrazený na prístrojovom paneli. Naopak, pri elektrickej výkonovej výpomoci sa symbol batérie zmení na dynamické koleso. Špičkovú vyladenosť mild-hybridu značky Ford demonštruje aj v princípe tak nepopulárna funkcia štart/stop. Spaľovacia pohonná jednotka sa predovšetkým v meste decentne vypína už pred úplným zastavením vozidla. Rovnako prirodzené prebieha aj jej bleskurýchle opätovné spustenie, reagujúce na vyšliapnutie spojky a pohyb radiacou pákou v kulise.
Celkový dojem z mild-hybridu vo finále tak trochu kazí len vyslovene defenzívne nastavený indikátor “optimálneho” preradenia rýchlostných stupňov. Softvér vodiča nabáda na podtáčanie pohonnej jednotky, čo je logicky doprevádzané aj jej nepríjemným dunením. Od týchto rád sa je preto vhodné veľmi rýchlo odosobniť a pri preraďovaní sa spoľahnúť skôr na vlastnú intuíciu. Mimochodom, vo vyšších otáčkach sa dokáže motorizácia prejaviť až nečakane „drsným“ a zároveň príjemne športovým zvukovým prejavom. Práca s veľmi presnou manuálnou prevodovkou v kombinácii s optimálnymi dráhami v kulise reálne zvyšuje nielen „šoférske zážitky“, ale aj pocitovú jazdnú dynamiku.
Zmenu charakteru vozidla dokáže pomerne citeľne ovplyvniť aj voľba preferovaného jazdného režimu. Najväčší rozdiel medzi jednotlivými módmi predstavuje reakčný čas odozvy plynového pedála. Vyslovene dva diametrálne odlišné svety sa v tomto smere dostavujú pri režimoch Eco, resp. Sport. Aj keď sú už na pohľad jasnou doménou testovanej verzie ST-Line X klasické asfaltové cesty, tak vďaka režimom pre jazdu v „teréne“, v kombinácii so svetlou výškou 164 mm, sa je možné aj s takto nakonfigurovaným crossoverom občas vybrať aj do ľahšieho terénu. Aj keď sofistikované nastavenie trakčnej kontroly plnohodnotne asi nikdy nenahradí pohon 4×4, tak pre „offroad ambície“ štýlového modelu Ford Puma bude aj toto riešenie v praxi plne postačovať.
A ako je na tom spotreba paliva? Tá sa aj v tomto prípade pomerne výrazne odvíja od vodičom preferovaného jazdného štýlu. Výsledný testovaný priemer v našom teste sa pri mild-hybridnej pohonnej jednotke ustálil na plne akceptovateľnej hodnote 6,0 l/100 km. Určite sa dá pri troche snaženia dosiahnuť aj ešte o niečo nižší apetít a tak sa ešte viac priblížiť k hodnotám, ktoré sľubuje výrobca. Mild-hybrid má, samozrejme, najväčšie opodstatnenie pri jazde v mestskej premávke. Tu je možné bez problémov jazdiť s priemerom cca 6,4 litra. Príjemným prekvapením je aj o len o niečo vyššia diaľničná spotreba.
A náš celkový dojem?
Záverečné hodnotenie nemožno začať inak ako konštatovaním, že aj SUV Puma je hodná svojho mena. Ford pri znovuzrodení ikonického modelu postupoval nielen podľa aktuálnych zákazníckych preferencií a obľúbenosti malých SUV, ale aj podľa svojich tradičných cností. Novinka aj preto dostala do vienka špičkové jazdné vlastnosti. Sympatické je, že aj mild-hybridný systém tu slúži v prvom rade ako výkonový doping. Bonusom na záver je taktiež implementácia nielen vtipných, ale aj užitočných praktických riešení v podobe MegaBoxu. Ford si je zároveň plne vedomý kvalít svojej novinky, čomu vo finále zodpovedá aj výsledná cenovka.
Autor: Peter Hlačik/ Foto: Filip Lehotský
Testovací diár:
Model: Ford Puma 1,0 EcoBoost mHEV ST-Line X
Dĺžka: 4186 mm
Šírka: 1805 mm
Výška: 1537 mm
Rázvor: 2588 mm
Objem kufra: 402 litrov
Motor: zážihový (benzín)
Pohon: predný
Počet valcov: 3
Výkon kW/koní: 114/155
Krútiaci moment Nm: 220
Pohotovostná hmotnosť: 1280 kg
Maximálna rýchlosť km/h: 200
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: 9,0 s
Prevodovka: manuálna
Počet stupňov: 6
Kombinovaná spotreba podľa výrobcu 5,5 – 5,7 l na 100 km
Spotreba podľa palubného počítača počas testu: 6,0/100 km
Pneumatiky: Goodyear Eagle F1
Verzia/cena
Ford Puma 1,0 EcoBoost mHEV ST-Line X (testovaný model) od 27 090 €
Ford Puma 1,0 EcoBoost mHEV (125 koní) Titanium od 21 990 €
Recenzia
Ford Puma 1,0 EcoBoost mHEV ST-Line X
Dĺžka: 4 186 mm Šírka: 1 805 mm Výška: 1 537 mm Rázvor: 2 588 mm Objem kufra: 402 litrov Motor: zážihový (benzín) Pohon: predný Počet valcov: 3 Výkon kW/koní: 114/155 Krútiaci moment Nm: 220 Pohotovostná hmotnosť: 1280 kg Maximálna rýchlosť km/h: 200 Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: 9,0 s Prevodovka: manuálna Počet stupňov: 6 Kombinovaná spotreba podľa výrobcu 5,5 – 5,7 l na 100 km Spotreba podľa palubného počítača počas testu: 6,0 / 100 km Pneumatiky: Goodyear Eagle F1
Výhody
- Pútavý dizajn
- Praktická stránka
- Jazdné vlastnosti + výkonový prínos Mild Hybridnej pohonnej jednotky
Nevýhody
- Cenová politika
- Obmedzené možnosti kombinácie motorov a prevodoviek
- Indikátor radenia prevodových stupňom nabádza k podtáčaniu motora
Ford Puma 1,0 EcoBoost mHEV ST-Line X DEALS
Zhromažďujeme informácie z mnohých obchodov za najlepšiu dostupnú cenu